
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Βασισμένο στη συναρπαστική οδική του συμπεριφορά, το Ford Fiesta υπόσχεται δυνατές συγκινήσεις στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Με κινητήρες από 95 έως 200 άλογα στην κορυφαία έκδοση ST με τις εκρηκτικές επιδόσεις.
Ford Fiesta
2.721.977 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
H Ford προσφέρει στο δημοφιλές μικρό της ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48 Volt με γεννήτρια/μίζα το οποίο είναι διαθέσιμο και στην επαγγελματική έκδοση Van. Το εν λόγω σύστημα συνδυάζεται με τον 3κύλινδρο EcoBoost βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου και αποδίδει στην ισχυρή του έκδοση 155 PS. Έχει τη δυνατότητα να παρέχει έως και 20 Nm ροπής επιπλέον, που σημαίνει καλές ρεπρίζ και επιδόσεις την ώρα που η κατανάλωση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα.

Βέβαια, ο εν λόγω 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας διατίθεται και χωρίς υβριδική βοήθεια συνεργαζόμενος με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, πέραν του κλασικού χειροκίνητου των 6 σχέσεων. Αποδίδει 125 ίππους και συνδυάζει αρμονικά τις σβέλτες επιδόσεις με την συγκρατημένη κατανάλωση. Προσθέστε, επίσης, πως σε όλες τις περιπτώσεις υπάρχει σύστημα απενεργοποίησης ενός κυλίνδρου για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ στη γκάμα εντός συνόρων συνεχίζει να δίνει το παρών, ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1,1 λτ. με ισχύ 75 ίππων.

Αφήνοντας τους κινητήρες και περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, το Fiesta διαθέτει ένα όμορφο αισθητικά ταμπλό (με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών του αναβαθμισμένου συστήματος πολυμέσων SYNC3), με καλή ποιότητα υλικών και κατασκευής, καθως και απροβλημάτιστη εργονομία. Αναφορικά με τους χώρους 4 ενήλικες θα καθίσουν άνετα (ο 5ος θα στριμωχθεί λίγο), ενώ καλός για τα δεδομένα κρίνεται ο χώρος αποσκευών.
Επίσης, κάτι που γίνεται αμέσως σαφές όταν βρεθείς στην καμπίνα ή κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα, είναι πως το μικρό της Ford διαθέτει ένα υψηλό τεχνολογικό προφίλ. Ενδεικτική είναι η μεγάλη λίστα με τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει (10 στον αριθμό), αφού για παράδειγμα διαθέτει προσαρμοζόμενο Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition, FordPass Connect modem, Perpendicular Park Assist, Cross Traffic Alert κ.α..

Έπειτα, αναφορικά με την οδική του συμπεριφορά πρόκειται για το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας (ανεξαρτήτως έκδοσης), με εξαιρετικό τιμόνι και πληροφόρηση στον οδηγό. Διαθέτει επίσης αυξημένα όρια πρόσφυσης και έχει ασφαλή οδική συμπεριφορά ακόμη και στο όριο, όπως άλλωστε έχει αποδείξει και στο τεστ αποφυγής ταράνδου του AutoΤρίτη στο οποίο κατέχει την πρώτη θέση.

Για το τέλος, να αναφέρουμε πως το μικρό της Ford διατίθεται σε μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων ανάλογα με την οποία διαφοροποιείται και ο χαρακτήρας του. Για παράδειγμα η έκδοση ST-Line τονίζει το σπορτίφ ταπεραμέντο του, η Active διαθέτει πιο έντονα περιπετειώδη και crossover χαρακτηριστικά, η Vignale απευθύνεται σε όσους αναζητούν την πολυτέλεια, ενώ βέβαια υπάρχει και η έκδοση ST με τον τρικύλινδρο 1.500άρη turbo των 200 ίππων και -προαιρετικά- μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford, έτσι και το Fiesta καλύπτεται από 8 χρόνια εργοστασική εγγύηση Ford Protect, ενώ για την απoκτησή του ισχύει το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Ford Εύκολα με χαμηλό ονομαστικό επιτόκιο 1,9%.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Βέβαια, ο εν λόγω 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας διατίθεται και χωρίς υβριδική βοήθεια συνεργαζόμενος με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, πέραν του κλασικού χειροκίνητου των 6 σχέσεων. Αποδίδει 125 ίππους και συνδυάζει αρμονικά τις σβέλτες επιδόσεις με την συγκρατημένη κατανάλωση. Προσθέστε, επίσης, πως σε όλες τις περιπτώσεις υπάρχει σύστημα απενεργοποίησης ενός κυλίνδρου για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ στη γκάμα εντός συνόρων συνεχίζει να δίνει το παρών, ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1,1 λτ. με ισχύ 75 ίππων.

Αφήνοντας τους κινητήρες και περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, το Fiesta διαθέτει ένα όμορφο αισθητικά ταμπλό (με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών του αναβαθμισμένου συστήματος πολυμέσων SYNC3), με καλή ποιότητα υλικών και κατασκευής, καθως και απροβλημάτιστη εργονομία. Αναφορικά με τους χώρους 4 ενήλικες θα καθίσουν άνετα (ο 5ος θα στριμωχθεί λίγο), ενώ καλός για τα δεδομένα κρίνεται ο χώρος αποσκευών.
Επίσης, κάτι που γίνεται αμέσως σαφές όταν βρεθείς στην καμπίνα ή κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα, είναι πως το μικρό της Ford διαθέτει ένα υψηλό τεχνολογικό προφίλ. Ενδεικτική είναι η μεγάλη λίστα με τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει (10 στον αριθμό), αφού για παράδειγμα διαθέτει προσαρμοζόμενο Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition, FordPass Connect modem, Perpendicular Park Assist, Cross Traffic Alert κ.α..

Έπειτα, αναφορικά με την οδική του συμπεριφορά πρόκειται για το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας (ανεξαρτήτως έκδοσης), με εξαιρετικό τιμόνι και πληροφόρηση στον οδηγό. Διαθέτει επίσης αυξημένα όρια πρόσφυσης και έχει ασφαλή οδική συμπεριφορά ακόμη και στο όριο, όπως άλλωστε έχει αποδείξει και στο τεστ αποφυγής ταράνδου του AutoΤρίτη στο οποίο κατέχει την πρώτη θέση.

Για το τέλος, να αναφέρουμε πως το μικρό της Ford διατίθεται σε μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων ανάλογα με την οποία διαφοροποιείται και ο χαρακτήρας του. Για παράδειγμα η έκδοση ST-Line τονίζει το σπορτίφ ταπεραμέντο του, η Active διαθέτει πιο έντονα περιπετειώδη και crossover χαρακτηριστικά, η Vignale απευθύνεται σε όσους αναζητούν την πολυτέλεια, ενώ βέβαια υπάρχει και η έκδοση ST με τον τρικύλινδρο 1.500άρη turbo των 200 ίππων και -προαιρετικά- μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford, έτσι και το Fiesta καλύπτεται από 8 χρόνια εργοστασική εγγύηση Ford Protect, ενώ για την απoκτησή του ισχύει το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Ford Εύκολα με χαμηλό ονομαστικό επιτόκιο 1,9%.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!