Όπως φαίνεται η πιο σημαντική αλλαγή, σύμφωνα με τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Shoeb Kalania, είναι στην πόρτα του χώρου αποσκευών, το οποίο συνοδεύεται από νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα που τείνουν μέχρι το λογότυπο της εταιρείας που βρίσκεται στο κέντρο. Στο κάτω μέρος έχει τοποθετηθεί ένας επανασχεδιαζόμενος προφυλακτήρας που διαθέτει μια κομψή μεταλλική ράβδο που περιβάλλει τους ανακλαστήρες και τρέχει από τη μία άκρη στην άλλη.
Από κει και πέρα η ψηφιακή πρόταση δείχνει πως το προφίλ, το σχήμα και το μέγεθος θα παραμείνει περίπου το ίδιο με το μοντέλο της τρέχουσας γενιάς. Επίσης, χάρη στην ευρύτερη στάση του, το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι πιο κοντά στο έδαφος, γεγονός που το κάνει πιο επιθετικό.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα πολλές πιθανότητες συγκεντρώνει το ενδεχόμενο στη γκάμα του αυτοκινήτου να υπάρχει ένας 1.200άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, αλλά και ένας 1.000άρης τούρμπο. Παράλληλα φημολογείται πως σε συγκεκριμένες αγορές διαθέσιμος θα είναι και ένα μοτέρ πετρελαίου 1,5 λίτρων.
Τέλος το εσωτερικό θα είναι πολύ πιο πλούσιο σε χαρακτηριστικά, θα έχει ένα κομψότερο σχεδιασμένο ταμπλό, ενώ η λογική λέει πως αυξημένος θα είναι ο συντελεστής της άνεσης για το σύνολο των επιβατών. Μέρος του εξοπλισμού αναμένεται να είναι μία νέα οθόνη για τα σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ οι φήμες αναφέρουν πως το i20 θα πάρει ως δάνειο πολλά από τα στοιχεία που συναντούμε στο μικρό SUV, Venue.