ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H «προφητική» ανάρτηση τώρα και στο Αudi A8

3.923 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2019)

To σύστημα που προβλέπει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τις επικείμενες συγκρούσεις με σκοπό να προσαρμόσει αυτόματα την ανάρτηση του αυτοκινήτου και την απόστασή του από το έδαφος γίνεται τώρα διαθέσιμο -προαιρετικά- και στο νέο A8.

Όταν το Audi S8 έκανε το ντεμπούτο του στις αρχές του μήνα, ένα από τα νέα στοιχεία που έφερε μαζί του ως στάνταρ ήταν ένα νέο σύστημα ανάρτησης με το όνομα «predictive active suspension». Σήμερα, η Audi ανακοίνωσε πως το εν λόγω σύστημα θα προσφερθεί και στο Α8, αρχικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Όπως ανακοινώνει η μάρκα, στο Dynamic mode, το νέο σύστημα ανάρτησης επιτρέπει στο Α8 να υιοθετεί την συμπεριφορά ενός sportscar βελτιώνοντας σημαντικά την ακαμψία του αμαξώματος. Την ίδια στιγμή, στο mode Comfort Plus, το σύστημα είναι προγραμματισμένο να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερη άνεση στους επιβάτες όταν το αυτοκίνητο περνά πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αυτό το πετυχαίνει σε συνεργασία με την εμπρός κάμερα με το σύστημα να ελέγχει και να προσαρμόζει αυτόματα την ανάρτηση με σκοπό η καμπίνα των επιβατών να έχει τις λιγότερες «αναταράξεις». Σημαντικό είναι να τονιστεί πως η κάμερα λαμβάνει δεδομένα για την επιφάνεια πάνω από την οποία θα περάσει το αυτοκίνητο 18 φορές μέσα σε ένα δευτερόλεπτο και η υπόλοιπη διαδικασία για την ρύθμιση της ανάρτησης διαρκεί μόλις κάποια χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Συνολικά, το σύστημα μπορεί να αμβλύνει ή να μεγαλώνει την απόσταση του A8 από το έδαφος κατά 85 χιλιοστά και στις τέσσερις άκρες του οχήματος οποιαδήποτε στιγμή μέσα σε μόλις 5 δέκατα του δευτερολέπτου. Μια άλλη λειτουργία είναι ότι με το που πιάσει κάποιος το χερούλι του Α8 για να ανοίξει μια από τις πόρτες του, το αμάξωμα του Α8 «σηκώνεται» κατά 50 χιλιοστά για να διευκολύνει τον οδηγό ή τον επιβάτη να εισέλθει ή να εξέλθει από το αυτοκίνητο.

Τέλος, η «predictive active suspension» ανάρτηση συνεργάζεται με την κάμερα των 360 μοιρών έτσι ώστε, σε περίπτωση που αντιληφθεί πως επίκειται μια σύγκρουση με κάποιο άλλο όχημα με ταχύτητα άνω των 25 χλμ./ώρα, το αμάξωμα «σηκώνεται» αυτόματα έως και 80 χιλιοστά για απορροφηθεί καλύτερα η ενέργεια από την σύγκρουση και να προστατευτεί καλύτερα ο χώρος της καμπίνας όπου βρίσκονται οι επιβάτες.

Η τιμή του συστήματος φτάνει στην Γερμανία τα 5.450 ευρώ.
 

FORD
Fiat