Αξιότιμε κύριε Τριανταφύλλη,
σχετικά με το άρθρο σας που αφορά στην λειτουργία του Polo 1.4 TDI, από την πλευρά της KOSMOCAR Α.Ε. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:
Το φαινόμενο που αναφέρετε δεν αφορά σε κάποιο σφάλμα ή δυσλειτουργία.Ο κινητήρας του Polo TDI, σβήνει σε χαμηλές στροφές μόνο υπό συγκεκριμένο χειρισμό: όταν ο οδηγός θέλει να επιταχύνει από ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, με στροφές κινητήρα κάτω από τις 900σαλ και έχοντας επιλεγμένη 2η ταχύτητα.Για να μην παρουσιάζεται η συγκεκριμένη λειτουργία, ο οδηγός θα πρέπει σε στροφές χαμηλότερες των 900σαλ και κινούμενος με ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, να μην χρησιμοποιεί τη 2η ταχύτητα, αλλά να επιλέγει την 1η. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης, αποφεύγονται οι κραδασμοί και η εκπομπή υπερβολικών ρύπων ενώ διασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία του κινητήρα και βέβαια, η ασφαλής κίνηση του αυτοκινήτου. Τα χαρακτηριστικά αυτά βοηθούν στην επί μακρόν οικονομικότερη και εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου.Όπως κατανοείτε, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη αυτά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τον οδηγό. Για τον λόγο αυτό άλλωστε, σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία καθιστά υποχρεωτική από 1η Νοέμβριου 2014, την ύπαρξη ένδειξης προτεινόμενης αλλαγής σχέσης κιβωτίου (Gear Shift Indicator - GSI), εξοπλισμός που διατίθεται στο Polo από το 2009 και ασφαλώς αποτελεί βασικό εξοπλισμό όλων των Polo 1.4 TDI, βοηθώντας τον οδηγό στην επί μακρόν άριστη χρήση του αυτοκινήτου του.Με εκτίμηση.Δημόσιες Σχέσεις Kosmocar Α.Ε.
1. Παρακαλώ όπως αναρτηθεί η επιστολή - απάντηση της KOSMOCAR στην ιστοσελίδα του Autotriti, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως συνημμένο αρχείο σε επιστολή διαμαρτυρίας μου με οποιαδήποτε επιφύλαξη προς την Volkswagen Γερμανίας,
2. "Ο κινητήρας του Polo TDI, σβήνει σε χαμηλές στροφές μόνο υπό συγκεκριμένο χειρισμό: όταν ο οδηγός θέλει να επιταχύνει από ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, με στροφές κινητήρα κάτω από τις 900σαλ και έχοντας επιλεγμένη 2η ταχύτητα.
Για να μην παρουσιάζεται η συγκεκριμένη λειτουργία, ο οδηγός θα πρέπει σε στροφές χαμηλότερες των 900σαλ και κινούμενος με ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, να μην χρησιμοποιεί τη 2η ταχύτητα, αλλά να επιλέγει την 1η. " : Η απάντηση του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων της KOSMOCAR είναι μόνο για δημόσιες σχέσεις & ΜΟΝΟ. Πρακτικά αν το κάνεις αυτό, θα "φρενάρει το αυτοκίνητο" δίχως ένδειξη φρένου & το πίσω όχημα κινδυνεύεις να χτυπήσει στο πίσω μέρος σου. Από την άλλη, αν προσπαθήσεις να συνεχίσεις την κίνηση του αυτοκινήτου με "συμπλεκτάρισμα" 2ας ταχύτητας, πάλι κινδυνεύεις να σου σβήσει, με τις ίδιες συνέπειες. Επισημαίνω καταπονήσεις σε συμπλέκτη και τρόμπα πετρελαίου από "συμπλεκτάρισμα" - ξαφνικό σβήσιμο κινητήρα εν λειτουργία. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ, πλέον κινούμαστε γραπτώς, συντεταγμένα, διατηρώντας κάθε επιφύλαξή μας για νομικές μας κινήσεις εναντίον της KOSMOCAR._
Αντι να ζητησουν συγγνωμη και να αποσύρουν τα συγκεκριμένα μοντέλα και να αποζημιώσουν τους κατόχους τους στο ΑΚΕΡΑΙΟ κάνουν υποδείξεις σωστής οδήγησης...Απίστευτοι...!!!.
