Παίρνοντας ως βάση το επερχόμενο Genesis G70 Coupe, η Hyundai ετοιμάζει την απάντησή της σε 1-2 χρόνια στην BMW M4 των 425 ίππων (στη φωτό το HND-9 Coupe Concept).
Η απάντηση στην BMW M4
6.817 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2016)
Παίρνοντας ως βάση το επερχόμενο Genesis G70 Coupe, το βελτιωτικό παρακλάδι «N» της Hyundai, θα φτιάξει ένα «καυτό» μοντέλο που θα ανταγωνιστεί την BMW M4.
Αυτό που ξέραμε μέχρι στιγμής είναι πως το βελτιωτικό παρακλάδι της Hyundai, γνωστό και ως «N», έχει στη σκαριά μια πραγματικά καυτή έκδοση του i30. Οι τελευταίες πληροφορίες, όμως, κάνουν λόγο πως το επόμενο «στοίχημα» των Κορεατών είναι ένα δυναμικό κουπέ όχημα, το οποίο θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η BMW M4.Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το εν λόγω μοντέλο θα στηριχθεί στο επερχόμενο Genesis G70 Coupe, τη δίθυρη δηλαδή εκδοχή του G70 sedan, το οποίο αναμένεται να πλαισιώσει τα ήδη υπάρχοντα G80 και G90. Στο σημείο αυτό αξίζει να υπενθυμίσουμε πως τον περασμένο Νοέμβριο, η Hyundai ανακοίνωσε την ανεξαρτητοποίηση της Genesis ως μία πολυτελή φίρμα, η οποία θα απαριθμεί 6 μοντέλα μέχρι το 2020. Ότι έκανε δηλαδή η Citroen με την DS.Γυρίζοντας στα του σήμερα, ο επικεφαλής του τμήματος Ν, κος Albert Biermann, είπε για το επερχόμενο κουπέ επιδόσεων: «Θα έχει σπορτίφ συμπεριφορά ήδη από τη νορμάλ έκδοσή του, οπότε μπορείτε να περιμένετε ένα αυτοκίνητο με πολύ καλό χειρισμό, ενώ και η πλατφόρμα είναι καλή και πολύ δύναμη».Προσπαθώντας να «αποκωδικοποιήσουμε» όσα είπε ο κος Biermann, απορρίπτουμε το 5λιτρο V8 σύνολο που έχει στην κατοχή της η Genesis, καθώς το εν λόγω κουπέ δε θα ήταν ανταγωνιστικό προς την M4. Μάλλον θα υπάρξει κάποια αναβάθμιση στο νέο twin-turbo V6 μοτέρ των 3,3 λτ., ώστε να αποδίδει αρκετά παραπάνω από τους 365 ίππους που βγάζει στο G90, ώστε να πιάσει τα 425 άλογα της Μ4.Κλείνοντας, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως δεν είναι ακόμα γνωστό πότε θα δούμε την απάντηση της Hyundai στην BMW, αλλά δε φανταζόμαστε κάτι τέτοιο να συμβεί νωρίτερα από 1-2 χρόνια από σήμερα.
Μάλλον θα υπάρξει κάποια αναβάθμιση στο νέο twin-turbo V6 μοτέρ των 3,3 λτ., ώστε να αποδίδει αρκετά παραπάνω από τους 365 ίππους που βγάζει στο Genesis G90.