Η ισχυρότερη Alfa Romeo GTA με 800 άλογα κοστίζει 1+ εκατομμύριο
- Περιορισμένη παραγωγή σε μόλις 5 αντίτυπα και τιμή πάνω από 1 εκατομμύριο
- Αμάξωμα από ανθρακόνημα για μείωση του βάρους, διπλά ψαλίδια & τεράστια φρένα
- Με πανάλαφρο V6 κινητήρα 800 ίππων και 2 τούρμπο που στροφάρει έως τις 8.500 σαλ.
- Πίσω κίνηση με μπλοκέ διαφορικό, σύστημα παραμετροποίησης & ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι
Περιορισμένη παραγωγή σε μόλις 5 αντίτυπα και τιμή πάνω από 1 εκατομμύριο
Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετά βελτιωμένα αυτοκίνητα από ανεξάρτητους οίκους, που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Αυτή τη φορά όμως έχουμε ένα σχεδόν νέο αυτοκίνητο. Πρόκειται για ένα restomod μοντέλο, δηλαδή ένα πλήρως ανακατασκευασμένο κλασικό όχημα, που όμως από «κάτω» κρύβει σημαντικές αναβαθμίσεις που βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά και ισχύ του οχήματος, χωρίς όμως να το «φωνάζει» με την εμφάνισή του.
Στην περίπτωσή μας, ο ιταλικός οίκος Totem Automobili, πήρε μια Alfa Romeo Giulia GTAm και την έκανε… supercar. Παρότι ακόμη βρίσκεται στη φάση του πρωτότυπου, αναμένεται να κατασκευαστούν συνολικά 5 μονάδες με κόστος που θα αγγίζει τα 1,1 εκατομμύρια ευρώ.
Αμάξωμα από ανθρακόνημα για μείωση του βάρους, διπλά ψαλίδια & τεράστια φρένα
Τα πάνελ από λαμαρίνα του αυτοκινήτου έχουν αντικατασταθεί από νέα ελαφρού κράματος, κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου είναι άβαφο, με βασική εξαίρεση το μπροστινό μέρος.
Αντίστοιχα και το «πάτωμα» του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, με την ανάρτηση να αποτελείται από διπλά ψαλίδια και στους 2 άξονες. Τα φρένα δεν θα μπορούσαν να γλιτώσουν της βελτίωσης, με 6πίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός και 4πίστονες πίσω.
Με πανάλαφρο V6 κινητήρα 800 ίππων και 2 τούρμπο που στροφάρει έως τις 8.500 σαλ.
Όμως το στόμα ανοιχτό σου αφήνουν τα specs του κινητήρα. Κατασκευασμένος εξ` ολοκλήρου από την Italtecnica Engineering, ο custom V6 3,2 λίτρων, εξοπλίζεται με δύο τούρμπο και ζυγίζει μόλις 165 κιλά! Πανάλαφρος και πανίσχυρος, καθώς αποδίδει 800 ίππους, 730 Nm ροπής και στροφάρει έως τις 8.500 στροφές ανά λεπτό. Η ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου, υπόσχεται να μη χάνεις νότα από την μελωδία του V6.
Πίσω κίνηση με μπλοκέ διαφορικό, σύστημα παραμετροποίησης & ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι
Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ προφανώς εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών modes οδήγησης μέσω του συστήματος παραμετροποίησης. Επίσης στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, πρέπει να υπολογίσουμε την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού και ρυθμιζόμενο σύστημα ABS για τα φρένα.
Εικόνα του εσωτερικού δεν έχουμε ακόμα, ωστόσο σύμφωνα με τους κατασκευαστές του, θα υπάρχουν καθίσματα από ανθρακόνημα, με επένδυση δέρματος και αγωνιστικές ζώνες από τη Sabelt.