Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H γκάμα του Renault Clio: Σε LPG, σε diesel αλλά και σε βενζίνη & hybrid

H γκάμα του Renault Clio: Σε LPG, σε diesel αλλά και σε βενζίνη & hybrid

Renault Clio: Το μόνο μικρό με 4 διαφορετικούς κινητήρες

6.543 Επισκέψεις στο άρθρο (29/2/2024)

- Είναι το μόνο μικρό της αγοράς με υγραέριο (LPG)
- Ενώ τα άλλα μοντέλα κόβουν το diesel, το Clio είναι 1 από τα 2 που το κρατάνε
- Στην full hybrid έκδοσή του καίει 4 λίτρα μέσα στην πόλη
- Μπαίνει ελεύθερα στον Δακτύλιο στην έκδοση βενζίνης με τα 90 άλογα

Είναι το μόνο μικρό της αγοράς με υγραέριο (LPG)

Το ανανεωμένο Renault Clio είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τολμηρή σχεδίαση και την πιο πλήρη γκάμα κινητήρων στην κατηγορία του, αφού περιλαμβάνει επιλογές βενζίνης, diesel, full hybrid και υγραέριο. Στόχος του είναι να συνεχίσει δυναμικά την πορεία του στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία των μικρών.

Το ανανεωμένο Clio συνδυάζεται με τον 1,0 TCe κινητήρα διπλού καυσίμου των 100 ίππων που μπορεί να καίει υγραέριο (LPG), αλλά και βενζίνη (δείτε εδώ την δοκιμή του). Λόγω της πολύ χαμηλής τιμή πώλησης του υγραερίου (μέση πανελλαδική τιμή πώλησης 0,891 ευρώ/λτ. στις 16/2), το Renault Clio στην έκδοση LPG καίει γύρω στα 6,5 ευρώ στα 100 χλμ. Σημειώνουμε πως όταν το μοτέρ λειτουργεί με υγραέριο, η απόδοση είναι 100 άλογα, ενώ με τη χρήση βενζίνης η απόδοση πέφτει στα 90.

Ενώ τα άλλα μοντέλα κόβουν το diesel, το Clio είναι 1 από τα 2 που το κρατάνε

To ανανεωμένο Renault Clio μαζί με το Citroen C3 είναι τα μόνα μικρά αυτή την στιγμή που συνεχίζουν να προσφέρονται με πετρελαιοκινητήρα. Με δεδομένο όμως πως το C3 θα αλλάξει γενιά σε λίγους μήνες, το Clio αναμένεται να γίνει το μόνο που θα το κάνει αυτό για τα επόμενα λίγα χρόνια με όπλο τον 1,5 dCi Blue που αποδίδει 100 άλογα και καίει, σύμφωνα με την δοκιμή μας στον προ-ανανέωσης Clio, περίπου 5,0 λτ./100 χλμ. 

Στην full hybrid έκδοσή του καίει 4 λίτρα μέσα στην πόλη

Το Renault Clio είναι από τα λίγα μικρά που προσφέρονται σε full hybrid έκδοση που προσφέρει μεγάλη οικονομία στο πορτοφόλι του οδηγού στις αστικές μετακινήσεις. Η αυτοφορτιζόμενη έκδοση αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. H συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος φτάνει τα 145 άλογα (5 άλογα σε σχέση με πριν). Από την δοκιμή μας πάνω στο αυτοφορτιζόμενο Clio προ-ανανέωσης, είδαμε ότι μέσα στην πόλη θα κάψετε λιγότερο από 4 λίτρα και μεικτά 5,3 λτ./100 χλμ..

Μπαίνει ελεύθερα στον Δακτύλιο στην έκδοση βενζίνης με τα 90 άλογα

H βενζίνη έχει το δικό της φανατικό κοινό και κακά τα ψέματα είναι η πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα του μοντέλου. Για τους δύο αυτούς λόγους, το Clio προσφέρεται στην Ελλάδα με τον γνωστό μας τρικύλινδρο 1.000άρη TCe των 90 ίππων που καίει 6 λτ./100 χλμ. (στο προ-ανανέωσης Clio) και συντροφεύει και το Clio LPG. Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης πως λόγω των έως 120 γρ. CO2 που εκπέμπει το μοντέλο, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Hyundai
NISSAN