Πολύ ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα έρευνας, η οποία θέλησε να βρει ποιες ήταν οι μάρκες αυτοκινήτου που το κοινό αναζήτησε περισσότερο μέσα στο 2020 στο διαδίκτυο, κάνοντας παράλληλα τη σύγκριση και με άλλες χρονιές.
Έτσι οι άνθρωποι της εταιρείας Compare the Market πήραν στα χέρια τους τα δεδομένα από τη μηχανή αναζήτησης της Google και αφού ανέλυσαν 158 διαφορετικές χώρες του κόσμου έβγαλαν το τελικό συμπέρασμα. Μάλιστα η έρευνα αναφέρει ότι η σύγκριση της ανάλυσης της αγοράς περιελάμβανε δεδομένα αποτελεσμάτων αναζήτησης από 158 χώρες και το 2018 και το 2019.
Πάμε τώρα να δούμε τα αποτελέσματα για το 2020. Κατ αρχάς η έρευνα σημειώνει πως ο συνολικός όγκος αναζήτησης για μάρκες αυτοκινήτων το 2020 ήταν περίπου 88 εκατομμύρια. Η Toyota κατέβαλε την πρώτη θέση σε 55 χώρες, αντιπροσωπεύοντας το 34,8% του συνολικού αριθμού χωρών που αναλύθηκαν. Αυτό ήταν μια βελτίωση για την ιαπωνική μάρκα σε σύγκριση με το 2019 όπου η Toyota έφτασε στην κορυφή μόνο στο 17,7% των χωρών που αναλύθηκαν.
Από την άλλη πλευρά, η BMW σημείωσε τεράστια πτώση το 2020 σε σχέση με το 2019 (-64%), μένοντας στη δεύτερη θέση, ωστόσο σε βάθος τριετίας διατηρεί τις περισσότερες αναζητήσεις. Στην τρίτη θέση ήταν η Mercedes-Benz, ενώ είναι ενδιαφέρον ότι η Kia και η Ford παρουσίασαν αυξημένους αριθμούς αναζήτησης καταλαμβάνοντας την 4η και την 5η θέση, αντίστοιχα.
Οι Volvo, Audi, Honda, Nissan και Renault είναι κατά σειρά οι επόμενες πέντε μάρκες που ολοκληρώνουν το Top 10 των αυτοκινητοβιομηχανιών με τις περισσότερες αναζητήσεις.
RIP Bmw...