Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα BMW M5 έφτασε με 727 άλογα αλλά πιο αργή από την προηγούμενη!

 Σχολιάστε 
5.578 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2024)
Η νέα BMW M5 έφτασε με 727 άλογα αλλά πιο αργή από την προηγούμενη!
10 Φωτογραφίες »

- Υβριδική με 727 άλογα και 1.000 Nm ροπής.
- Συν 24% στο βάρος της που φτάνει τους 2,5 τόνους!
- Πιο αργή στην επιτάχυνση από την προηγούμενη λόγω βάρους.
- Με την κυρτή οθόνη στην σπορ καμπίνα.

Ιδού η νέα BMW M5

Πρεμιέρα έκανε στην 7η γενιά της η BMW M5. Το νέο μοντέλο συνδυάζει την άγρια, σπορ εμφάνιση με ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο από τη μία προσφέρει 727 ίππους και 1.000 Nm ροπής, από την άλλη όμως οριοθετεί το βάρος της περίπου στους 2,5 τόνους!

Υβριδική με 727 άλογα και 1.000 Nm ροπής

Κάνοντας την αρχή από το plug-in υβριδικό σύστημα, η ολοκαίνουργια Μ5 διατηρεί τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,4 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic ηλεκτροκινητήρα. Ο τελικός απολογισμός έχει ως αποτέλεσμα ισχύ 727 ίππων και 1.000 Nm ροπής. Η μάρκα ισχυρίζεται πως στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου διαθέτει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 67 - 69 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται από φορτιστή AC με ισχύ έως και 7,4 kW. 

Συν 24% στο βάρος της που φτάνει τους 2,5 τόνους!

Το νέο σύστημα κίνησης της Μ5 είναι ωστόσο αυτό που παράλληλα ανεβάζει το συνολικό βάρος του μοντέλου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της βαυαρικής φίρμας η νέα Μ5 ζυγίζει 2.435 (χωρίς τον οδηγό), αριθμός που ξεπερνά τους 2,5 τόνους εάν συνυπολογίσουμε και τον οδηγό. Για λόγους σύγκρισης, η προηγούμενη Μ5 ζύγιζε περίπου στα 1.971 κιλά, άρα με πρόχειρους υπολογισμούς το επιπλέον βάρος φτάνει περίπου στο 24%.

Πιο αργή στην επιτάχυνση από την προηγούμενη λόγω βάρους

Ως εκ τούτου δεν αποτελεί έκπληξη πως η νέα Μ5 χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η απερχόμενη απαιτούσε 3,2 δευτερόλεπτα! Η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη και περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή στα 305 χλμ./ώρα με το πακέτο M Driver. Όπως και πριν, έτσι και τώρα η νέα Μ5 είναι τετρακίνητη, αλλά η μάρκα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό μέσω ρύθμισης να απομονώσει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
Autotriti.gr