Η νέα Ferrari Purosangue στην πίστα (+Vid)
1.983 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2021)
Στην πίστα του Fiorano εντοπίστηκε να «γυρίζει» το πρώτο SUV της Ferrari, με μπόλικο καμουφλάζ πάνω της, προσφέροντας θέαμα και κάνοντάς μας να αδημονούμε για την επίσημη πρώτη της.
Στην πίστα του Fiorano, λίγο έξω από το «σπίτι» της Ferrari, εντοπίστηκε το πρωτότυπο της πολυαναμενόμενης Purosangue, του πρώτου SUV της ιταλικής φίρμας. Όπως φαίνεται στο βίντεο, το δοκιμαστικό μοντέλο που για την ώρα δανείζεται μέρη από την Maserati Levante, εξ`ου και οι τροποποιημένες του αναλογίες, είναι καλυμμένο με καμουφλάζ, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι ιδιαίτερα μικρή.
Παρά το μέγεθός της, η 4θέσια Ferrari φαίνεται να κινείται ιδιαίτερα χαρισματικά στην πίστα, κυριολεκτικά κοκκινίζοντας τα φρένα, ενώ στις πολύ κλειστές καμπές δείχνει να φλερτάρει με την υπερστροφή.
Η ισχύς της Purosangue αναμένεται να πηγάζει από έναν V8 twinturbo κινητήρα που πιθανότατα θα συνδυάζεται με κάποιο υβριδικό σύστημα, ενώ ίσως στην κορυφαία έκδοση να φέρει τον V12 κινητήρα, καθώς οι Ιταλοί έχουν δεσμευτεί να διατηρήσουν στη γκάμα τους το εν λόγω μοτέρ όσο το δυνατόν περισσότερο. Η συγκεκριμένη προσθιο-κεντρομήχανη πλατφόρμα άλλωστε μπορεί να προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, τοποθετώντας τον κινητήρα ακριβώς πίσω από τον μπροστινό άξονα, με το κιβώτιο ταχυτήτων να βρίσκεται στο πίσω μέρος, επιτρέποντας 50/50 κατανομή βάρους.
Σύμφωνα με τις λιγοστές μέχρι τώρα πληροφορίες για το SUV της Ferrari, το πιθανότερο είναι να κάνει την εμφάνισή της μέσα στην επόμενη χρονιά, όπως άλλωστε προέβλεπε το πλάνο της εταιρείας για την περίοδο 2018-2022.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Παρά το μέγεθός της, η 4θέσια Ferrari φαίνεται να κινείται ιδιαίτερα χαρισματικά στην πίστα, κυριολεκτικά κοκκινίζοντας τα φρένα, ενώ στις πολύ κλειστές καμπές δείχνει να φλερτάρει με την υπερστροφή.
Η ισχύς της Purosangue αναμένεται να πηγάζει από έναν V8 twinturbo κινητήρα που πιθανότατα θα συνδυάζεται με κάποιο υβριδικό σύστημα, ενώ ίσως στην κορυφαία έκδοση να φέρει τον V12 κινητήρα, καθώς οι Ιταλοί έχουν δεσμευτεί να διατηρήσουν στη γκάμα τους το εν λόγω μοτέρ όσο το δυνατόν περισσότερο. Η συγκεκριμένη προσθιο-κεντρομήχανη πλατφόρμα άλλωστε μπορεί να προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, τοποθετώντας τον κινητήρα ακριβώς πίσω από τον μπροστινό άξονα, με το κιβώτιο ταχυτήτων να βρίσκεται στο πίσω μέρος, επιτρέποντας 50/50 κατανομή βάρους.
Σύμφωνα με τις λιγοστές μέχρι τώρα πληροφορίες για το SUV της Ferrari, το πιθανότερο είναι να κάνει την εμφάνισή της μέσα στην επόμενη χρονιά, όπως άλλωστε προέβλεπε το πλάνο της εταιρείας για την περίοδο 2018-2022.