ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί η Toyota τολμά να παίξει στα 1.500 κυβικά, που έχουν καθιερωθεί σχεδόν ως...απαγορευμένος καρπός στο μυαλό του Έλληνα οδηγού;

Γιατί η Toyota τολμά να "παίξει" στα 1.500 κυβικά, που έχουν καθιερωθεί σχεδόν ως...απαγορευμένος καρπός στο μυαλό του Έλληνα οδηγού;

Η Toyota τρελάθηκε;

23.003 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2017)

Είναι δυνατόν την εποχή που όλα μικραίνουν η Toyota να αντικαθιστά ένα μικρό κινητήρα με έναν μεγαλύτερο; Τη στιγμή που όλα τα 1,400άρια έχουν γίνει 1.000άρια τούρμπο, η Toyota να ανεβάζει κυβισμό και να αγνοεί τις τάσεις; Ή μήπως η Toyota οδηγεί τις νέες εξελίξεις;

Όποιος έχει οδηγήσει ένα Yaris με τον κινητήρα των 1,33 λίτρων, ξέρει πως πρόκειται για ένα μοτέρ με χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. Το ατμοσφαιρικό μοτέρ του Yaris μπορεί να είχε περισσότερα κυβικά από τα 1000άρια και 1.200άρια τούρμπο του ανταγωνισμού, δεν υστερούσε όμως σημαντικά σε επιδόσεις και οικονομία. Ωστόσο, όλοι περιμέναμε ένα νέο 1.200άρη turbo για το Yaris.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ο νέος κινητήρας όμως είναι 1.5 ESTEC και προς έκπληξη όλων έχει περισσότερα κυβικά. Για κάποιους αυτό θα σήμαινε περισσότερη κατανάλωση και υψηλότερους ρύπους, όμως η Toyota ανέβασε κυβισμό για να πετύχει ακριβώς το αντίθετο. Το νέο σύνολο της Toyota λειτουργεί σε δύο κύκλους, έναν χαμηλού φορτίου όπου αφήνει την βαλβίδα εισαγωγής ανοιχτή στην συμπίεση επιστρέφοντας έτσι μείγμα πίσω, μειώνοντας συμπίεση, κατανάλωση και απόδοση και πετυχαίνοντας οικονομία. Ο άλλος κύκλος λειτουργεί ως συνήθως, και σε υψηλό φορτίο το μοτέρ πετυχαίνει 112 ίππους κόβοντας από το Yaris σχεδόν ένα δευτερόλεπτο στο 0-100.

Η επιτυχία είναι στη μείωση κατανάλωσης κατά 12% και αύξηση της αποδοτικότητας στο 39%, μία ανάσα από το μοτέρ που κινεί το Prius, κοντά πλέον σε επίπεδα ντίζελ. Και ο κυβισμός;

Δεδομένου ότι στην Ευρώπη ο κυβισμός δεν χρησιμοποιείται πλέον σε κανέναν υπολογισμό φόρου ή άλλου τέλους ενός αυτοκινήτου, ο 1,500άρης θα είναι ευπρόσδεκτος χάρη στα εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά του. Στην Ελλάδα βέβαια όπου συνεχίζει τόσο το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης να μετράει τον κυβισμό, όσο και ο μόνιμος τρόμος για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί η κάθε κυβέρνηση να αλλάξει τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας και της φορολογίας αυτοκινήτου, υπάρχουν αρκετοί που το σκέφτονται.

Εσείς; Πως σας φαίνεται η κίνηση της Toyota να αυξήσει τον κυβισμό λίγο ώστε να πετύχει μείωση της κατανάλωσης; Πόσο καλύτερη είναι αυτή η κίνηση από ένα μοτέρ τούρμπο σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης; Ή μήπως θα προτιμούσατε και η Toyota να προσφέρει κάτι αντίστοιχο με τους άλλους; Και τελικά ο κυβισμός; Σας ανησυχούν ακόμη και τα 1.500 κ.εκ.;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda