2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η Honda συνεργάζεται πλέον με την Diado Steel Co, ιαπωνική προμηθευτική εταιρεία μετάλλων, για την κατασκευής ηλεκτροκινητήρων χωρίς βαρέα μέταλλα.
Η λύση της Honda
6.680 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2016)
Η ιαπωνική φίρμα προχωρά σε νέα συνεργασία «σταθμό» στην ιστορία της η οποία θα έχει πολλαπλά οφέλη για τα μελλοντικά υβριδικά της μοντέλα.
Για την κατασκευή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, απαιτούνται ισχυρές αλλά ταυτόχρονα και όσο το δυνατόν πιο ελαφριές μπαταρίες. Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγω για αυτές τις μπαταρίες, όπως το τέρβιο και το δυσπρόσιο, προέρχονται από την κατηγορία των βαρέων μετάλλων. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, την «απογείωση» του κόστους, αλλά και το ρίσκο της έλλειψης διαθεσιμότητας από τους προμηθευτές.
Τα παραπάνω αίτια οδήγησαν την Honda στην απόφαση να συνεργαστεί με την Diado Steel Co, ιαπωνική προμηθευτική εταιρεία μετάλλων, προκειμένου να αναπτύξουν μια νέα διαδικασία κατασκευής υλικών με τις απαραίτητες ιδιότητες.
Η νέα μέθοδος κατεργασίας απαιτεί μόνο τη χρήση νεοδυμίου, το οποίο δεν ανήκει στα βαρέα μέταλλα, αλλά οι μαγνήτες που προέρχονται από αυτό έχουν τις απαραίτητες ιδιότητες για την κατασκευή μπαταριών των σύγχρονων υβριδικών αυτοκινήτων. Τι θα κερδίσει όμως η Honda από τους νέους μαγνήτες νεοδυμίου;
Αρχικά, το κόστος και το βάρος των νέων μπαταριών που θα κατασκευάζονται με τη χρήση αυτών των μαγνητών, θα μειωθούν κατά 10% και 8% αντίστοιχα. Επίσης, το νεοδύμιο, εκτός από την Κίνα, βρίσκεται και σε περιοχές της Αυστραλίας και της Β.Αμερικής, συνεπώς θα αυξηθεί το πλήθος των προμηθευτών.
Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, το πρώτο αυτοκίνητο στο οποίο θα γίνει χρήση μαγνητών νεοδυμίου είναι το Honda Freed, του οποίου η παραγωγή θα ξεκινήσει μέσα 2016, ενώ ισχυρίζεται ότι στο μέλλον, όλα τα υβριδικά θα κατασκευάζονται με αυτή την τεχνολογία.
Οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι μέχρι το 2030, δύο στα τρία αυτοκίνητα της Honda θα είναι ηλεκτρικά. Συνεπώς, η ανάγκη για βελτιστοποίηση της παραγωγής, μείωση του κόστους και προστασία του περιβάλλοντος, καθιστά τους νέους τρόπους κατασκευής κινητήρων ακόμα πιο επιτακτικούς.
Tο κόστος και το βάρος των μπαταριών με μαγνήτες νεοδυμίου, θα μειωθούν κατά 10 και 8% αντίστοιχα.
Δειχνουν τον δρομο πως να αναπτυσουν τεχνολογια φιλικη στο περιβαλλον μεσα απο πραγματικα νεες εφαρμογες οι γιαπωνεζοι,μπροστα οι ανθρωποι και μαλιστα με αποσταση απο αλλους. Ας τα βλεπουν αυτα οι γερμανοι μηπως και ανοιξουν τα ματια τους και δεν ξαναπεσουν,αστειο βεβαια γιατι ειναι στο αιμα τους,σε απατες τυπου dieselgate!!
Bayern το τερματισες! Λιγη ντροπη δεν βλαπτει! Αλλα προφανως μιλας ελληνικα ΜΟΝΟ και εισαι 100% Γερμανος! Δεν εξηγειται αλλιως!
Καλη προσπαθεια για το επιπεδο της ιαπωνικης εταιρειας...... Βεβαια το μελλον το εχουν ηδη δειξει οι γερμανικες εταιρειες....οποτε σεβασμος στο τεραστιο εθνος της προοδου και της τεχνολογιας απο του οποιου τα λεφτα ζουμε.....