Έντονη είναι η φημολογία από το περασμένο έτος ότι Αlfa Romeo σχεδιάζει να αντικαταστήσει την 4C το 2020 με ένα νέο αυτοκίνητο.
Πώς θα μπορούσε να μοιάζει; Σύμφωνα με τις αναφορές θα πρόκεται για ένα αυτοκίνητο που θα δίνει μεγάλη βάση στην ποιότητα κύλισης και θα έχει πρωταρχικό σκοπό την άνεση και να προσφέρει όσο το δυνατόν καλύτερη οδηγική εμπειρία. Μπορεί αυτό να σημαίνει ότι δεν θα έχει πλούσιο εξοπλισμό και μεγάλη πολυτέλεια, όμως διαρροές αναφέρουν ότι οι σχεδιαστές του, σε αντιδιαστολή της έλλειψης πλούσιου εξοπλισμού, θα κατασκευάσουν ένα μοντέλο με πολύ ιδιαίτερη αισθητική που θα τραβά τα βλέμματα πάνω του.
Στην εικόνα βρίσκεται το ψηφιακό σχέδιο του Marco Maltese, o oποιος μας παρουσιάζει πως θα μπορούσε να μοιάζει το νέας γενιάς 4C για το 2020. Το σχέδιο του ανεξάρτητου σχεδιαστή περιλαμβάνει πιο επιθετικού σχήματος φωτιστικά σώματα πορείας, οριζόντια αντί για στρογγυλά πίσω φώτα και μεγαλύτερους εισαγωγείς αέρα στο πλαϊνό μέρος του αμαξώματος. Τέλος, το καπό έχει μεγαλύτερες νευρώσεις και οι απολήξεις της εξάτμισης έγιναν τέσσερις από δύο του τωρινού μοντέλου.
Το μηχανικό σύνολο που θα μπορούσε να είναι εξοπλισμένή η νέα 4C είναι ο ισχυρός 2,9 λτ διπλός turbo V6 κινητήρας που είναι διαθέσιμος για την Giulia και αποδίδει 510 PS και 600 Nm ροπής.
Κατά την άποψή μου, τα βασικά προβλήματα αισθητικής της 4C έως τώρα ήταν ότι είχε υπερβολικά μικρό μήκος και "αστείους" εξωτερικούς καθρέφτες - η δε 4C spider είχε και πολύ φαρδιά οριζόντια στεφάνη του παρ-μπριζ πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Από τις δύο διαθέσιμες εικόνες της πρότασης για τη νέα 4C φαίνεται ότι τουλάχιστον το πρόβλημα των καθρεφτών έχει λυθεί επιτυχώς. Όσον αφορά τώρα στο πρόβλημα του μήκους, δυστυχώς οι εικόνες δεν είναι και πολύ διαφωτιστικές ως προς το αν αυτό αυξήθηκε λίγο ή όχι. Σχετικά με τους κινητήρες τώρα, η προοπτική τοποθέτησης του συνόλου των 510 ίππων είναι σίγουρα συγκλονιστική, αλλά η διατήρηση και μιας έκδοσης 1.8 με 240-250 ίππους, δεδομένης και της απουσίας, τουλάχιστον έως τώρα, μιας ¨απλής¨ spider (δεν εννοώ, προφανώς, την 4C spider, αλλά τον διάδοχο του πασίγνωστου αυτού μοντέλου που παραγόταν έως και πριν λίγα χρόνια), θα ήταν σίγουρα μια πολύ σοφή εμπορική κίνηση για την εταιρεία.
Το σχόλιο μου είναι ότι λυπάμαι που το παγκόσμιο σύστημα θέλει τα σπορ αυτοκίνητα να. έχουν μεγάλους κινητήρες ακριβά υλικά υψηλές τιμές,κάνοντας απαγορευτική την αγορά και συντήρηση από έναν μέσο αγοραστή.
Όταν λέμε 4C εννοείται κινητήρας με 4 κυλίνδρους. Ο 2.9 είναι 6κίλυνδρος, οπότε δεν μπορεί να τοποθετηθεί στην 4C εξ ορισμού!
Κατά την άποψή μου, τα βασικά προβλήματα αισθητικής της 4C έως τώρα ήταν ότι είχε υπερβολικά μικρό μήκος και "αστείους" εξωτερικούς καθρέφτες - η δε 4C spider είχε και πολύ φαρδιά οριζόντια στεφάνη του παρ-μπριζ πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Από τις δύο διαθέσιμες εικόνες της πρότασης για τη νέα 4C φαίνεται ότι τουλάχιστον το πρόβλημα των καθρεφτών έχει λυθεί επιτυχώς. Όσον αφορά τώρα στο πρόβλημα του μήκους, δυστυχώς οι εικόνες δεν είναι και πολύ διαφωτιστικές ως προς το αν αυτό αυξήθηκε λίγο ή όχι. Σχετικά με τους κινητήρες τώρα, η προοπτική τοποθέτησης του συνόλου των 510 ίππων είναι σίγουρα συγκλονιστική, αλλά η διατήρηση και μιας έκδοσης 1.8 με 240-250 ίππους, δεδομένης και της απουσίας, τουλάχιστον έως τώρα, μιας ¨απλής¨ spider (δεν εννοώ, προφανώς, την 4C spider, αλλά τον διάδοχο του πασίγνωστου αυτού μοντέλου που παραγόταν έως και πριν λίγα χρόνια), θα ήταν σίγουρα μια πολύ σοφή εμπορική κίνηση για την εταιρεία.
Το σχόλιο μου είναι ότι λυπάμαι που το παγκόσμιο σύστημα θέλει τα σπορ αυτοκίνητα να. έχουν μεγάλους κινητήρες ακριβά υλικά υψηλές τιμές,κάνοντας απαγορευτική την αγορά και συντήρηση από έναν μέσο αγοραστή.