Το σχέδιο είναι ανεπίσημο και προέρχεται από την ιστοσελίδα autoexpress.
- Πρώτο ανεπίσημο σχέδιο για το Ioniq 3.
- Θα βρεθεί πάνω από το Inster και κάτω από το Ioniq 5 στην γκάμα της Hyundai.
- Με 2 οθόνες στην καμπίνα και χρηστικά χαρακτηριστικά.
- Στη γνωστή πλατφόρμα αλλά όχι στα 800V.
Πρώτο ανεπίσημο σχέδιο για το Ioniq 3
Η Hyundai ετοιμάζεται να επεκτείνει την γκάμα των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων με ένα μοντέλο το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από τα Ioniq 5, Ioniq 6 και Ioniq 9. Αυτό θα είναι το Hyundai Ioniq 3 (δεν έχει επιβεβαιωθεί η ονομασία του), το οποίο έκανε την ανεπίσημη εμφάνισή του σε ένα ανεξάρτητο σχέδιο!
Θα βρεθεί πάνω από το Inster και κάτω από το Ioniq 5 στην γκάμα της Hyundai
Όπως προαναφέραμε, η έλευση του Hyundai Ioniq 3 θα το φέρει κάτω από το Ioniq 5, αλλά πάνω από το πρόσφατα λανσαρισμένο Inster, στην γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κορεατική φίρμας. Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει κυκλοφορήσει κάποια εικόνα του επερχόμενου ηλεκτρικού, ωστόσο οι σχεδιαστές της ιστοσελίδας autoexpress έδωσαν τη δική τους οπτική βάσει των πληροφοριών που υπάρχουν.
Στο σχέδιο παρατηρούμε πως το χωρίς ρύπους SUV θα διατηρήσει τα γνωστά pixel φώτα της Hyundai, τα οποία ενώνονται με μία φωτιζόμενη μπάρα. Η γρίλια είναι κλειστή, όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ στο πλάι υπάρχουν χωνευτές χειρολαβές για τις πόρτες, ούτως ώστε να διατηρούνται πιο λείες οι επιφάνειες και πάλι για λόγους αεροδυναμικής. Το Hyundai Ioniq 3 θα έχει μήκος περίπου 4,3 μέτρα προκειμένου να τοποθετηθεί στο άνω άκρο της κατηγορίας των μικρών SUV.
Με 2 οθόνες στην καμπίνα και χρηστικά χαρακτηριστικά
Στην καμπίνα του το Hyundai Ioniq 3 θα προσφέρει χώρο για έως και πέντε επιβάτες. Το εσωτερικό θα εξοπλίζεται από ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής για το infotainment, ενώ θα υπάρχει και ένα ξεχωριστό πάνελ για τα χειριστήρια κλιματισμού. Οι Κορεάτες δεν αποκλείεται να το προικίσουν και με διάφορα έξυπνα χαρακτηριστικά, όπως η συρόμενη κεντρική κονσόλα του Ioniq 9, προκειμένου να το καταστήσουν ακόμα πιο άνετο αλλά και ελκυστικό στην αγορά του από αντίστοιχα αυτοκίνητα άλλων μαρκών.
Στη γνωστή πλατφόρμα αλλά όχι στα 800V
Για να μπορέσει η Hyundai να κάνει ακόμα πιο προσιτό στο αγοραστικό κοινό το Ioniq 3, οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα αποφύγει την αρχιτεκτονική των 800 volt και θα εξοπλιστεί με αυτή των 400V, όπως ακριβώς έκανε η Kia με το EV3. H πλατφόρμα που θα το βασίζει θα είναι η γνώριμη E-GMP της Hyundai-Kia. Αν κρίνουμε από το αδελφό Kia EV3, τότε το Ioniq 3 θα εξοπλιστεί με μπαταρίες 58kWh και 81kWh για αυτονομία έως 605 χιλιόμετρα και ισχύ έως 204 ίππους.
Συνέχεια του άρθρου >>>