Η μάρκα με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης. Ποιές 4 μάρκες ξεχώρισαν και ποια επικρατεί;
Πάνω από 20.000 αναγνώστες του AutoΤρίτη ψήφισαν και ξεχώρισαν 4 εταιρείες, που μάχονται για το μεγάλο βραβείο του Best Car 2018 για την «Μάρκα με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης».
(Κάντε κλικ σε όποια μάρκα σας ενδιαφέρει, για να μάθετε τα ΠΑΝΤΑ για αυτή.)
Φέτος ξεκινήσαμε με τα 40 νέα μοντέλα της χρονιάς. Στην πρώτη φάση του Best Car 2018, οι αναγνώστες του AutoΤρίτη επέλεξαν τα 15 καλύτερα, που μπήκαν στη 2η φάση της ψηφοφορίας.
Το TOP 15 με αλφαβητική σειρά:
Alfa Romeo Stelvio
Audi A8
BMW Σειρά 5
Citroen C3 Aircross
Ford Fiesta
Honda Civic
Jeep Compass
Kia Stonic
Mercedes E-Class Cabriolet
Nissan Leaf
Opel Grandland X
Peugeot 5008
SEAT Ibiza
Skoda Karoq
VW T-Roc
Εκτός από τα 15 αυτά μοντέλα, ξεχώρισαν και 4 μάρκες, Honda, Hyundai, Kia και Toyota, που μάχονται για το μεγάλο βραβείο: Best Car 2018 – Η μάρκα με τις λιγότερες βλάβες και το μικρότερο κόστος συντήρησης.
Πείτε μας τη γνώμη σας και δείτε και την γνώμη των υπολοίπων, μέχρι τώρα. Εσείς ποια πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το μεγάλο βραβείο; Μόλις κάνετε την επιλογή σας θα δείτε και τη γνώμη των υπολοίπων.
Για αλλη μια φορα τις πρωτες θεσεις κατεχουν επαξια οι συνηθεις "υποπτοι". Ποιος περιμενε την Ν. Κορεα, μια χωρα λιγο πιο μικρη απο την Ελλαδα, να καταλαμβανει την 6η (Hyundai) και 8η (ΚΙΑ) θεση στις παγκοσμιες πωλησεις για το 2017;;; Κι ομως!! Οσο για τους Ιαπωνες σιγουρα δεν βρισκονται τυχαια οι Toyota και Honda στην 1η και 4η θεση αντιστοιχα. Αυτο δειχνει οτι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ (οπερ σημαινει οτι κατι ειναι αξιο εμπιστοσυνης) ειναι το καλυτερο μαρκετινγκ μιας εταιρειας και επιβραβευεται απο τις πωλησεις! Μπορει ενα αυτοκινητο να εχει ολα οσα επιθυμεις (απολαυστικη οδηγηση, τεχνολογια, σχεδιαση, σαλονια, κλπ.) αλλα οταν σου βγαζει συχνα βλαβες εστω και μικρες, αυτο σε αποσυνδεει απο το κολλημα που ειχες φαει μαζι του και σε ξενερωνει σε τετοιο βαθμο που δεν θα το ξαναγοραζες. Ετσι τουλαχιστον εχω νιωσει εγω στο παρελθον με ζημιαρικα αυτοκινητα που ειχα στην κατοχη μου. Δεν ημουν ατυχος. Απλα οι εταιρειες που διαλεγα ηταν αποτυχημενες στο θεμα αξιοπιστια. Ευτυχως το Διαδικτυο μου ανοιξε τα ματια και με εκανε να αναθεωρησω αρδην αυτα που πιστευα για τους σχιστοματηδες, στους οποιος πλεον υποκλινομαι.
έχω Honda Jazz του 2013 κάνω σέρβις σύμφωνα με το πρόγραμμα που βγάζει στο αυτοκίνητο. Μ.Ο. αλλαγή λαδιών/φίλτρων και καμπίνας κάθε 12.000 χλμ και σερβις ελέγχου (Β σέρβις) κάθε χρόνο. Αυτά και τα δύο μαζί έχουν κόστος 130 ευρώ στον επίσημο έμπορο. Το μόνο που έχω χρειαστεί είναι αλλαγή μπροστά τακάκια στα 48.000χλμ και αλλαγή ελαστικών. Μπράβο Honda!!
Σωτηρη εδω ειναι το θεμα: οτι σπασαμε τα ακριβα (καλοσυντηρημενα στην ωρα τους και στο επισημο σερβις) γρηγορα γερμανικα και οντως σπασανε και σπασαμε τα επισης ακριβα (καλοσυντηρημενα στην ωρα τους και στο επισημο σερβις) γρηγορα ιαπωνικα και δεν σπανε μεχρι τωρα. Οσο για τα τριξιματα αυτα ανηκουν στην εποχη του 80 και για τα μεν και για τα δε. Διοτι και τα γερμανικα ετριζαν τοτε. Οχι ισως στον ιδιο βαθμο αλλα ετριζαν ομως. Στην εποχη μας δεν τριζει και δεν κουδουνιζει κανενα αυτοκινητο ακομα και φτηνιαρικο γιατι η συναρμογη και η ποιοτητα των υλικων ειναι αρκετα αναβαθμισμενες σε σχεση με το μακρινο παρελθον.
