Η νέα ηλεκτρική Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio θα έχει 954 άλογα
Ο Jean-Philippe Imparato δίπλα στην νέα Alfa Romeo Milano.
- «Επικές» και αποκαλυπτικές δηλώσεις από τον CEO της Alfa Romeo.
- «Αν πηγαίνεις με 130 και σε περνούν τα Fiat Panda τι να την κάνεις την ηλεκτρική Stelvio».
- Με 954 άλογα η ηλεκτρική Stelvio Quadrifoglio, το ψάχνει για 1.000 η μάρκα.
- Δε θα υπάρξει «καυτή» έκδοση της Tonale.
«Επικές» και αποκαλυπτικές δηλώσεις από τον CEO της Alfa Romeo
Η νέα Alfa Romeo Stelvio είναι καθ' οδόν, είναι ηλεκτρική και η έκδοση Quadrifoglio ακούγεται ότι θα είναι κάτι το ξεχωριστό, αφού η ισχύς της ενδεχομένως θα πλησιάζει τους 1.000 ίππους. Την είδηση αυτή αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας, Jean-Philippe Imparato, ο οποίος αναφέρθηκε και στην Tonale.
Δε θα υπάρξει «καυτή» έκδοση της Tonale
Τα αποκαλυπτήρια της νέας Alfa Romeo Milano αποτέλεσαν και μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να έρθουν στο προσκήνιο περισσότερες ειδήσεις σχετικά με τα μελλοντικά μοντέλα της ιταλικής μάρκας. Στο πλαίσιο λοιπόν της παρουσίασης του νέου μικρού SUV, ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής φίρμας ξεκαθάρισε πως στο πλάνο της μάρκας δεν υπάρχει η έλευση «καυτής» έκδοσης Quadrifoglio για την Tonale, κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση της νέας Stelvio.
Με 954 άλογα η Stelvio Quadrifoglio, το ψάχνει για 1.000 η μάρκα
Μιλώντας για το μεγαλύτερο SUV, το σχέδιο της Alfa προϋποθέτει το λανσάρισμα της νέας ηλεκτρικής Stelvio το καλοκαίρι του 2025, όντας βασισμένη στην πλατφόρμα STLA Large της Stellantis. Ο Jean-Philippe Imparato αποκάλυψε πως η κορυφαία έκδοση Quadrfioglio θα έχει σίγουρα 954 άλογα, ωστόσο εάν οι μηχανικοί μπορούν να... αντλήσουν από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 1.000 ίππους, σημείωσε πως θα το κάνουν! «Αν μπορούμε να φτάσουμε τους 1.000 ίππους τότε θα το κάνουμε, αλλά δεν είμαι απολύτως σίγουρος ότι είναι η πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας ή των πελατών», είπε συγκεκριμένα το κορυφαίο στέλεχος της Alfa Romeo.
«Αν πηγαίνεις με 130 και σε περνούν τα Fiat Panda τι να την κάνεις την ηλεκτρική Stelvio»
Στη συνέχεια ο Jean-Philippe Imparato εξήγησε ποια είναι η προτεραιότητα για εκείνον, υπογραμμίζοντας πως θέλει η ηλεκτρική Stelvio να αντικαταστήσει πλήρως την βενζινοκίνητη, ακόμα και στο κομμάτι του ανεφοδιασμού, όπως και της ταχύτητας! «Η βασική προτεραιότητά μου είναι να υπάρχει μία πλήρης εμπειρία αντικατάστασης της Stelvio με κινητήρα εσωτερικής καύσης με την ηλεκτρική. Αυτό σημαίνει ότι οδηγείς, σταματάς, φορτίζεις, πίνεις έναν καφέ, κάνεις ένα κατούρημα, αντίο. Αν χρειαστεί να περιμένετε δύο ώρες για να φορτίσετε το αυτοκίνητο, σκοτώνει τα πάντα. Αν πρέπει να οδηγείς με 130 χλμ/ώρα, με τα Fiat Panda ή τα αυτοκινούμενα να πηγαίνουν πιο γρήγορα από εσένα, σκοτώνει τα πάντα», είπε ο Imparato.
Συνέχεια του άρθρου >>>