ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Tesla: Σε ποια προηγμένη χώρα πούλησε μόλις 1 αυτοκίνητο σε 1 μήνα;

Tesla: Σε ποια προηγμένη χώρα πούλησε μόλις 1 αυτοκίνητο σε 1 μήνα;

2.408 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2024)

- Ανησυχία για την πορεία των ηλεκτρικών στη χώρα
- Η κυβέρνηση περιόρισε τις φοροαπαλλαγές στα ηλεκτρικά
- Οι πολίτες φοβούνται ότι τα ηλεκτρικά πιάνουν εύκολα φωτιά
- Έχει πολλούς αλλά αργούς φορτιστές

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ανησυχία για την πορεία των ηλεκτρικών στη χώρα

Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στη Νότια Κορέα δείχνει ανησυχητική παρακμή, κάτι που αποτυπώνεται από τις πωλήσεις που πέτυχε η Tesla, η μάρκα που ήταν πρώτη σε εισαγωγές ηλεκτρικών στην ασιατική χώρα το 2023. Τον Ιανουάριο του 2024 τα πράγματα δεν πήγαν καλά για αυτήν καθώς κατάφερε να πουλήσει μόνο ένα αυτοκίνητο. Το εν λόγω όχημα ήταν ένα Model Y που κατασκευάστηκε στην Κίνα και διαθέτει μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP). Κρατήστε το αυτό...

Η κυβέρνηση περιόρισε τις φοροαπαλλαγές στα ηλεκτρικά

Οι λόγοι για αυτήν την εξέλιξη στη Νότια Κορέα είναι πολλοί αλλά οι σημαντικότεροι από αυτούς είναι τα ασαφή οικονομικά κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών, η έλλειψη δημόσιων σταθμών ταχείας φόρτισης και τις ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα των ηλεκτρικών κινεζικής προέλευσης. Αναφορικά με το τελευταίο, πολλά κινέζικα ηλεκτρικά εξοπλίζονται με μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), που θα τα έκαναν θεωρητικά φθηνότερα, ωστόσο η κυβέρνηση της χώρας εφάρμοσε πρόσφατα νέους κανονισμούς που τα καθιστούν υπερβολικά ακριβά και για αυτό δεν τυγχάνουν κάποιας πλήρους φοροαπαλλαγής.

Οι πολίτες φοβούνται ότι τα ηλεκτρικά πιάνουν εύκολα φωτιά

Το Bloomberg επίσης αναφέρει ότι οι φόβοι σχετικά με την ασφάλεια των μπαταριών κινεζικής κατασκευής έχουν αυξηθεί μετά από μια σειρά από πυρκαγιές που συνέβησαν και έλαβαν μεγάλη δημοσιότητα. Ενώ μελέτες δείχνουν ότι οι ανησυχίες για τις πυρκαγιές στα ηλεκτρικά είναι υπερβολικές (υπήρξαν 132 πυρκαγιές που προκλήθηκαν σε ηλεκτρικά στη Νότια Κορέα το πρώτο εξάμηνο του 2023, σε σύγκριση με 4.000 πυρκαγιές ετησίως για τα οχήματα εσωτερικής καύσης), οι καταναλωτές παραμένουν σκεπτικοί απέναντι σε αυτά.

Έχει πολλούς αλλά αργούς φορτιστές

Η χώρα αντιμετωπίζει επίσης έλλειψη σταθμών ταχείας φόρτισης. Παρόλο που η Νότια Κορέα διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό φορτιστών ανά οδηγό στη γη, περίπου το 90 τοις εκατό από αυτούς είναι αργοί. Ταυτόχρονα, η χώρα έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο στον εξηλεκτρισμό του στόλου των φορτηγών της, πράγμα που σημαίνει ότι οι σταθμοί φόρτισης είναι πολλές φορές κατειλημμένοι για ώρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
OMODA