Σωτηρη εχω γραψει αρκετες φορες σε αλλα ποστ για τα αυτοκινητα που ειχα και εχω. Αφου ομως ανεφερες το Χ3 που ειχες θα σου πω οτι εγω απο το Μ5 που ειχα δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος απο τις πολλες βλαβες που εβγαζε και 2-3 φορες με ειχε αφησει στο δρομο απο ιμαντα και με τρομαζε απο το μπαμ που ακουγοταν. Εσυ για ποιο λογο το εδωσες; Βεβαια και με το RAV4 ή με το Τucson θα εκανες μια χαρα τη δουλεια σου χωρις αυτα τα υπερβολικα κατα τη γνωμη μου που γραφεις αλλα προφανως εσυ αγοραζεις με βαση το πρεστιζ. Εγω εχω εντελως αλλο κινητρο πιο ...εγωιστικο. Ειμαι φαν της οδηγικης απολαυσης και πως νιωθω εγω μεσα στο αυτοκινητο και εχω την "τρελλη" απαιτηση να ειναι και αξιοπιστο. Δεν μου προκαλουν θαυμασμο και δεος οι μαρκες απο μονες τους ουτε με ενδιαφερει τι θα λενε οσοι το βλεπουν.
Εγώ πάλι σαν κάτοχος αυτοκινήτων Kia (Αυτή τη στιγμή Picanto 2005 & Sportage 2009) έρχομαι να επιβεβαιώσω τα όσα γράφονται περί αξιοπιστίας των Kia !
Εκτός και αν ένα ρουλεμάν τροχού που άλλαξα ύστερα από 205.000χλμ στο Sportage Θεωρείτε σοβαρή βλάβη...
Όταν το πήρα ήξερα ότι δε πήρα το ποιο όμορφο αυτοκίνητο αλλά πήρα ένα αμάξι που ποτέ του δε θα ζητήσει κάτι σοβαρό και γενικά δε χαλάει... Το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι Kia για τους παραπάνω λόγους... Όταν ρίχνεις στο δρόμο 20 και 30 χιλιάρικα δε παίζεις μ αυτά...
Φιλε σωτηρη ποιο καλλο αυτοκίνητο τυπου bmw mercedes audi εκανε αλλαγη δίσκο πλατο στα 220.000 χλμ πρωτη αλλαγη το λεω σαν πρωην κάτοχος nissan almera n15 sedan 1996 challenge . Και το αμαξι βαρουσε κοφτες απο την πρωτη μερα της αγορας το 1996 μέχρι και το 2013 που το εδωσα για καταστροφή λογο ατυχηματος και δεν φτιάχνοταν και με 360.000 χλμ .πες μου ποιο ακριβο αμαξι γερμανικο δηλαδή θα το εβαζες μπρος με -5 και θα το βαρουσες κοφτη ετσι χωρις λογο και το εκανες αυτο επι 15 χρονια πες μου ενα και τα λεμε
Σωτήρη το Χ3 θα το συγκρίνεις στην ανάβαση με το land cruiser για παράδειγμα, όχι με το yaris και το atos. Η σύγκριση πρέπει να έχει και ομοιότητα τουλάχιστον στην κατηγορία του αυτοκινήτου αλλά και στην τιμή. Αλλιώς με την ίδια λογική πάρε το x3 και κάνε μέσα στη Αθήνα 500χλμ την εβδομάδα, με σβήσε ξεκίνα κάθε μια ώρα, να δούμε και πόσο θα καταναλώνει, αλλά και πόσο αξιόπιστο θα είναι.
Όλα τα αυτοκίνητα για να ειναι αξιόπιστα θέλουν κ αξιόπιστους χρήστες. Διότι ο άσχετος το χαλάει το γιαπωνέζικο και χωρίς να πάρει χαμπάρι τι λάθος έκανε. Απο την άλλη, έχω δει κ κατόχους Alfa Romeo που ξέρουν απο οδηγήση κ συντήρηση να χαίρονται απροβλημάτιστα το αυτοκίνητο τους για δεκαετίες...
ολα ειναι υποκειμενικα και εχουν να κανουν με την αντιληψη , ακομη και με το οικονομικο στατους του ιδιοκτητη....πχ αν αχω φερραρι θελει σερβις μετα απο καθε γυρο πιστας και συχνα ανταλλακτικα, αν ειμαι πλουσιος με μπεμβε και το σπαω το αμαξι και βγαλει βλαβη τον πρωτο μηνα θα γκρινιαζω , αν ειμαι συντηρητικος με τογιοτα πριους και παω με πεντε δεν θα το χαλασω , αν ειμαι οικονομικα ασθενεστερος και κανω σερβις το τογιοτακι η το κια στον μπαρμπαβαγγελα της γειτονιας και το αμαξι παιρνει μπρος και κυλαει αλλα κατα τ αλλα τριζει σαν σαπιοκαραβο μου φαινεται ανθεκτικο......ολα εξερτωνται απο τις απαιτησεις ,το χειρισμο , τι εννοουμε βλαβη, την μορφωση ακομη αν θες του χειριστη.