Η VW Γερμανίας έχει ενημερωθεί ??
ακομα αγοραζετε γερμανικα αυτοκινητα χωρις να τα μποικοταρουμε???? μα ακομα???
ετσι ακομα κ αυτοι μετα απο πολλα χρονια ΔΕ μπορουν να φτιαξουν ενα μοτερ -βενζινα, πετρελαιο- με αξιοπιστια.
Να μάθετε να τα βάζετε με το σόιμπλε και τους δικούς του!
Σε λίγο καιρό, θα μας στέλνουν αυτοκίνητα που θα αυτοκαταστρέφονται και θα μας υποδεικνύουν πώς και πού πρέπει να τα παρκάρουμε.
Ξεφτίλα για τη vw η απάντηση και διπλή ξεφτίλα η αστοχία.
Ημουν έτοιμος να αγοράσω ετοιμοπαράδοτο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο . Για καλή μου τύχη βρήκα μέσα απο το περιοδικό σας ένα μεταχειρισμενο AURIS μοντελο 2011. Το αυτοκηνητα μετά απο έλεγχο σε συνεργείο ήταν πραγματικά άριστο . Ρωτώντας τρεις μηχανικούς συνεργείου τι να προτιμήσω ένα καινούργιο η το μεταχειρισμενο ? και οι τρεις τους μου είπαν μακριά απο το vw. Πλέον νιώθω δικαιωμένος που δεν προχώρησα στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου . Όχι ότι τα ιαπωνικά δεν έχουν τα προβληματα τους. Παλιά γενικά τα Γερμανικά προϊόντα είχαν ταυτηστη με την αξιοπιστία . Πλέον δεν ισχύει κάτι τέτοιο .
Αυτη η αντιμετωπιση αξιζει σε αυτους ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΑΙΖΟΥΝ ΤΗΝ VW ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΝΟΜΑ.Αυτοκινητο αγορασατε,οχι μετοχες σε εταιρεια και φοβαστε...
Δηλαδη πιο απλα δεν μπορουσαν να το πουν,ειστε χαζοι(λες και παιζει να γινουν ολα αυτα στις 900 στρ)και εμεις πουλαμε.
Δηλαδή το POLO στα 10χλμ. προτείνει να κατεβάσω σε 1η?Ούτε αυτό δεν έχετε προβλέψει για να καλύψετε το πρόβλημα...Απάντηση ντροπή,απάντηση πρόκληση,απάντηση που δείχνει προχειρότητα και έλλειψη επαγγελματισμού
Απαράδεκτη απαντιση από την VW! .. Είμαι και εγώ κάτοχος ενως VW polo TDI 1.4 από το καλοκαίρι του 2014 και μου σινεβενε σινεχεια να σβινει στις χαμιλες όταν έβαζα δευτερα ταχιτιτα.. βλέπετε είχα σινιθισει να οδιγαω ῾κανονικο῾αυτοκινιτο πρην από αυτό!!
παρα πολη επικινδινο και με έχει αφισει πολες φορές εκτεθιμενο στη μεση του δρόμου μέχρι να βάλω πάλι μπροστά το αυτοκινιτο και να φιγω..
Δεν τολμώ να δανισω το αυτοκινιτο στην ειπολιπη οικογένεια μου μην γινει κάποιο ατιχιμα!!
Απαράδεκτο και επικινδινο!
