Σκέψεις για τη δημιουργία ενός προσιτού hatchback Model 3 το οποίο θα ανταγωνιστεί το VW ID.3 κάνει η Tesla, κάτι που αποκάλυψε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της!
Η Tesla θέλει να συνεχίσει να είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και βλέποντας πλέον όλες τις υπόλοιπες μάρκες να ετοιμάζουν τις δικές τους προτάσεις, δεν είναι διατεθειμένη να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια. Έτσι ο Elon Musk, σύμφωνα με όσα αναφέρουν μέσα του εξωτερικού, πήρε την απόφαση να κάνει τα μοντέλα της εταιρείας του όσο πιο προσιτά γίνεται για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τις άλλες μάρκες.
Την απόφαση αυτή αποκάλυψε ο ίδιος μέσω τηλεδιάσκεψης που έκανε με επενδυτές και αναλυτές. Μεταξύ άλλων ο ιδρυτής της Tesla είπε: «Δε θα πετύχουμε στην αποστολή μας εάν δεν κάνουμε τα αυτοκίνητα προσιτά. Το πράγμα που με ενοχλεί περισσότερο για το πού βρισκόμαστε τώρα είναι ότι τα αυτοκίνητά μας δεν είναι αρκετά προσιτά. Πρέπει να το διορθώσουμε».
Μία λοιπόν από τις διορθωτικές κινήσεις του Musk είναι ο ερχομός ενός μικρού προσιτού hatchback. Το νέο αυτοκίνητο θα στοχεύει κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά και πιστεύεται πως θα είναι μία ανανεωμένη και προσαρμοσμένη έκδοση του υπάρχοντος Model 3. Το εν λόγω ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα μπορούσε να παραχθεί -δίπλα στο σεντάν- στο νέο εργοστάσιο της μάρκας που ετοιμάζεται στα περίχωρα του Βερολίνου στη Γερμανία, που θα είναι έτοιμο τον Ιούλιο το 2021.
Μπορεί το μοντέλο να μη βρίσκεται κοντά στην παραγωγή του, όμως από την εταιρεία υπάρχει η άποψη πως ένα πιο προσιτό οικονομικά αυτοκίνητο από το υπάρχον Model 3 θα έχει πολύ σημαντικό ρόλο για να διασφαλιστεί ότι η μάρκα μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσα τα νέα hatchback, Volkswagen ID. 3 και Peugeot e-208.
Τέλος να σημειώσουμε πως βασικό ρόλο στο να γίνουν πιο προσιτά τα μοντέλα της Tesla θα παίξει και ένας νέος τρόπος κατασκευής του αμαξώματος που ο Musk ονομάζει «επανάσταση στη μηχανική αμαξώματος αυτοκινήτου». Πρόκειται για ένα μηχάνημα που σύμφωνα με τον Musk απλοποιεί εξαιρετικά τη διαδικασία συναρμολόγησης ενός πλαισίου και ήδη χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο της Tesla στην Καλιφόρνια για το Model Y, μειώνοντας τα μεμονωμένα μέρη του σκελετού του αυτοκινήτου από 70 σε μόλις δύο.