Αδέλφια...εξω κυκλοφορουν ολες οι μαρκες και όλα τα μοντέλα αυτοκινητων ..ακομη κ υβριδικά..ακομη και σουπερ καρς Ο καθενας ότι θέλει και μπορει..Τωρα για τις βλάβες..πρωτιστως αυτές εξαρτιωνται από τον τροπο οδηγησης του καθενος μας...και νομιζω πως οι περισσοτεροι που οδηγουν στους ελληνικους δρομους δεν ξερουν να οδηγουν ..όχι μονο στο χειρισμό αλλά και στους κανονες οδηγικης συμπεριφορας!!!
Έχω Peugeot 307 1400cc mod 2001.Το έχω 8,5 χρόνια,το είχα πάρει μεταχειρισμένο.Έχει 250.000χλμ εκ των οποίων τα μισά τα έχω κάνει εγώ.Η πιο σοβαρή βλάβη που έβγαλε ήταν τα καρβουνάκια του δυναμό.Τίποτε άλλο.Σοβαρή διότι έμεινα και χρειάστηκα οδική βοήθεια.Στο συνεργείο είδα ότι ήταν κατασκευασμένα το 2001.Δηλαδή ούτε ο προηγούμενος τα είχε αλλάξει.Έχω φίλο με toyota corola 2003 και του έχει σπάσει τα νεύρα.Όλο στο συνεργείο είναι για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.Εγώ πάντως πάλι peugeot θα πάρω!
Ο φίλος με τα ιταλικά που δεν χαλάνε και όταν πατάει ανάβει το ραδιόφωνο και όταν ανάβει φλάς ανεβοκατεβαίνουν τα παράθυρα οι πιθανότητες να σου κάτσει ιταλικό χωρίς αμέτρητες βλάβες είναι σαν 1 στα 1.500.000 !! Απο προσωπική εμπειρία είχα fiat marea και μόνο ο κινητήρας ήταν που δούλευε μέχρι τα 220000χλμ με σκίσιμο και κόλλησε το μοτέρ... όλα τα άλλα είχαν σταματήσει να δουλεύουν χρόνια πριν όπως κορνα,παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα , ραδιόφωνο, air condition !! Όσο για αυτούς που έχουν pegeuot-citroen είναι και αυτοί σε παρόμοια μοίρα... pegeuot 207 rallye και συνεργείο κάθε μέρα...!! Μόνο ΚΙΑ και HYUNDAI για σχεδόν απροβλημάτιστα!! Οι άλλοι συνεργάζοντε με την fiat (ford,toyota,suzuki,opel,jeep) σε πολλά μοντέλα είναι αμιγώς fiat και κολλάει η κάθε εταιρία μόνο το σήμα της!! Αν έχεις φράγκα αγοράζεις ότι θέλεις και το πουλάς μόλις κάνεις 50.000 χλμ αλλιώς τραβάς τα μαλλιά σου !!(εν μέρη)
φιλε λογικε ειχα και γερμανικα και γιαπωνεζικα και κορεατικα αυτοκινητα .....εγω προσωπικα ειδα οτι τα ακριβα αυτονινητα (προ 10ετιας τουλαχιστον) εβγαζαν πολυ περισσοτερα χλμ απο τα φθηνα .....τα κοινης καταναλωσης τογιοτα και χιουνται που ειχα ουτε κατα φαντασια δεν θ αντεχαν τις καταπονησεις που δεχτηκε αγογγυστα ενα μπεμβε χ3 που ειχα , αν ακολουθουσαν ολες τις αναβασεις σε ολα τα βουνα της ελλαδας με γρηγορο στροφιλικι δεν θα εμεναν ουτε οι ροδες ....τωρα για γρηγορα γερμανικα και γιαπωνεζικα που λες καποια προσωπικη σου εμπειρια μπορεις και συ να την εκθεσεις και να το συζητησουμε .....αλλα αλλο αυτο και αλλο πως βγαινουν τα ποσοστα στην ερευνα ....εγω ακουω πολλους γνωστους που εχουν γιαπωνεζικο το οποιο το θεωρουν οκ και γω οταν μπαινω μεσα παει βαρκα γυαλο .....παντως θα μ ενδιεφερε η προσωπικη σου εμπειρια μαρκα μοντελο γερμανικο γιαπωνεζικο
Με όλο τον σεβασμό, όλες αυτές οι έρευνες είναι υποκειμενικές, καθώς υποκειμενικά είναι τα κριτηρια που ψηφίζει η πλειοψηφια των αναγνωστών καθώς (μαλλον) δεν βαθμολογουν αξιοπιστια αλλα σιγουρα άσχετα πραγματα όπως...ομορφιά, κρατηματα, γκάζι κλπ κλπ. Υπάρχει άλλη έρευνα που αναφέρει μάρκες (για να μην παρεξηγηθούν κάποιοι δεν θα αναφέρω, αλλα ειναι απο χώρα κοντινή της Ελλάδας) που οι πιο πολλοι δηλώνουν ικανοποιημένοι (!) Τελος παντων, μηχανες και σιδερα ειναι, καλά να είμαστε και ας χαλανε και ας υποφερει η τσεπη μας, τουλάχιστον να μην ειναι επικινδυνα ....
Εχω Φιατ Πουντο του 2005 και εδω και 12 σχεδον χρονια(181Κ χιλιομετρα) το μονο που μου παρουσιασε ηταν ο αισθητηρας τιμονιου που διορθωθηκε με 70 ευρο κοστος.
