3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Mε μικρές αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, μηχανικών μερών και εξοπλισμού ήρθε η σαγηνευτική Alfa Romeo Giulia για να αποκτήσει ακόμη πιο φλογερό ταμπεραμέντο και για να δώσει ακόμα περισσότερες δυνατότητες επιλογών στους αγοραστές. Ποιες είναι αυτές;
Alfa Romeo Giulia
2.698.325 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η γνώριμη μπερλίνα της ιταλικής φίρμας δεν θα μπορούσε να λείπει από την ψηφιακή, ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου του AutoΤρίτη. Μετά την τεχνολογική αναβάθμιση που δέχθηκε, η καλλίγραμη Alfa Romeo Giulia εμπλούτισε την φαρέτρα της, αποκτώντας όλα τα εχέγγυα για να βρεθεί αντιμέτωπη με τον γερμανικό premium ανταγωνισμό που κυριαρχεί στις τάξεις των οικογενειακών sedan.
Στο αισθητικό κομμάτι δεν έχουν αλλάξει και πολλά στα πλαίσια της αναβάθμισης, ωστόσο δεν μπορούμε να πούμε πως ισχύει το ίδιο και για την καμπίνα. Εκεί, το ιταλικό στρατόπεδο φρόντισε να δώσει έναν πιο hi-tech τόνο προσφέροντας μία οθόνη αφής 8,8 ιντσών για τη διαχείριση του συστήματος infotainment. Η μάρκα αναφέρει πως τα γραφικά έχουν ανανεωθεί, ενώ υποστηρίζει πως ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να δημιουργήσει τη δική του αρχική οθόνη σέρνοντας με το δάχτυλό του τις εφαρμογές και τα widget που θέλει (drag and drop). Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων ο οποίος έρχεται σε οθόνη 7 ιντσών με νέα διάταξη και βελτιωμένα γραφικά, αλλά και η κεντρική κονσόλα που πλέον διαθέτει έναν περιστροφικό επιλογέα. Παράλληλα βρίσκουμε μεγαλύτερες ποτηροθήκες, σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου.
Από εκεί και έπειτα, η αναβαθμισμένη Giulia εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 έχοντας μεταξύ άλλων στο ρόστερ της τα: υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ειδοποίηση τυφλού σημείου, ενεργό Cruise Control, αναγνώριση οδικής σήμανσης, Intelligent Speed Control, υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομο & μποτιλιάρισμα κ.ά..
Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα της Giulia, συναντούμε δύο κινητήρες diesel 2,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος με 190 και 210 άλογα, αντίστοιχα, ενώ στην βενζίνη υπάρχουν ισάριθμες επιλογές με τον 2λιτρο turbo κινητήρα να αποδίδει 200 και 280 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας, έξω από τις... γήινες λύσεις βρίσκεται η Giulia Q με τον καταγωγής Ferrari 2,9 V6 Bi-Turbo με 510 ίππους. Σημειώστε πως οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8-σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση είτε στον πίσω άξονα στην έκδοση Veloce είτε και στους τέσσερις τροχούς μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης Q4 all-wheel drive.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο αισθητικό κομμάτι δεν έχουν αλλάξει και πολλά στα πλαίσια της αναβάθμισης, ωστόσο δεν μπορούμε να πούμε πως ισχύει το ίδιο και για την καμπίνα. Εκεί, το ιταλικό στρατόπεδο φρόντισε να δώσει έναν πιο hi-tech τόνο προσφέροντας μία οθόνη αφής 8,8 ιντσών για τη διαχείριση του συστήματος infotainment. Η μάρκα αναφέρει πως τα γραφικά έχουν ανανεωθεί, ενώ υποστηρίζει πως ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να δημιουργήσει τη δική του αρχική οθόνη σέρνοντας με το δάχτυλό του τις εφαρμογές και τα widget που θέλει (drag and drop). Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων ο οποίος έρχεται σε οθόνη 7 ιντσών με νέα διάταξη και βελτιωμένα γραφικά, αλλά και η κεντρική κονσόλα που πλέον διαθέτει έναν περιστροφικό επιλογέα. Παράλληλα βρίσκουμε μεγαλύτερες ποτηροθήκες, σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου.
Από εκεί και έπειτα, η αναβαθμισμένη Giulia εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 έχοντας μεταξύ άλλων στο ρόστερ της τα: υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ειδοποίηση τυφλού σημείου, ενεργό Cruise Control, αναγνώριση οδικής σήμανσης, Intelligent Speed Control, υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομο & μποτιλιάρισμα κ.ά..
Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα της Giulia, συναντούμε δύο κινητήρες diesel 2,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος με 190 και 210 άλογα, αντίστοιχα, ενώ στην βενζίνη υπάρχουν ισάριθμες επιλογές με τον 2λιτρο turbo κινητήρα να αποδίδει 200 και 280 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας, έξω από τις... γήινες λύσεις βρίσκεται η Giulia Q με τον καταγωγής Ferrari 2,9 V6 Bi-Turbo με 510 ίππους. Σημειώστε πως οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8-σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση είτε στον πίσω άξονα στην έκδοση Veloce είτε και στους τέσσερις τροχούς μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης Q4 all-wheel drive.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!