Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Volkswagen θα φτιάχνει θερμικούς κινητήρες για το Golf μέχρι το 2035

 Σχολιάστε 
3.065 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2024)
Η Volkswagen θα φτιάχνει θερμικούς κινητήρες για το Golf μέχρι το 2035
2 Φωτογραφίες »

- Το 9ης γενιάς Volkswagen Golf θα βγει μόνο σε ηλεκτρικές εκδόσεις
- Αλλά οι Γερμανοί σκέφτονται να κρατήσουν το MK8 μέχρι το 2035, φτιάχνοντας θερμικά μοτέρ
- Αν αντέξει ως το τότε, το Golf θα γίνει ένα από τα μακροβιότερα αυτοκίνητα στην ιστορία, με 15 χρόνια «ζωής»
- Το ανανεωμένο Golf ξεκινά από τα 23.950 ευρώ & βγαίνει σε κινητήρες βενζίνης, diesel και Plug-in hybrid τεχνολογίας

Το 9ης γενιάς Volkswagen Golf θα βγει μόνο σε ηλεκτρικές εκδόσεις

Μπορεί η Volkswagen να έχει επενδύσει πολύ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης λανσάροντας την οικογένεια των ID μοντέλων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αφήνει σε δεύτερη και τρίτη μοίρα κλασικά θερμικά αυτοκίνητα. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα best-seller με εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, όπως το Volkswagen Golf.
 
To δημοφιλές hatchback που βρίσκεται στον 8ο κύκλο της «ζωής» του ανανεώθηκε πρόσφατα σε κινητήρες, τεχνολογία και εμφάνιση. Όλοι γνωρίζουν πως η 8η γενιά είναι και η τελευταία που θα περιλαμβάνει θερμικούς κινητήρες, καθώς από επίσημα χείλη έχουμε μάθει ότι το 9ης γενιάς VW Golf θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά σε ηλεκτρικές εκδόσεις, στα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουμε κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2030…

Οι Γερμανοί σκέφτονται να κρατήσουν το MK8 μέχρι το 2035, φτιάχνοντας θερμικά μοτέρ

Διότι οι Γερμανοί σκέφτονται να παρατείνουν την γραμμή παραγωγής του MK8, μέχρι και το 2035. Μιλώντας στην ολλανδική έκδοση του περιοδικού αυτοκινήτου Top Gear, ο μηχανικός της VW Kai Grünitz ισχυρίστηκε ότι το θα μπορούσε να παραταθεί η κατασκευή θερμικών μοτέρ για το Golf μέχρι και την προγραμματισμένη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035. Από εκείνο το έτος, απαγορεύεται η πώληση νέων αυτοκινήτων με επιβλαβή επίπεδα αέριων ρύπων CO2.
 
Βέβαια, θα μπορούν πωλούνται ακόμη οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μόνο εάν τροφοδοτούνται από συνθετικά καύσιμα ουδέτερα σε CO2. Το αν αυτό θα ισχύει τελικά και για το Golf, αυτή τη στιγμή μοιάζει αβέβαιο.

Αν αντέξει ως το τότε, το Golf θα γίνει ένα από τα μακροβιότερα αυτοκίνητα στην ιστορία, με 15 χρόνια «ζωής»

Σε κάθε περίπτωση, η MQB πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται το υπάρχον Golf, μπορεί να χρησιμοποιείται μέχρι και το 2035. Κι αν στην πράξη το Golf «ζήσει» ως τότε επειδή η αγορά το θέλει, τότε το εμβληματικό μικρομεσαίο θα είναι ένα από μακροβιότερα μοντέλα της ιστορίας, σε μία συγκεκριμένη γενιά. Διότι η 8η γενιά λανσαρίστηκε το 2020 και τα 15 χρόνια φαντάζουν νούμερο-ρεκόρ.

Το ανανεωμένο Golf ξεκινά από τα 23.950 ευρώ & βγαίνει σε κινητήρες βενζίνης, diesel και Plug-in hybrid τεχνολογίας

Προς το παρόν, έχουμε το ανανεωμένο VW Golf διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, από 23.950 ευρώ. Πωλείται σε βενζίνη, diesel και ως Plug-in υβριδικό, σε 5 εξοπλιστικές εκδόσεις, ως GTE & GTI, αλλά στην επετειακή «50 Years». Και σε λίγους μήνες έρχονται και τα Golf GTI Clubsport και Golf R.

Autotriti.gr
Autotriti.gr