Αν πηγαινα σε νεο αυτοκινητο κατα πασα πιθανοτητα παλι σε Φιατ θα κατεληγα.
Καλησπερα σας καλη χρονια!!!Ειμαι αναμεσα σε αγορα seat ibiza και kia rio θ μπορουσατε ν μου πειτε ποιο ειναι πιο καλο αυτοκινητο γενικα???..Θελω αξιοπιστια κ οικονομια καυσιμου κ γενικα να χει καλο πατημα στο δρομο.
Φιλε σωτηρη δεν εχω πρόβλημα με κάποιον απο δω μεσα και γενικα μετα αυτοκίνητα διοτι λατρρυ bmw k mercedes απλα δεν μπορω εδω μεσα αυτην την κακία που βγάζουν μερικοί εδω μεσα λες και εινα μετοχοι η πωλητες η λες και έχουν να κερδίσουν κατι αυτο μρ ενοχλο για αυτο αντιδρω ετσι
Σας καταθετω κι εγω την προσωπικη μου εμπειρια.Δεν ειχα ποτε ιαπωνεζικο αυτοκινητο,εχω ακουσει βεβαια απο φικους οτι ειναι αρκετα αξιοπιστα.Εχω κανει 430.000 με Vw passat 1.8 μοντελο 1992,αλλαγη δισκο πλατο 220.000 χλμ!!! Γενικα πολυ ανιοπιστι αυτοκινητο σμεινα υπερευχαριστημενος και στη συνεχεια αγορασα παλι Passat 1.8 tsi το 2008 το οποιο εχω μεχρι σημερα.Εχω κανει 110.000 χλμ μονο με τα προβλεπομενα σερβις,η μονη ζημια ηταν μια τρομπα νερου στις 80.000 χλμ.Αλλαγη λαδιων καθε 7.000. Χλμ και εχει καψει περι τα 200γρ λαδι καθε φορα.Επισης να πω οτι ειδικα στην εθνικη κινουμαι γρηγορα και γενικως οδηγω σβελτα.Η εντυπωση μου απο προσωπικη εμπειρια ειναι αριστη.Ενδεχομενως σε καθε αμαξι να παιζει ροκο ο τροπος οδηγησης και η συντηρηση.Σιγουρα υπαρχουν ζημιαρικα και ανιοπιστα αυτοκινητα
Πω πω αμάν ρε παιδιά όλο το ασιατικό μπλοκ έπεσε να με φάει ...εμένα τον ταπεινό!όλοι εκθέτουν απόψεις και μόνο εγώ λαμβάνω επί προσωπικού !! Παιδιά ελπίζω μόνο να διαβάζετε όλα τα σχόλια και όχι μόνο το δικό μου γιατί εγώ δεν θα σας απαντήσω ....τις απαντήσεις τις εχετε δώσει ο ένας στον άλλο ....εγώ απλώς διευκρινίζω.....πρώτον στο φίλο με το αλμερα....στο χ3 έκανα αλλαγή δίσκο πλατώ ενώ άντεχε ακόμη στα 270000χλμ και το αμάξι καταστράφηκε ολοσχερώς σε ατύχημα στις 360000χλμ .....στο φίλο που λέει ότι συγκρίνω ανόμοια πράγματα πχ κορολα με χ3 τον παραπέμπω στο λογικό που σπάει τις Μ5 για πλάκα ...άσε που όταν μιλάμε για γερμανικά τι να βάλουμε το πόλο και το γκολφ ....αφού γενικώς φτιάχνουν ακριβότερα μοντέλα....για το φίλο με το αλμερα πάλι κι αυτός το σπάει κρύο ταο αυτοκίνητο .....δε μας είπε πόσο λάδι καίει ..γιατί και γω είχα τογιατα χιουνται και μιτσουμπισι ως νεότερος οδηγός το καθένα με 2000000και επειδή δεν τα ζεστενα έκαιγαν λάδι μπόλικο....ο λογικός έχει την τρελή απαίτηση να πληρώνει και να μη χαλάει αν το σπάει ,λες και μέσα στο εγχειρίδιο κάθε αυτοκινήτου δεν λέει ότι πρέπει να το ζεσταίνουμε .....σίγουρα σε κανένα ούτε ιαπωνικό ούτε καμμιας αλλαγής χώρας δεν λέει αγόρασες το τάδε υπερμοντελο που δεν χαλάει.... Όλα αναφερονται με τον απρόσωπο όρο "το όχημα πρέπει να το χειρίζεστε με αυτόν τον τρόπο". Τέλος πάντων βάλτε λιγάκι και τη λογική ρε παιδιά.....εγώ ξαναλέω ότι δίνεις παίρνεις και πολύ σημαντικά μετά την αγορά ο τρόπος οδήγησης και ο καλός μηχανικός (παρεπιπτόντως απογοητευμένος απ ολες τις επίσημες αντιπροσωπείες της προπέλας )πάντως καταθέτω μόνο προσωπική εμπειρία ...εγώ με το παραπάνω αυτοκίνητο κινήθηκα με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες και καταπονήσεις κατά μέσο όρο απ' όλα τα κορεάτικα και ιαπωνικά οχήματα που είχα αλλά και από το μέσο όρο των οχημάτων που συναντούσα στους δρόμους και όλη τη διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου και με πλημμελή φροντίδα από τις αντιπροσωπείες και έβγαλε λιγότερες (μόνο φυσική φθορά) από τα ασιατικά .Δεν είμαι ίσως αντιπροσωπευτικό δείγμα τι να πω.Ευχαριστω για το ενδιαφέρον σας αλλά πραγματικά δεν γνωρίζω γιατί αρκετοί απευθύνονται επί προσωπικού σε μένα λες και εθιξα την ιαπωνική σχολή ....δείτε και άλλοι λένε για ιταλικά γαλλικά κλπ
