Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi είναι SUV και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι σχετικοί περιορισμοί στη δυνατότητα χρήσης μιας και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων με μια μόνο φόρτιση. Τι ιδιαίτερο έχουν οι καθρέφτες του;
Audi e-tron
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με την εμπορική επιτυχία που γνωρίζουν τελευταία τα SUV δεν προκαλεί έκπληξη, που η Audi ξεκινά την… ηλεκτρική της πορεία στο σχετικό μέλλον από την συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων. Έκπληξη όμως είναι το ότι η τιμή του δεν είναι ακριβότερη από ένα αντίστοιχο συμβατικό Audi, αντίστοιχης ιπποδύναμης και διαστάσεων!
Σχεδιαστικά το e-tron φωνάζει ότι είναι Audi, έχει όμως και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, οι οποίες υποδηλώνουν την μοναδικότητά του: Γκρι οκταγωνική singleframe μάσκα με ενεργά μάλιστα flaps που ανοίγουν για να οδηγήσουν αέρα στα κανάλια ψύξης, 4 οριζόντια στοιχεία στο κάτω μέρος των LED Matrix προβολέων, οριζόντια ανοίγματα στον πίσω προφυλακτήρα, απουσία εξατμίσεων, πορτοκαλί λογότυπο στο κάλυμμα του βύσματος φόρτισης, έξτρα πορτοκαλί δαγκάνες φρένων και ενιαία πίσω φωτεινή λωρίδα. Μας άρεσαν τα φουσκωμένα εμπρός φτερά και οι τονισμένοι ώμοι στο πίσω μέρος, όπως και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός με τα μαύρα στοιχεία στα μαρσπιέ που προσδιορίζει τη θέση της μπαταρίας.
Βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, το μήκους 4,91 μ. e-tron τοποθετείται ανάμεσα στα Q5 και Q7 όντας 270 χλστ μακρύτερο από το πρώτο και 140 χλστ. κοντύτερο από το δεύτερο. Το μεταξόνιο του είναι εντυπωσιακά μεγάλο (2.928 χλστ.) και έτσι η μήκους 2,28 μ. μπαταρία τοποθετείται κάτω και χαμηλά από το πάτωμα ευνοώντας το χαμηλό κέντρο βάρους. Σύμφωνα με την Audi αυτό είναι αντίστοιχο ενός κλασικού οικογενειακού σεντάν αντίστοιχου μεγέθους, ενώ η κατανομή βάρους είναι στο ιδανικό 50-50. Παρότι όλα τα εξωτερικά πάνελ, οι εμπρός θόλοι και πολλά ακόμη μέρη είναι από αλουμίνιο το συνολικό βάρος αγγίζει τα 2.500 κιλά.
Η αεροδυναμική είναι ένας τομέας για τον οποίο σπαταλήθηκαν πολλές ανθρωποώρες. Το αποτέλεσμα δικαίωνει τους σχεδιαστικές, αφού ο συντελεστής οπισθέλκουσας διαμορφώθηκε στο 0,28 μια κορυφαία τιμή για ένα ογκώδες SUV. Μάλιστα με τους έξτρα virtual καθρέφτες στη μορφή δύο μικρών πτερυγίων με κάμερες, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, ο συντελεστής πέφτει 0,27 κάτι που προσφέρει έως και 35 παραπάνω χιλιόμετρα αυτονομίας.
Μιλώντας για αυτονομία, περνάμε στο κινητήριο σύνολο του e-tron το οποίο απαρτίζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), η συνδυαστική ισχύς των οποίων ανέρχεται στους 360 ίππους και μπορεί να φτάσει στους 408 με τη λειτουργία boost (184 ίπποι ο μπροστινός κινητήρας και 224 ο πίσω), η οποία έχει διάρκεια 8 δλ.. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη σε ένα σύστημα boost, το οποίο ανεβάζει για ένα λεπτό την ισχύ του μπροστά κινητήρα από τα 170 άλογα και 270 Nm ροπής στα 184 άλογα και 309 Nm ροπής και του πίσω από τους 190 ίππους και 314 Nm ροπής στους 224 ίππους και 355 Nm ροπής. Οι δύο αυτοί κινητήρες αντλούν δύναμη από μία μπαταρία 95 KWh, που διαθέτει 36 κυψέλες με βάρος περίπου 700 κιλά.
Το ηλεκτρικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 6,8 δευτερόλεπτα, μέχρι να φτάσει την τελική ταχύτητα των 234 χλμ./ώρα, ενώ του δίνει την αυτονομία κίνησης για 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.Στο εσωτερικό το ηλεκτρικό SUV της Audi είναι εξοπλισμένο με δύο οθόνες (10,1 ιντσών και 8,6 ιντσών), με αυτήν που βρίσκεται στο πάνω μέρος να φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και την μικρότερη να είναι υπεύθυνη για τον κλιματισμό. Ωστόσο ένα από τα σημαντικότερα σημεία είναι οι προαιρετικοί εξωτερικοί καθρέφτες οι οποίοι μπορούν να αντικατασταθούν με κάμερες, οι οποίες ότι καταγράφουν προβάλλεται σε δύο οθόνες στο εσωτερικό των θυρών με δυνατότητα zoom. Σύμφωνα με τη φίρμα το μοντέλο διαθέτει πολλές τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, ωστόσο διαθέσιμο είναι και το προαιρετικό πακέτο Driver Assistance.
Τέλος για αυτούς που ενδιαφέρονται για τους χώρους του μοντέλου η μάρκα κάνει λόγο πως η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 600 έως 1.725 λίτρα, ενώ υπάρχει και ένας χώρος στο καπό που μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 60 λίτρα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!