Σταματήστε να βάλετε άστοχα και να σχολιάζετε με λανθασμένα επιχειρήματα. Όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ασχέτου κατασκευαστή έχουν ενσωματωμένη αυτή την διαδικασία σβησίματος του κινητήρα σε στροφές κάτω των ορίων που έχουν τεθεί ( συνήθως κάτω των 900) για την ασφαλή λειτουργία του σφονδύλου του κινητήρα. Οι σφόνδυλοι αυτοί είναι διαιρούμενης μάζας και επικίνδυνες ταλαντώσεις από το συγκρότημα του κινητήρα λόγω χαμηλών στροφών ενδεχομένως να τους προξενήσει ζημία. Είναι σχεδιαστική λειτουργία και όχι πρόβλημα!!!
Και για να διαμορφώσω λίγο των αρχαίων ημών προγόνων την διατύπωση θα έλεγα ότι '' η λανθασμένη ννωση είναι χειρότερη της αμάθειας''
1. Παρακαλώ όπως αναρτηθεί η επιστολή - απάντηση της KOSMOCAR στην ιστοσελίδα του Autotriti, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως συνημμένο αρχείο σε επιστολή διαμαρτυρίας μου με οποιαδήποτε επιφύλαξη προς την Volkswagen Γερμανίας, 2. "Ο κινητήρας του Polo TDI, σβήνει σε χαμηλές στροφές μόνο υπό συγκεκριμένο χειρισμό: όταν ο οδηγός θέλει να επιταχύνει από ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, με στροφές κινητήρα κάτω από τις 900σαλ και έχοντας επιλεγμένη 2η ταχύτητα. Για να μην παρουσιάζεται η συγκεκριμένη λειτουργία, ο οδηγός θα πρέπει σε στροφές χαμηλότερες των 900σαλ και κινούμενος με ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, να μην χρησιμοποιεί τη 2η ταχύτητα, αλλά να επιλέγει την 1η. " : Η απάντηση του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων της KOSMOCAR είναι μόνο για δημόσιες σχέσεις & ΜΟΝΟ. Πρακτικά αν το κάνεις αυτό, θα "φρενάρει το αυτοκίνητο" δίχως ένδειξη φρένου & το πίσω όχημα κινδυνεύεις να χτυπήσει στο πίσω μέρος σου. Από την άλλη, αν προσπαθήσεις να συνεχίσεις την κίνηση του αυτοκινήτου με "συμπλεκτάρισμα" 2ας ταχύτητας, πάλι κινδυνεύεις να σου σβήσει, με τις ίδιες συνέπειες. Επισημαίνω καταπονήσεις σε συμπλέκτη και τρόμπα πετρελαίου από "συμπλεκτάρισμα" - ξαφνικό σβήσιμο κινητήρα εν λειτουργία. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ, πλέον κινούμαστε γραπτώς, συντεταγμένα, διατηρώντας κάθε επιφύλαξή μας για νομικές μας κινήσεις εναντίον της KOSMOCAR._
Αντι να ζητησουν συγγνωμη και να αποσύρουν τα συγκεκριμένα μοντέλα και να αποζημιώσουν τους κατόχους τους στο ΑΚΕΡΑΙΟ κάνουν υποδείξεις σωστής οδήγησης...Απίστευτοι...!!!. Η VW Γερμανίας έχει ενημερωθεί ??
ακομα αγοραζετε γερμανικα αυτοκινητα χωρις να τα μποικοταρουμε???? μα ακομα??? ετσι ακομα κ αυτοι μετα απο πολλα χρονια ΔΕ μπορουν να φτιαξουν ενα μοτερ -βενζινα, πετρελαιο- με αξιοπιστια.
Να μάθετε να τα βάζετε με το σόιμπλε και τους δικούς του! Σε λίγο καιρό, θα μας στέλνουν αυτοκίνητα που θα αυτοκαταστρέφονται και θα μας υποδεικνύουν πώς και πού πρέπει να τα παρκάρουμε. Ξεφτίλα για τη vw η απάντηση και διπλή ξεφτίλα η αστοχία.