Για αλλη μια φορα τις πρωτες θεσεις κατεχουν επαξια οι συνηθεις "υποπτοι". Ποιος περιμενε την Ν. Κορεα, μια χωρα λιγο πιο μικρη απο την Ελλαδα, να καταλαμβανει την 6η (Hyundai) και 8η (ΚΙΑ) θεση στις παγκοσμιες πωλησεις για το 2017;;; Κι ομως!! Οσο για τους Ιαπωνες σιγουρα δεν βρισκονται τυχαια οι Toyota και Honda στην 1η και 4η θεση αντιστοιχα. Αυτο δειχνει οτι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ (οπερ σημαινει οτι κατι ειναι αξιο εμπιστοσυνης) ειναι το καλυτερο μαρκετινγκ μιας εταιρειας και επιβραβευεται απο τις πωλησεις! Μπορει ενα αυτοκινητο να εχει ολα οσα επιθυμεις (απολαυστικη οδηγηση, τεχνολογια, σχεδιαση, σαλονια, κλπ.) αλλα οταν σου βγαζει συχνα βλαβες εστω και μικρες, αυτο σε αποσυνδεει απο το κολλημα που ειχες φαει μαζι του και σε ξενερωνει σε τετοιο βαθμο που δεν θα το ξαναγοραζες. Ετσι τουλαχιστον εχω νιωσει εγω στο παρελθον με ζημιαρικα αυτοκινητα που ειχα στην κατοχη μου. Δεν ημουν ατυχος. Απλα οι εταιρειες που διαλεγα ηταν αποτυχημενες στο θεμα αξιοπιστια. Ευτυχως το Διαδικτυο μου ανοιξε τα ματια και με εκανε να αναθεωρησω αρδην αυτα που πιστευα για τους σχιστοματηδες, στους οποιος πλεον υποκλινομαι.
έχω Honda Jazz του 2013 κάνω σέρβις σύμφωνα με το πρόγραμμα που βγάζει στο αυτοκίνητο. Μ.Ο. αλλαγή λαδιών/φίλτρων και καμπίνας κάθε 12.000 χλμ και σερβις ελέγχου (Β σέρβις) κάθε χρόνο. Αυτά και τα δύο μαζί έχουν κόστος 130 ευρώ στον επίσημο έμπορο. Το μόνο που έχω χρειαστεί είναι αλλαγή μπροστά τακάκια στα 48.000χλμ και αλλαγή ελαστικών. Μπράβο Honda!!
Σωτηρη εδω ειναι το θεμα: οτι σπασαμε τα ακριβα (καλοσυντηρημενα στην ωρα τους και στο επισημο σερβις) γρηγορα γερμανικα και οντως σπασανε και σπασαμε τα επισης ακριβα (καλοσυντηρημενα στην ωρα τους και στο επισημο σερβις) γρηγορα ιαπωνικα και δεν σπανε μεχρι τωρα. Οσο για τα τριξιματα αυτα ανηκουν στην εποχη του 80 και για τα μεν και για τα δε. Διοτι και τα γερμανικα ετριζαν τοτε. Οχι ισως στον ιδιο βαθμο αλλα ετριζαν ομως. Στην εποχη μας δεν τριζει και δεν κουδουνιζει κανενα αυτοκινητο ακομα και φτηνιαρικο γιατι η συναρμογη και η ποιοτητα των υλικων ειναι αρκετα αναβαθμισμενες σε σχεση με το μακρινο παρελθον.
Σωτηρη εχω γραψει αρκετες φορες σε αλλα ποστ για τα αυτοκινητα που ειχα και εχω. Αφου ομως ανεφερες το Χ3 που ειχες θα σου πω οτι εγω απο το Μ5 που ειχα δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος απο τις πολλες βλαβες που εβγαζε και 2-3 φορες με ειχε αφησει στο δρομο απο ιμαντα και με τρομαζε απο το μπαμ που ακουγοταν. Εσυ για ποιο λογο το εδωσες; Βεβαια και με το RAV4 ή με το Τucson θα εκανες μια χαρα τη δουλεια σου χωρις αυτα τα υπερβολικα κατα τη γνωμη μου που γραφεις αλλα προφανως εσυ αγοραζεις με βαση το πρεστιζ. Εγω εχω εντελως αλλο κινητρο πιο ...εγωιστικο. Ειμαι φαν της οδηγικης απολαυσης και πως νιωθω εγω μεσα στο αυτοκινητο και εχω την "τρελλη" απαιτηση να ειναι και αξιοπιστο. Δεν μου προκαλουν θαυμασμο και δεος οι μαρκες απο μονες τους ουτε με ενδιαφερει τι θα λενε οσοι το βλεπουν.
