4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με την κατηγορία των B-SUV να διευρύνεται ολοένα και περισσότερο, η DS 3 Crossback έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα με τον avant-garde και executive χαρακτήρα της. Διαθέσιμη και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Ε-ΤΕΝSE με αυτονομία που φτάνει τα 330 χιλιόμετρα!
DS 3 Crossback
2.698.307 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Ο όμιλος PSA έχει στο στόχαστρό του την κατηγορία των premium Crossover/SUV και πορεύεται δίνοντας μεγάλη έμφαση σε αυτό το κομμάτι του χαρτοφυλακίου σε κάθε μία από τις εταιρείες που διαθέτει. Όσον αφορά στην DS Automobiles, οι Γάλλοι μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι με πρωτοστάτες τα DS 3 Crossback, την πρόταση της DS στην κατηγορία των premium compact Crossover, που ακολούθησε τα χνάρια του πρωτότοκου και μεγαλύτερου σε διαστάσεις DS 7 Crossback.
Το DS 3 Crossback χτίστηκε πάνω στη νέα CMP πλατφόρμα του ομίλου PSA εξασφαλίζοντας μείωση βάρους κατά 35 κιλά σε συνδυασμό με αυξημένη ακαμψία και συνδυασμό με υβριδικό σύστημα κίνησης και μοντέρνες τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης. Με μήκος στα 4.118 χλστ. το DS3 Crossback τοποθετείται ακριβώς στα μέτρα της μικρής κατηγορίας των crossover, ενώ αίσθηση προκαλεί το αισθητό πλάτος (1.791 χλστ.) το οποίο συνοδεύεται με άκρως πειστικά μετατρόχια (1.548 χλστ. μπροστά και 1.557 χλστ. πίσω).
Αισθητικά, η χαρακτηριστική, εξαγωνική «πλεχτή» μάσκα κλέβει την παράσταση στο μπροστινό μέρος μαζί φυσικά με τα ιδιότυπα φανάρια με στάνταρ LED προβολείς ή τις χαρακτηριστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως το «πτερύγιο του καρχαρία» της μεσαίας κολώνας και τις «pop-up» χειρολαβές των θυρών. Εξίσου χαρακτηριστικοί είναι οι τροχοί των 18 ιντσών και η ικανή απόσταση από το έδαφος (170 χλστ.).
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, κυρίαρχος είναι ο συνδυασμός ποιοτικών πλαστικών, δέρματος, αλκαντάρα (στην μετώπη του ταμπλό) και στοιχείων τα οποία είναι σε σχήμα ρόμβου (ή διαμαντιού αν προτιμάτε). Στο ίδιο μοτίβο είναι και οι αεραγωγοί. Πάνω στο ταμπλό ξεχωρίζει η στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών, που συνοδεύει το σύστημα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης και κλιματισμού, ενώ από κάτω υπάρχει μια συστάδα διακοπτών αφής που ουσιαστικά λειτουργούν ως συντομεύσεις του μενού. Υπάρχει και στάνταρ ψηφιακός και πλήρως διαμορφούμενος πίνακας οργάνων 7 ιντσών, ο οποίος υποστηρίζεται από (έξτρα) Head Up Display.
Κάτω από το καλίγραμμο καπό του compact Crossover της DS μπορεί να βρει κανείς τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος του 1,2 PureTech του γαλλικού Ομίλου με απόδοση 100, 130 ή 155 ίππων, όλες συνδυασμένες με τον αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8, πέραν της εισαγωγικής με τα εκατό άλογα. Στο diesel συναντάται ο 1,5 BlueHDi με 100 και 130 ίππους, όπου ο ισχυρότερος συνοδεύεται αποκλειστικά με το ΕΑΤ8 κιβώτιο. Πέραν των συμβατικών λύσεων, όμως, η DS εφοδιάζει το μικρό της Crossover και με Plug-in Hybrid εκδόσεις, στις οποίες αναφερόμαστε ξεχωριστά εντός τους περιπτέρου της μάρκας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το DS 3 Crossback χτίστηκε πάνω στη νέα CMP πλατφόρμα του ομίλου PSA εξασφαλίζοντας μείωση βάρους κατά 35 κιλά σε συνδυασμό με αυξημένη ακαμψία και συνδυασμό με υβριδικό σύστημα κίνησης και μοντέρνες τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης. Με μήκος στα 4.118 χλστ. το DS3 Crossback τοποθετείται ακριβώς στα μέτρα της μικρής κατηγορίας των crossover, ενώ αίσθηση προκαλεί το αισθητό πλάτος (1.791 χλστ.) το οποίο συνοδεύεται με άκρως πειστικά μετατρόχια (1.548 χλστ. μπροστά και 1.557 χλστ. πίσω).
Αισθητικά, η χαρακτηριστική, εξαγωνική «πλεχτή» μάσκα κλέβει την παράσταση στο μπροστινό μέρος μαζί φυσικά με τα ιδιότυπα φανάρια με στάνταρ LED προβολείς ή τις χαρακτηριστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως το «πτερύγιο του καρχαρία» της μεσαίας κολώνας και τις «pop-up» χειρολαβές των θυρών. Εξίσου χαρακτηριστικοί είναι οι τροχοί των 18 ιντσών και η ικανή απόσταση από το έδαφος (170 χλστ.).
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, κυρίαρχος είναι ο συνδυασμός ποιοτικών πλαστικών, δέρματος, αλκαντάρα (στην μετώπη του ταμπλό) και στοιχείων τα οποία είναι σε σχήμα ρόμβου (ή διαμαντιού αν προτιμάτε). Στο ίδιο μοτίβο είναι και οι αεραγωγοί. Πάνω στο ταμπλό ξεχωρίζει η στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών, που συνοδεύει το σύστημα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης και κλιματισμού, ενώ από κάτω υπάρχει μια συστάδα διακοπτών αφής που ουσιαστικά λειτουργούν ως συντομεύσεις του μενού. Υπάρχει και στάνταρ ψηφιακός και πλήρως διαμορφούμενος πίνακας οργάνων 7 ιντσών, ο οποίος υποστηρίζεται από (έξτρα) Head Up Display.
Κάτω από το καλίγραμμο καπό του compact Crossover της DS μπορεί να βρει κανείς τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος του 1,2 PureTech του γαλλικού Ομίλου με απόδοση 100, 130 ή 155 ίππων, όλες συνδυασμένες με τον αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων EAT8, πέραν της εισαγωγικής με τα εκατό άλογα. Στο diesel συναντάται ο 1,5 BlueHDi με 100 και 130 ίππους, όπου ο ισχυρότερος συνοδεύεται αποκλειστικά με το ΕΑΤ8 κιβώτιο. Πέραν των συμβατικών λύσεων, όμως, η DS εφοδιάζει το μικρό της Crossover και με Plug-in Hybrid εκδόσεις, στις οποίες αναφερόμαστε ξεχωριστά εντός τους περιπτέρου της μάρκας.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!