Στην τρίτη γενιά του συστήματος βρίσκεται το Park Assist της Volkswagen, το οποίο και λανσαρίστηκε πρώτη φορά το 2006
Η εξέλιξη του Park Assist (+vid)
5.467 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2016)
Δέκα χρόνια συμπληρώθηκαν από το πρώτο λανσάρισμα του Park Assist της Volkswagen στην αγορά, το οποίο και διεκδικεί την πρωτιά στα συστήματα παρκαρίσματος.
Σύμφωνα με την ίδια τη Volkswagen, ήταν η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων που προσέφερε το 2006, σύστημα παρκαρίσματος, το οποίο και τοποθετήθηκε στο τότε νέο μοντέλο του Touran. Έστω όμως κι αν η Toyota είχε προσφέρει το δικό τους σύστημα αυτόματης στάθμευσης νωρίτερα, τουλάχιστον στην Ιαπωνία, το επίτευγμα της VW είναι ιδιαίτερα σημνατικό καθώς άνοιξε το δρόμο για την καθιέρωσή του και στην Ευρώπη.
Όλα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν οι μηχανικοί της μάρκας είχαν αναλάβει το καθήκον να κατακσευάσουν ένα σύστημα που θα βοηθά τους οδηγούς να χωράνε το αυτοκίνητό τους, σε μικρούς χώρους στάθμευσης, αν και στην προκειμένη περίπτωση μιλάγαμε για μήκος της τάξης του 1,40 μέτρου.
Το σύστημα Park Assist αναβαθμίστηκε το 2010, δίνοντας τη δυνατότητα γρηγορότερης λειτουργίας, ενώ δύο χρόνια αργότερα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, εισήγαγε τη δυνατότητα στάθμευσης σε ορθή γωνία και χάρη στη χρήση των καλύτερων αλγορίθμων, οι 12 αισθητήρες υπερήχων επέτρεψαν το παρκάρισμα και σε θέσεις μήκους 90 εκατοστών.
Κάπως έτσι, φθάσαμε πέρυσι στην τρίτη γενιά του συστήματος που κατέβασε το μήκος στα 80 εκατοστά, διαθέτοντας πια και την τεχνολογία «φρένο έκτακτης ανάγκης», η οποία αν και δεν μπορεί να εξαλείψει εντελώς τα ατυχήματα στάθμευσης, έχει ως στόχο να ελαχιστοποιήσει τη ζημιά. Η νέα τεχνολογία μάλιστα, είναι διαθέσιμη τόσο στα Golf, CC, Passat, Sharan, Touran, και Tiguan, αλλά και στα επαγγελματικά οχήματα Caddy και Crafter.