Εγώ πάλι σαν κάτοχος αυτοκινήτων Kia (Αυτή τη στιγμή Picanto 2005 & Sportage 2009) έρχομαι να επιβεβαιώσω τα όσα γράφονται περί αξιοπιστίας των Kia ! Εκτός και αν ένα ρουλεμάν τροχού που άλλαξα ύστερα από 205.000χλμ στο Sportage Θεωρείτε σοβαρή βλάβη... Όταν το πήρα ήξερα ότι δε πήρα το ποιο όμορφο αυτοκίνητο αλλά πήρα ένα αμάξι που ποτέ του δε θα ζητήσει κάτι σοβαρό και γενικά δε χαλάει... Το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι Kia για τους παραπάνω λόγους... Όταν ρίχνεις στο δρόμο 20 και 30 χιλιάρικα δε παίζεις μ αυτά...
Ιαπωνική εταιρία και σίγουρα Toyota !
Honda
HONDA CRV 2007. MONO TO ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ SERVICE.NOTHING ELSE.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ TOYOTA YARIS ΜΟΝΤΕΛΟ 2004 ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΒΗ
Φιλε σωτηρη ποιο καλλο αυτοκίνητο τυπου bmw mercedes audi εκανε αλλαγη δίσκο πλατο στα 220.000 χλμ πρωτη αλλαγη το λεω σαν πρωην κάτοχος nissan almera n15 sedan 1996 challenge . Και το αμαξι βαρουσε κοφτες απο την πρωτη μερα της αγορας το 1996 μέχρι και το 2013 που το εδωσα για καταστροφή λογο ατυχηματος και δεν φτιάχνοταν και με 360.000 χλμ .πες μου ποιο ακριβο αμαξι γερμανικο δηλαδή θα το εβαζες μπρος με -5 και θα το βαρουσες κοφτη ετσι χωρις λογο και το εκανες αυτο επι 15 χρονια πες μου ενα και τα λεμε
Σωτήρη το Χ3 θα το συγκρίνεις στην ανάβαση με το land cruiser για παράδειγμα, όχι με το yaris και το atos. Η σύγκριση πρέπει να έχει και ομοιότητα τουλάχιστον στην κατηγορία του αυτοκινήτου αλλά και στην τιμή. Αλλιώς με την ίδια λογική πάρε το x3 και κάνε μέσα στη Αθήνα 500χλμ την εβδομάδα, με σβήσε ξεκίνα κάθε μια ώρα, να δούμε και πόσο θα καταναλώνει, αλλά και πόσο αξιόπιστο θα είναι.
Ενα γερμανικο συννεφο να πεσω καποιος...
Ούτε ένα γερμανικό? Προφανώς και έχει γίνει λάθος...
Όλα τα αυτοκίνητα για να ειναι αξιόπιστα θέλουν κ αξιόπιστους χρήστες. Διότι ο άσχετος το χαλάει το γιαπωνέζικο και χωρίς να πάρει χαμπάρι τι λάθος έκανε. Απο την άλλη, έχω δει κ κατόχους Alfa Romeo που ξέρουν απο οδηγήση κ συντήρηση να χαίρονται απροβλημάτιστα το αυτοκίνητο τους για δεκαετίες...
Στα 25 χρόνια οδήγησης έχω μονο ιταλικα.μονο μία φορά χρειαστηκε να με πάρει οδική βοήθεια,και αυτό από λάθος μηχανικού,οποτε δεν τα αλλαζω με τίποτα.
ολα ειναι υποκειμενικα και εχουν να κανουν με την αντιληψη , ακομη και με το οικονομικο στατους του ιδιοκτητη....πχ αν αχω φερραρι θελει σερβις μετα απο καθε γυρο πιστας και συχνα ανταλλακτικα, αν ειμαι πλουσιος με μπεμβε και το σπαω το αμαξι και βγαλει βλαβη τον πρωτο μηνα θα γκρινιαζω , αν ειμαι συντηρητικος με τογιοτα πριους και παω με πεντε δεν θα το χαλασω , αν ειμαι οικονομικα ασθενεστερος και κανω σερβις το τογιοτακι η το κια στον μπαρμπαβαγγελα της γειτονιας και το αμαξι παιρνει μπρος και κυλαει αλλα κατα τ αλλα τριζει σαν σαπιοκαραβο μου φαινεται ανθεκτικο......ολα εξερτωνται απο τις απαιτησεις ,το χειρισμο , τι εννοουμε βλαβη, την μορφωση ακομη αν θες του χειριστη.
Αδέλφια...εξω κυκλοφορουν ολες οι μαρκες και όλα τα μοντέλα αυτοκινητων ..ακομη κ υβριδικά..ακομη και σουπερ καρς Ο καθενας ότι θέλει και μπορει..Τωρα για τις βλάβες..πρωτιστως αυτές εξαρτιωνται από τον τροπο οδηγησης του καθενος μας...και νομιζω πως οι περισσοτεροι που οδηγουν στους ελληνικους δρομους δεν ξερουν να οδηγουν ..όχι μονο στο χειρισμό αλλά και στους κανονες οδηγικης συμπεριφορας!!!
