ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο από την Skoda και προέρχεται από τον σχεδιαστή X-Tomi.

Σχέδιο προμηνύει την Skoda Fabia Combi

2.447 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2021)

Μετά την έλευση της νέας Skoda Fabia, άπαντες αναμένουν τη βάγκον έκδοση που θα ολοκληρώσει τη γκάμα του τσεχικού best-seller και ένα ανεξάρτητο σχέδιο έρχεται να κάνει την πρώτη ψηφιακή απεικόνιση του μοντέλου.

Η Skoda έχει δηλώσει πως παραμένει αφοσιωμένη στον τομέα των βάγκον μοντέλων, ξεκαθαρίζοντας, πολύ πριν την παρουσίαση της νέας Fabia, πως και σε αυτή τη γενιά το δημοφιλές αυτοκίνητο θα ακολουθηθεί από την πιο πρακτική βάγκον έκδοση, μέσω της Fabia Combi, όπως συνηθίζει η εταιρεία να την ονομάζει.

Βλέπετε τη νέα Skoda Fabia.

Βλέπετε τη νέα Skoda Fabia.

 
Έχοντας πλέον δει τη νέα, τέταρτη γενιά της Fabia, η Skoda αναμένεται να φέρει στην παραγωγή τη Fabia Combi το 2023, αφού το μοντέλο βρίσκεται ακόμα σε διαδικασία εξέλιξης. Ως εκ τούτου απέχοντας ακόμα για να δούμε κάποια επίσημη εικόνα, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής, X-Tomi παρουσίασε τη δική του εκδοχή για την πρακτική έκδοση της Fabia.
 
Είναι εμφανές πως ο σχεδιαστής βασίστηκε στο hatchback μοντέλο, αλλάζοντας τα χαρακτηριστικά και τις διαστάσεις του πίσω άκρου. Η ψηφιακή απεικόνιση παρουσιάζει το μοντέλο με εκτεταμένο πίσω άκρο, μακρύτερα φτερά και επιπλέον πλαϊνά παράθυρα. Επιπρόσθετα η μεγαλύτερη οροφή φέρει πλέον μπάρες, διατηρώντας την αεροτομή στο τέλος της.
 
Όταν η Fabia Combi κάνει την εμφάνισή της δεν αναμένεται να ξεφύγει από τη γκάμα των κινητήρων που ανακοινώθηκαν για το hatchback. Ως εκ τούτου το μοντέλο θα προσφερθεί με έναν 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα σε δύο εκδόσεις 65 και 80 ίππων που θα συνεργάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο TSI του 1,0 λίτρου θα γίνει και αυτός διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις 95 και 110 ίππων με ροπή 175 Nm και 200 Nm αντίστοιχα, που συνεργάζεται με 5τάχυτο μηχανικό, 6άρι μηχανικό ή DSG κιβώτιο 7 σχέσεων, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο τετρακύλινδρος 1.500άρης TSI Evo με 150 άλογα και 250 Nm ροπής που συνδυάζεται μόνο με 7άρι DSG κιβώτιο.

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL