Τα δύο κόμπακτ μοντέλα της Renault, το Clio και το Captur, υιοθετούν την τεχνολογία E-Tech. Το Clio ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με 140 ίππους και το Captur με Plug-in έκδοση συνδυαστικής ισχύος 160 ίππων και τεχνολογία απευθείας από την Formula 1. Και τα δύο υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερους ρύπους.
Renault Clio Hybrid & Captur PHEV
Η Renault εμπλούτισε την γκάμα των κόμπακτ μοντέλων της με υβριδικές επιλογές, ακολουθώντας τις τάσεις της αυτοκίνησης που θέλουν όλα τα μοντέλα να αποκτούν «πράσινες» εκδόσεις. Αμφότερα υιοθετούν την τεχνολογία E-Tech, ωστόσο το Clio κρύβει κάτω από το αμάξωμά του ένα κλασσικό υβριδικό setup, ενώ το Captur υιοθετεί ένα Plug-in υβριδικό σύστημα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και τα δύο αυτοκίνητα επωφελούνται από μειωμένες εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα (CO2) αλλά και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Συγκεκριμένα η Renault αναφέρει πως το Captur καταναλώνει 1,5 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) φτάνουν τα 34 γρ./χλμ, τη στιγμή που του Clio ανέρχονται σε κάτω από 100 γρ./χλμ..
Κοιτώντας ξεχωριστά τα αυτοκίνητα, το Captur E-Tech Plug-in Hybrid χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μία επιπλέον γεννήτρια). Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει στο γαλλικό μικρό SUV ισχύ 160 ίππων. Πηγή ενέργειας των ηλεκτρικών μοτέρ είναι μια μπαταρία 9,8 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων σε μικτό κύκλο και 65 χιλιόμετρα εντός πόλης, ενώ η τελική ταχύτητα όταν το μοντέλο κινείται αποκλειστικά με ρεύμα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα.
Παράλληλα η Renault αναφέρει πως το κιβώτιο ταχυτήτων του Plug-in Captur είναι εμπνευσμένο από τη F1 και σε συνεργασία με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Μάλιστα, το μοντέλο διαθέτει και ένα mode οδήγησης που ονομάζεται sport. Αυτό, όταν η μπαταρία είναι αρκετά φορτισμένη και το πεντάλ γκαζιού έχει πατηθεί πλήρως, οι ηλεκτροκινητήρες και ο βενζινοκινητήρας λειτουργούν από κοινού αναλώνοντας με αυτό τον τρόπο το πλήρες δυναμικό του μηχανικού συνόλου. Υπάρχει επίσης ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται «E-Save» το οποίο περιορίζει τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και αντλεί ενέργεια από τον κινητήρα καύσης για να εξοικονομήσει ενέργεια για αργότερα.
Όσον αφορά το Clio E-Tech Hybrid, χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο με το Captur με τις τρεις βασικές διαφορές να είναι η μη ύπαρξη πρίζας αφού μιλάμε για ένα υβριδικό αυτοφορτιζόμενο σύνολο, οι ίπποι και η μικρότερη μπαταρία των 1,2 kWh. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, λέγεται πως επιτρέπει στο Clio το 80% του χρόνου που κινείται εντός πόλης να καταναλώνει αποκλειστικά ρεύμα, δίνοντάς του τη δυνατότητα να αγγίξει ταχύτητες 70-75 χλμ./ώρα. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως και 40% στον αστικό κύκλο, σε σύγκριση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αναφορικά με την ισχύ να τονίσουμε πως το υβριδικό Clio προσφέρει 140 ίππους.
Τέλος σε ότι αφορά το styling των δύο μοντέλων από αυτά των υπόλοιπων εκδόσεων, οι διαφορές είναι ελάχιστες, αλλά αρκετές για να τα διαφοροποιήσουν. Να σημειώσουμε πως η γκάμα υβριδικών οχημάτων της Renault θα επεκταθεί και με το Megane E-Tech Plug-in Hybrid.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!