Έχω Peugeot 307 1400cc mod 2001.Το έχω 8,5 χρόνια,το είχα πάρει μεταχειρισμένο.Έχει 250.000χλμ εκ των οποίων τα μισά τα έχω κάνει εγώ.Η πιο σοβαρή βλάβη που έβγαλε ήταν τα καρβουνάκια του δυναμό.Τίποτε άλλο.Σοβαρή διότι έμεινα και χρειάστηκα οδική βοήθεια.Στο συνεργείο είδα ότι ήταν κατασκευασμένα το 2001.Δηλαδή ούτε ο προηγούμενος τα είχε αλλάξει.Έχω φίλο με toyota corola 2003 και του έχει σπάσει τα νεύρα.Όλο στο συνεργείο είναι για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.Εγώ πάντως πάλι peugeot θα πάρω!
η honda εχει μικρο κοστος συντηρησης? δε νομιζω
Ο φίλος με τα ιταλικά που δεν χαλάνε και όταν πατάει ανάβει το ραδιόφωνο και όταν ανάβει φλάς ανεβοκατεβαίνουν τα παράθυρα οι πιθανότητες να σου κάτσει ιταλικό χωρίς αμέτρητες βλάβες είναι σαν 1 στα 1.500.000 !! Απο προσωπική εμπειρία είχα fiat marea και μόνο ο κινητήρας ήταν που δούλευε μέχρι τα 220000χλμ με σκίσιμο και κόλλησε το μοτέρ... όλα τα άλλα είχαν σταματήσει να δουλεύουν χρόνια πριν όπως κορνα,παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα , ραδιόφωνο, air condition !! Όσο για αυτούς που έχουν pegeuot-citroen είναι και αυτοί σε παρόμοια μοίρα... pegeuot 207 rallye και συνεργείο κάθε μέρα...!! Μόνο ΚΙΑ και HYUNDAI για σχεδόν απροβλημάτιστα!! Οι άλλοι συνεργάζοντε με την fiat (ford,toyota,suzuki,opel,jeep) σε πολλά μοντέλα είναι αμιγώς fiat και κολλάει η κάθε εταιρία μόνο το σήμα της!! Αν έχεις φράγκα αγοράζεις ότι θέλεις και το πουλάς μόλις κάνεις 50.000 χλμ αλλιώς τραβάς τα μαλλιά σου !!(εν μέρη)
φιλε λογικε ειχα και γερμανικα και γιαπωνεζικα και κορεατικα αυτοκινητα .....εγω προσωπικα ειδα οτι τα ακριβα αυτονινητα (προ 10ετιας τουλαχιστον) εβγαζαν πολυ περισσοτερα χλμ απο τα φθηνα .....τα κοινης καταναλωσης τογιοτα και χιουνται που ειχα ουτε κατα φαντασια δεν θ αντεχαν τις καταπονησεις που δεχτηκε αγογγυστα ενα μπεμβε χ3 που ειχα , αν ακολουθουσαν ολες τις αναβασεις σε ολα τα βουνα της ελλαδας με γρηγορο στροφιλικι δεν θα εμεναν ουτε οι ροδες ....τωρα για γρηγορα γερμανικα και γιαπωνεζικα που λες καποια προσωπικη σου εμπειρια μπορεις και συ να την εκθεσεις και να το συζητησουμε .....αλλα αλλο αυτο και αλλο πως βγαινουν τα ποσοστα στην ερευνα ....εγω ακουω πολλους γνωστους που εχουν γιαπωνεζικο το οποιο το θεωρουν οκ και γω οταν μπαινω μεσα παει βαρκα γυαλο .....παντως θα μ ενδιεφερε η προσωπικη σου εμπειρια μαρκα μοντελο γερμανικο γιαπωνεζικο
Φίλε φιλημωνα τσουχλαρη, ποιο μοντέλο Χόντα έχεις στην κατοχή σου?
Με όλο τον σεβασμό, όλες αυτές οι έρευνες είναι υποκειμενικές, καθώς υποκειμενικά είναι τα κριτηρια που ψηφίζει η πλειοψηφια των αναγνωστών καθώς (μαλλον) δεν βαθμολογουν αξιοπιστια αλλα σιγουρα άσχετα πραγματα όπως...ομορφιά, κρατηματα, γκάζι κλπ κλπ. Υπάρχει άλλη έρευνα που αναφέρει μάρκες (για να μην παρεξηγηθούν κάποιοι δεν θα αναφέρω, αλλα ειναι απο χώρα κοντινή της Ελλάδας) που οι πιο πολλοι δηλώνουν ικανοποιημένοι (!) Τελος παντων, μηχανες και σιδερα ειναι, καλά να είμαστε και ας χαλανε και ας υποφερει η τσεπη μας, τουλάχιστον να μην ειναι επικινδυνα ....
Εχω Φιατ Πουντο του 2005 και εδω και 12 σχεδον χρονια(181Κ χιλιομετρα) το μονο που μου παρουσιασε ηταν ο αισθητηρας τιμονιου που διορθωθηκε με 70 ευρο κοστος. Αν πηγαινα σε νεο αυτοκινητο κατα πασα πιθανοτητα παλι σε Φιατ θα κατεληγα.
Καλησπερα σας καλη χρονια!!!Ειμαι αναμεσα σε αγορα seat ibiza και kia rio θ μπορουσατε ν μου πειτε ποιο ειναι πιο καλο αυτοκινητο γενικα???..Θελω αξιοπιστια κ οικονομια καυσιμου κ γενικα να χει καλο πατημα στο δρομο.
Φιλε σωτηρη δεν εχω πρόβλημα με κάποιον απο δω μεσα και γενικα μετα αυτοκίνητα διοτι λατρρυ bmw k mercedes απλα δεν μπορω εδω μεσα αυτην την κακία που βγάζουν μερικοί εδω μεσα λες και εινα μετοχοι η πωλητες η λες και έχουν να κερδίσουν κατι αυτο μρ ενοχλο για αυτο αντιδρω ετσι
Σας καταθετω κι εγω την προσωπικη μου εμπειρια.Δεν ειχα ποτε ιαπωνεζικο αυτοκινητο,εχω ακουσει βεβαια απο φικους οτι ειναι αρκετα αξιοπιστα.Εχω κανει 430.000 με Vw passat 1.8 μοντελο 1992,αλλαγη δισκο πλατο 220.000 χλμ!!! Γενικα πολυ ανιοπιστι αυτοκινητο σμεινα υπερευχαριστημενος και στη συνεχεια αγορασα παλι Passat 1.8 tsi το 2008 το οποιο εχω μεχρι σημερα.Εχω κανει 110.000 χλμ μονο με τα προβλεπομενα σερβις,η μονη ζημια ηταν μια τρομπα νερου στις 80.000 χλμ.Αλλαγη λαδιων καθε 7.000. Χλμ και εχει καψει περι τα 200γρ λαδι καθε φορα.Επισης να πω οτι ειδικα στην εθνικη κινουμαι γρηγορα και γενικως οδηγω σβελτα.Η εντυπωση μου απο προσωπικη εμπειρια ειναι αριστη.Ενδεχομενως σε καθε αμαξι να παιζει ροκο ο τροπος οδηγησης και η συντηρηση.Σιγουρα υπαρχουν ζημιαρικα και ανιοπιστα αυτοκινητα
Πω πω αμάν ρε παιδιά όλο το ασιατικό μπλοκ έπεσε να με φάει ...εμένα τον ταπεινό!όλοι εκθέτουν απόψεις και μόνο εγώ λαμβάνω επί προσωπικού !! Παιδιά ελπίζω μόνο να διαβάζετε όλα τα σχόλια και όχι μόνο το δικό μου γιατί εγώ δεν θα σας απαντήσω ....τις απαντήσεις τις εχετε δώσει ο ένας στον άλλο ....εγώ απλώς διευκρινίζω.....πρώτον στο φίλο με το αλμερα....στο χ3 έκανα αλλαγή δίσκο πλατώ ενώ άντεχε ακόμη στα 270000χλμ και το αμάξι καταστράφηκε ολοσχερώς σε ατύχημα στις 360000χλμ .....στο φίλο που λέει ότι συγκρίνω ανόμοια πράγματα πχ κορολα με χ3 τον παραπέμπω στο λογικό που σπάει τις Μ5 για πλάκα ...άσε που όταν μιλάμε για γερμανικά τι να βάλουμε το πόλο και το γκολφ ....αφού γενικώς φτιάχνουν ακριβότερα μοντέλα....για το φίλο με το αλμερα πάλι κι αυτός το σπάει κρύο ταο αυτοκίνητο .....δε μας είπε πόσο λάδι καίει ..γιατί και γω είχα τογιατα χιουνται και μιτσουμπισι ως νεότερος οδηγός το καθένα με 2000000και επειδή δεν τα ζεστενα έκαιγαν λάδι μπόλικο....ο λογικός έχει την τρελή απαίτηση να πληρώνει και να μη χαλάει αν το σπάει ,λες και μέσα στο εγχειρίδιο κάθε αυτοκινήτου δεν λέει ότι πρέπει να το ζεσταίνουμε .....σίγουρα σε κανένα ούτε ιαπωνικό ούτε καμμιας αλλαγής χώρας δεν λέει αγόρασες το τάδε υπερμοντελο που δεν χαλάει.... Όλα αναφερονται με τον απρόσωπο όρο "το όχημα πρέπει να το χειρίζεστε με αυτόν τον τρόπο". Τέλος πάντων βάλτε λιγάκι και τη λογική ρε παιδιά.....εγώ ξαναλέω ότι δίνεις παίρνεις και πολύ σημαντικά μετά την αγορά ο τρόπος οδήγησης και ο καλός μηχανικός (παρεπιπτόντως απογοητευμένος απ ολες τις επίσημες αντιπροσωπείες της προπέλας )πάντως καταθέτω μόνο προσωπική εμπειρία ...εγώ με το παραπάνω αυτοκίνητο κινήθηκα με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες και καταπονήσεις κατά μέσο όρο απ' όλα τα κορεάτικα και ιαπωνικά οχήματα που είχα αλλά και από το μέσο όρο των οχημάτων που συναντούσα στους δρόμους και όλη τη διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου και με πλημμελή φροντίδα από τις αντιπροσωπείες και έβγαλε λιγότερες (μόνο φυσική φθορά) από τα ασιατικά .Δεν είμαι ίσως αντιπροσωπευτικό δείγμα τι να πω.Ευχαριστω για το ενδιαφέρον σας αλλά πραγματικά δεν γνωρίζω γιατί αρκετοί απευθύνονται επί προσωπικού σε μένα λες και εθιξα την ιαπωνική σχολή ....δείτε και άλλοι λένε για ιταλικά γαλλικά κλπ