Μπορεί το Skoda Kodiaq να βάλει την ήδη ραγδαία ανερχόμενη Skoda στα premium χωράφια;
Η Skoda στις premium;
4.557 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2017)
Σε ποια «χωράφια» μπαίνει η Skoda με το νέο Kodiaq; Και συνολικά με τη σημερινή της γκάμα, που θέλει να παίξει, ανάμεσα σε ποιους κατασκευαστές; Ποιος πρέπει να ανησυχεί και τελικά πόσο premium είναι σήμερα η Skoda;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ακόμη καλύτερα, και σε αντίθεση με τον πυρήνα της premium κατηγορίας, η Skoda έχει με το μέρος της και την επιθετική τιμολογιακή πολιτική, που φέρνει τα μοντέλα της πάντα στο κάτω άκρο της αγοράς από πλευράς τιμής. Αν υπήρχε βραβείο για το «περισσότερο» αμάξι ανά ευρώ, η Skoda θα το κέρδιζε κάθε χρόνο.
Με το Kodiaq η Skoda μπαίνει στα χωράφια εταιρειών που δυσκολεύονται στο value for money. Η Skoda θα παίξει ανάμεσα σε κατασκευαστές όπως η Land Rover, η Volvo, φυσικά οι ομόσταυλες Audi και VW, και φυσικά τους δύο κορυφαίους Γερμανούς κατασκευαστές, BMW και Mercedes. Σε αυτά τα μεγέθη SUV μόνο η Kia έχει μπλεχτεί ανάμεσα στις premium μάρκες, με το Sorento, όμως η Skoda αναμένεται να σαρώσει.
Πρώτον γιατί προσφέρει την τεχνολογία και την ποιότητα που περιμένει κανείς χωρίς συμβιβασμούς στην κατηγορία αυτή. Και δεύτερο γιατί ποτέ κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει την τιμή, όσο premium και αν πας. Εξάλλου ο τρόπος με τον οποίο κάποια μοντέλα ξεχωρίζουν είναι ότι αρχίζουν και προτιμώνται από το κοινό της premium κατηγορίας, επειδή χωρίς να είναι τα ίδια premium, είναι πολύ καλά και χτυπάνε την κατηγορία στα ίσια. Είναι έξυπνες αγορές, και έτσι βάζουν την μάρκα όχι απλά στα χωράφια των premium μαρκών, αλλά και στα σαλόνια τους.
Με την σημερινή της γκάμα, ειδικά με το Superb και το Kodiaq, η Skoda βρίσκεται με το ένα πόδι μαζί με τα μεγάλα ονόματα. Το θέμα είναι πως τη βλέπετε εσείς; Πως αντιλαμβάνεστε εσείς τι είναι premium, και τελικά αν με τέτοια μοντέλα δεν μπορείς να μπεις στο γκρουπ των premium τότε τι άλλο νομίζετε ότι χρειάζεται; Τι λέτε;
Οι ιδιες οι εταιρειες οι οποιες ηταν διαχρονικα premium εχουν μπασταρδεψει τα τελευταια χρονια αυτον τον ορο, κατασκευαζοντας αυτοκινητα και για πιο μικρα πορτοφολια. Ετσι μπερδευουν και τους υποψηφιους αγοραστες - αυτους που δεν ειναι ψαγμενοι ή αυτοι που εχουν κομπλεξ θελοντας να εχουν πχ ενα αστερι στο αυτοκινητο τους - οι οποιοι νομιζουν οτι αν αγορασουν μια mercedes A class, ενα bmw 1 ή audi A3 κ.ά., θα νιωθουν σαν να ειναι κατοχοι ενος premium αυτοκινητου επειδη αυτη η μαρκα φτιαχνει ΚΑΙ πανακριβα πολυτελη αυτοκινητα που οντως ειναι premium! Αυτο ομως ειναι μεγαλο λαθος διοτι τα ιδια σου προσφερει και ο ανταγωνισμος και σε καλυτερες τιμες και με πλουσιοτερο εξοπλισμο! Μην ξεχναμε ομως και κατι αλλο πολυ βασικο: οτι ο ορος premium επεκτεινεται και στην εμπιστοσυνη που νιωθεις για την μαρκα, αν σου παρεχει εγγυηση και αν σε κανει να νιωθεις σιγουρος για την αγορα σου. Αυτο συμπεριλαμβανει και την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ γιατι δεν θα νιωθεις ιδιαιτερα “premium” αν 3 φορες τον χρονο εισαι στο συνεργειο! Δειτε πχ την Lexus τι σημασια δινει στην αξιοπιστια σε αυτη την κατηγορια.
Θα συμφωνησω σε γενικες γραμμες,αλλα θα ελεγα οτι απο τα 3 μοντελα που ανεφερες στο σχολιο σου,μονο το A3 θα μπορουσε να χαρακτηριστει premium.Ισως και η bmw,επειδη προσφερει πισω κινηση στην 1series(οχι για πολυ ακομα),αλλα εγω δεν θα πληρωνα χρηματα γι αυτο και μονο.Πραγματι ο ανταγωνισμος προσφερει πολυ καλυτερες επιλογες,τοσο απο αλλες μαρκες,οσο και μεσα απο το vag στη συγκεκριμενη κατηγορια.Προσωπικες προτιμησεις του καθενος απο εκει και περα.
Autotriti θα έκρινα απαραίτητο ένα άρθρο με το τι είναι premium στο οποίο θα παίρνει θέση και το περιοδικό