Η νέα πλατφόρμα MEB του VW Group, αποτελεί την πρώτη ειδικά φτιαγμένη πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τη συναντήσαμε πρώτη φορά στο πρωτότυπο Budd-e
Η VW στρέφεται στα ηλεκτρικά
1.355 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2016)
Μπορεί τα ηλεκτρικά μοντέλα του γκρουπ να μην είναι ακόμα αρκετά δημοφιλή στους καταναλωτές, αλλά η VW έχει αποφασίσει πως θα επενδύσει σε αυτόν τον τομέα της αυτοκίνησης.
Οι περιορισμοί που θέτει η Ε.Ε στις εκπομπές CO2 για τα μοντέλα του γκρουπ, στρέφει τους ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας προς την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίοι επιθυμούν μέχρι το 2025, να φτάσουν σε ένα ρυθμό παραγωγής που θα αγγίζει το νούμερο του 1.000.000 μονάδων ετησίως.
Ακούγεται αρκετά φιλόδοξο σενάριο από τη στιγμή που οι πωλήσεις των τριών ηλεκτρικών και των έξι υβριδικών plug-in μοντέλων του Group (VW e-up!, e-Golf, Audi e-tron και VW Golf GTE,Passat GTE, Audi A3 e-tron, Q7 e-tron,Porsche Panamera S E-Hybrid και Cayenne SE-Hybrid) για το 2016 υπολογίζεται πως θα ανέρθουν στις 103.000.
Για αυτό το σκοπό η VW θέλει να λανσάρει στην αγορά γύρω στα 20 νέα ηλεκτρικά και υβριδικά plug-in μοντέλα, στον οποίο στόχο θα συνεισφέρει η νέα MEB πλατφόρμα του VW Group, η πρώτη ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία θα μπει στην παραγωγή, επιτρέποντας το χτίσιμο πάνω της μιας σειρά νέων μοντέλων του είδους με μειωμένο κόστος.
Εκτός αυτού οι μηχανικοί της φίρμας εργάζονται πάνω στον τομέα της αύξησης της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων, ώστε να γίνουν ελκυστικότερα προς τους καταναλωτές. Πρώτο δείγμα αυτής της προσπάθειας θα έχουμε στα τέλη του 2016 από το VW e-Golf.