Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο Toyota C-HR, το οποίο πέρα από τα υπόλοιπα, θα βασίζεται σε υβριδικούς κινητήρες. Παράτολμο ή οι Ιάπωνες μας δείχνουν το μέλλον;
H Toyota χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια καταφέρνοντας με αυτό τον τρόπο να δημιουργήσει σύνολα με περισσότερο «σεβασμό» προς το περιβάλλον, οικονομικό χαρακτήρα, ειδικά εντός των πόλεων και παράλληλα με υψηλό τεχνολογικό προφίλ.
Τα συγκεκριμένα σύνολα βέβαια, λειτουργούσαν μέσα στην γκάμα ως συμπληρωματικά των κινητήρων βενζίνης και diesel, ως μια έξτρα επιλογή. Και όλα αυτά μέχρι πριν λίγα χρόνια, όταν και η Toyota αποφάσισε να καταργήσει τους κινητήρες πετρελαίου, μετά από τους περιορισμούς στους ρύπους που επέβαλλε η E.E..
Ως που φτάσαμε στο σήμερα, με την Toyota να φέρνει σε πρώτο πλάνο τα υβριδικά της σύνολα. Η αρχή έγινε με τη νέα Corolla που ήρθε με δύο υβριδικά σύνολα και ένα βενζίνης, προειδοποίησε για τις προθέσεις της φίρμας και με την ανανέωση του C-HR τις επιβεβαίωσε.
Στο κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα κάνει λόγο για δύο υβριδικά σύνολα, το HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και κινητήρα 1,8 λτ. και το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force της ιαπωνικής φίρμας με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla το αντίστοιχο 2,0 HSD αποδίδει 180 άλογα), με εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2. Η γκάμα ολοκληρώνεται με τον 1,2 λίτρων τούρμπο βενζινοκινητήρα με 116 ίππους.
¶λλωστε μην ξεχνάμε πως από το 2020 μπαίνουν σε εφαρμογή οι νέοι περιορισμοί ρύπων στην E.E., που θα επιφέρουν πρόστιμα για τα μοντέλα που εκπέμπουν πάνω από 95 γρ./χλμ. CO2. Η Toyota λοιπόν θα αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση, με τα υβριδικά της μοτέρ, τα οποία και επιδόσεις έχουν και οικονομικά είναι και αξιόπιστα μιας και η τεχνολογία είναι δοκιμασμένη χρόνια. Έτσι λοιπόν μέχρι την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η λύση για την Toyota είναι τα υβριδικά μοντέλα.
Εσείς τι πιστεύετε, τα υβριδικά σύνολα θα αποτελέσουν το σκαλοπάτι πριν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση; Θα δούμε και άλλες εταιρείες να ακολουθούν το παράδειγμα της Toyota;
.....Κατ'αρχην να πουμε οτι η Τoyota στραφηκε προς τα υβριδικα επειδη δεν της αρεσει να χανει. Η αποτυχια της με τα diesel ηταν μεγαλη, αφου παρουσιαζαν παρα πολλα προβληματα. Αν ρωτησει καποιος εναν ταξιτζη θα του πει οτι οσοι ταξιτζηδες πηραν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον αρον. Η αποτυχια αυτη εκανε την Toyota να εγκαταλειψει τα diesel και να σταφει προς τα υβριδικα. Τωρα ποια ειναι η γνωμη μου για τα υβριδικα? Μπουρδες!!!! Η οικονομια ως προς την καταναλωση ειναι πολυ μικρη για να καλυψει την αρκετα υψηλοτερη τιμη αγορας, ενω υπαρχει και το αρκετα υψηλο κοστος αντικαταστασης της μπαταριας μετα απο καποια χιλιομετρα. Για τα αμιγως ηλεκτρικα δεν το συζητω. Με υπερδιπλασια τιμη αγορας απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα....αντε γεια!!!! Μαλλον ψαχνουν για fashion victims, η κοροιδα. Προς το παρον λοιπον, βενζινη η αεριο, και αν πεσουν στο μελλον τα ηλεκτροκινητα σε λογικες τιμες, βλεπουμε.
Πιστευω οτι ειναι η προσωρινη μελοντικη λυση της Ελλαδας απ' την στιγμη που δεν υπαρχουν επαρκη ηλεκτρικα δυκτια ακομη και για το περιβαλλον (ποσο μαλον για την ηχορυπανση και την μποχα της πολης) αλλα και για εξοικονομηση χρηματων σε καυσιμα. Με 22 χιλιαρικα το Corolla που εχω εχει και καλυτερη καταναλωση και λιγοτερους ρυπους απο οποιοδηποτε μοντελο της αγορας ιδιας κατηγοριας στην ιδια τιμη. Ακριβα; Ισως αλλα απ'την στιγμη που μπορεσα να διαθεσω τα χρηματα γιατι να διαλεξω ενα μικρο premium στα ιδια λεφτα με περισσοτερα προβληματα και κοστος συντηρησης/καυσιμων; Και για οσους αναφερονται οτι η διαφορα ειναι μικρη, μην περιμενετε το θαυμα που απο 3000 τον χρονο θα δινετε 400 μαγικα, η αγορα εχει τον τροπο της και μολις εξαπλωθουν τα ηλεκτρικα θα ανεβουν και τα παγια εξοδα (οπως πχ και με το αεριο)
Η υβριδική λύση είναι η καλύτερη αυτή τη στιγμή, ειδικά σε χώρες που δεν έχουν εκτεταμένο σύστημα σταθμών φόρτισης (και δικτύου φυσικού αερίου που είναι μια καλή εναλλακτική). Το βασικό πλεονέκτημα των υβριδικών ως προς τα ηλεκτρικά είναι ότι σε γλυτώνουν από το άγχος της αυτονομίας, ενώ ως προς τα βενζινοκίνητα ότι δίνουν τη δυνατότητα ανάκτησης μέρους της ενέργειας φρεναρίσματος, ο βενζινοκινητήρας δουλεύει (όταν δουλεύει) με βαθμό απόδοσης «ντίζελ» και δεν χρειάζεται τη λειτουργία stop-start. Αυτά τα πλεονεκτήματα έχουν βέβαια σαν συνέπεια μια υψηλότερη τιμή, προσφέρεται όμως επίσης λειτουργία αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Μερικά γερμανικά τρολ δεν σταματάνε εδώ μέσα μια ζωή άσχετοι με το αυτοκίνητο και φρένο/βλάβεις να υπενθυμίσουμε σε μερικούς εδώ μέσα γιατί όλες οι ευρωπαϊκές αυτοκίνητο βιομηχανίες ετοιμάζουν όλες ένα υβριδικό και άλλες έχουν είδη ένα να υπενθυμίσουμε γιατί σε μερικά μοντέλα καταργούν τους ντίζελ και επίσης εις μεγάλες πόλεις της Γερμανίας για παράδειγμα απαγορεύονται τα ντίζελ μάθετε πρώτα δύο πράγματα και μετά να απαντήσετε
.....Κατ'αρχην να πουμε οτι η Τoyota στραφηκε προς τα υβριδικα επειδη δεν της αρεσει να χανει. Η αποτυχια της με τα diesel ηταν μεγαλη, αφου παρουσιαζαν παρα πολλα προβληματα. Αν ρωτησει καποιος εναν ταξιτζη θα του πει οτι οσοι ταξιτζηδες πηραν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον αρον. Η αποτυχια αυτη εκανε την Toyota να εγκαταλειψει τα diesel και να σταφει προς τα υβριδικα. Τωρα ποια ειναι η γνωμη μου για τα υβριδικα? Μπουρδες!!!! Η οικονομια ως προς την καταναλωση ειναι πολυ μικρη για να καλυψει την αρκετα υψηλοτερη τιμη αγορας, ενω υπαρχει και το αρκετα υψηλο κοστος αντικαταστασης της μπαταριας μετα απο καποια χιλιομετρα. Για τα αμιγως ηλεκτρικα δεν το συζητω. Με υπερδιπλασια τιμη αγορας απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα....αντε γεια!!!! Μαλλον ψαχνουν για fashion victims, η κοροιδα. Προς το παρον λοιπον, βενζινη η αεριο, και αν πεσουν στο μελλον τα ηλεκτροκινητα σε λογικες τιμες, βλεπουμε.
Πιστευω οτι ειναι η προσωρινη μελοντικη λυση της Ελλαδας απ' την στιγμη που δεν υπαρχουν επαρκη ηλεκτρικα δυκτια ακομη και για το περιβαλλον (ποσο μαλον για την ηχορυπανση και την μποχα της πολης) αλλα και για εξοικονομηση χρηματων σε καυσιμα. Με 22 χιλιαρικα το Corolla που εχω εχει και καλυτερη καταναλωση και λιγοτερους ρυπους απο οποιοδηποτε μοντελο της αγορας ιδιας κατηγοριας στην ιδια τιμη. Ακριβα; Ισως αλλα απ'την στιγμη που μπορεσα να διαθεσω τα χρηματα γιατι να διαλεξω ενα μικρο premium στα ιδια λεφτα με περισσοτερα προβληματα και κοστος συντηρησης/καυσιμων; Και για οσους αναφερονται οτι η διαφορα ειναι μικρη, μην περιμενετε το θαυμα που απο 3000 τον χρονο θα δινετε 400 μαγικα, η αγορα εχει τον τροπο της και μολις εξαπλωθουν τα ηλεκτρικα θα ανεβουν και τα παγια εξοδα (οπως πχ και με το αεριο)
Η υβριδική λύση είναι η καλύτερη αυτή τη στιγμή, ειδικά σε χώρες που δεν έχουν εκτεταμένο σύστημα σταθμών φόρτισης (και δικτύου φυσικού αερίου που είναι μια καλή εναλλακτική). Το βασικό πλεονέκτημα των υβριδικών ως προς τα ηλεκτρικά είναι ότι σε γλυτώνουν από το άγχος της αυτονομίας, ενώ ως προς τα βενζινοκίνητα ότι δίνουν τη δυνατότητα ανάκτησης μέρους της ενέργειας φρεναρίσματος, ο βενζινοκινητήρας δουλεύει (όταν δουλεύει) με βαθμό απόδοσης «ντίζελ» και δεν χρειάζεται τη λειτουργία stop-start. Αυτά τα πλεονεκτήματα έχουν βέβαια σαν συνέπεια μια υψηλότερη τιμή, προσφέρεται όμως επίσης λειτουργία αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Μερικά γερμανικά τρολ δεν σταματάνε εδώ μέσα μια ζωή άσχετοι με το αυτοκίνητο και φρένο/βλάβεις να υπενθυμίσουμε σε μερικούς εδώ μέσα γιατί όλες οι ευρωπαϊκές αυτοκίνητο βιομηχανίες ετοιμάζουν όλες ένα υβριδικό και άλλες έχουν είδη ένα να υπενθυμίσουμε γιατί σε μερικά μοντέλα καταργούν τους ντίζελ και επίσης εις μεγάλες πόλεις της Γερμανίας για παράδειγμα απαγορεύονται τα ντίζελ μάθετε πρώτα δύο πράγματα και μετά να απαντήσετε