Ημουν έτοιμος να αγοράσω ετοιμοπαράδοτο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο . Για καλή μου τύχη βρήκα μέσα απο το περιοδικό σας ένα μεταχειρισμενο AURIS μοντελο 2011. Το αυτοκηνητα μετά απο έλεγχο σε συνεργείο ήταν πραγματικά άριστο . Ρωτώντας τρεις μηχανικούς συνεργείου τι να προτιμήσω ένα καινούργιο η το μεταχειρισμενο ? και οι τρεις τους μου είπαν μακριά απο το vw. Πλέον νιώθω δικαιωμένος που δεν προχώρησα στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου . Όχι ότι τα ιαπωνικά δεν έχουν τα προβληματα τους. Παλιά γενικά τα Γερμανικά προϊόντα είχαν ταυτηστη με την αξιοπιστία . Πλέον δεν ισχύει κάτι τέτοιο .
Αυτη η αντιμετωπιση αξιζει σε αυτους ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΑΙΖΟΥΝ ΤΗΝ VW ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΝΟΜΑ.Αυτοκινητο αγορασατε,οχι μετοχες σε εταιρεια και φοβαστε... Δηλαδη πιο απλα δεν μπορουσαν να το πουν,ειστε χαζοι(λες και παιζει να γινουν ολα αυτα στις 900 στρ)και εμεις πουλαμε.
Δηλαδή το POLO στα 10χλμ. προτείνει να κατεβάσω σε 1η?Ούτε αυτό δεν έχετε προβλέψει για να καλύψετε το πρόβλημα...Απάντηση ντροπή,απάντηση πρόκληση,απάντηση που δείχνει προχειρότητα και έλλειψη επαγγελματισμού
χαχαχχαχαχαχχααχαχαχα ρεεεεεεεεεεεεε οι νταλικέρηδες το κάνουμε αυτό!!!!!!!!!! Αίσχος ρεεεεεεεεεεεεεεε
Απαράδεκτη απαντιση από την VW! .. Είμαι και εγώ κάτοχος ενως VW polo TDI 1.4 από το καλοκαίρι του 2014 και μου σινεβενε σινεχεια να σβινει στις χαμιλες όταν έβαζα δευτερα ταχιτιτα.. βλέπετε είχα σινιθισει να οδιγαω ῾κανονικο῾αυτοκινιτο πρην από αυτό!! παρα πολη επικινδινο και με έχει αφισει πολες φορές εκτεθιμενο στη μεση του δρόμου μέχρι να βάλω πάλι μπροστά το αυτοκινιτο και να φιγω.. Δεν τολμώ να δανισω το αυτοκινιτο στην ειπολιπη οικογένεια μου μην γινει κάποιο ατιχιμα!! Απαράδεκτο και επικινδινο!
Σταματήστε να βάλετε άστοχα και να σχολιάζετε με λανθασμένα επιχειρήματα. Όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ασχέτου κατασκευαστή έχουν ενσωματωμένη αυτή την διαδικασία σβησίματος του κινητήρα σε στροφές κάτω των ορίων που έχουν τεθεί ( συνήθως κάτω των 900) για την ασφαλή λειτουργία του σφονδύλου του κινητήρα. Οι σφόνδυλοι αυτοί είναι διαιρούμενης μάζας και επικίνδυνες ταλαντώσεις από το συγκρότημα του κινητήρα λόγω χαμηλών στροφών ενδεχομένως να τους προξενήσει ζημία. Είναι σχεδιαστική λειτουργία και όχι πρόβλημα!!! Και για να διαμορφώσω λίγο των αρχαίων ημών προγόνων την διατύπωση θα έλεγα ότι '' η λανθασμένη ννωση είναι χειρότερη της αμάθειας''