7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Γιατί η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Porsche έχει τη λέξη turbo στο όνομα της κορυφαίας της έκδοσης; Πως καταφέρνει να έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,22 και να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα;
Porsche Taycan
2.698.378 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Porsche είναι γεγονός και εντυπωσιάζει. Με έως 761 άλογα μέσω Overboost, η Turbo S μπορεί να κάνει το 0-100 σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα. Ξεκινώντας με το κομμάτι του κινητήριου συνόλου που φυσικά αντλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) συνολικής απόδοσης 625 ίππων. Εκεί όμως οι ομοιότητες σταματούν καθώς μέσω του Overboost, η απόδοση της Turbo αυξάνεται στα 671 άλογα και τα 850 Nm ροπής ενώ αυτή της Τurbo S «εκτοξεύεται» στα 761 άλογα και τα, κρατηθείτε, 1.050 Nm ροπής. Όπως καταλαβαίνει κανείς οι επιδόσεις τρομάζουν αφού η πρώτη χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα για να πετύχει το 0-100 και η δεύτερη μόλις 2,8 δλ πάντα με το Launch Control ενεργοποιημένο. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως η Porsche τοποθέτησε στον πίσω άξονα ένα καινοτόμο κιβώτιο δύο σχέσεων, με την πρώτη ταχύτητα να αφορά περισσότερο την επιτάχυνση του αυτοκινήτου και την δεύτερη να εστιάζει στην καλύτερη απόδοση και την διατήρηση υψηλών αποθεμάτων ενέργειας στην μπαταρία.
Όσον αφορά την αυτονομία (σύμφωνα με τα WLTP τεστ), και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με μια μπαταρία λιθίου 93,4 kWh που επιτρέπει στην Turbo να κινείται ηλεκτρικά για έως 450 χιλιόμετρα και στην Turbo S για 412 χλμ. ενώ η διάρκεια φόρτισης ανάλογα την πηγή ποικίλει από τα 22 και κάτι λεπτά έως τις 11 ώρες (για το 80%).
Το μήκος της Τaycan ορίζεται στα 4.963 χλστ., το πλάστος στα 1.966 χλστ. (2.144 με καθρέπτες) και το μεταξόνιο στα 2.900 χλστ.. Υπάρχουν δύο πορτ-μπαγκάζ, ένα εμπρός στα 81 λίτρα και ένα πίσω στα 366 λίτρα. Η εξωτερική της εμφάνιση δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη και σίγουρα υιοθετεί την κλασική σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας που κάνει το μοντέλο αμέσως αναγνωρίσιμο. Η Porsche ωστόσο δεν θέλησε να προσφέρει ένα ακόμη όμορφο αυτοκίνητο αλλά κάνει λόγο πως ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι μόνο 0.22, γεγονός που βοηθά το μοντέλο να πετυχαίνει τις επιδόσεις και την ηλεκτρική αυτονομία που αναφέραμε παραπάνω.
Ο τεχνολογικός εξοπλισμός της είναι τεράστιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα κέντρο ελέγχου και προσαρμογής της ανάρτησης με τα συστήματα Porsche Active Suspension Management, Porsche Dynamic Chassis Control Sport και Porsche Torque Vectoring Plus να δίνουν το παρών. Τέλος, για την καλύτερη οδηγική εμπειρία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσα από 5 modes (Normal, Sport, Sport Plus ,Range και Individual).
Αν σας αρέσουν οι οθόνες στην καμπίνα ενός αυτοκινήτου, τότε η νέα Porsche Taycan θα σας καλύψει πλήρως. Χωρίς να απομακρύνεται από την κλασική οριζόντια σχεδίαση των 911, το ταμπλό της Taycan έχει για πρώτη φορά οθόνη ακόμα και μπροστά από τον συνοδηγό, ανεβάζοντας τον αριθμό των monitor στα 5, με το συνολικό τους μέγεθος να αγγίζει τις 53 ίντσες! Tο βλέμμα τραβά αμέσως η τεράστια 16,8 ιντσών κυρτή οθόνη πίσω από το τιμόνι. Αυτή λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά προσφέρει και την δυνατότητα ελέγχου διαφόρων λειτουργιών, από τα φώτα και τα συστήματα ευστάθειας, μέχρι την ρύθμιση της ανάρτησης και την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, μέσω των κουμπιών αφής που την περιβάλλουν.
Λίγο πιο δεξιά βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής των 10,9 ιντσών για το infotainment, ενώ ακριβώς δίπλα της βρίσκεται άλλη μια αντίστοιχου μεγέθους που στέκεται ακριβώς μπροστά από τη θέση του συνοδηγού, που αποτελεί επίσης μέρος του νέου infotainment που χρησιμοποιεί η Porsche στην Taycan. Στην περίπτωση των δύο αυτών monitor, όταν είναι σβηστά προσαρμόζονται απόλυτα και διακριτικά με το υπόλοιπο ταμπλό. Η τέταρτη οθόνη αφής 8,4 ιντσών βρίσκεται λίγο πιο χαμηλά, και λειτουργεί κυρίως για τον έλεγχο του κλιματισμού ή την ένδειξη του επιπέδου της μπαταρίας κατά τη φόρτιση, ενώ στο κάτω μέρος της ενσωματώνει και ένα εξελιγμένο απτικό touchpad. Στο όλο σύστημα υπάρχει και υποστήριξη φωνητικών εντολών ενός εικονικού βοηθού που ενεργοποιείται λέγοντας «Hey Porsche», όπως συμβαίνει και στις Mercedes. Η 5η και τελευταία οθόνη βρίσκεται στα πίσω καθίσματα μεγέθους 5,9 ιντσών, μέρος του προαιρετικού τετραζωνικού συστήματος κλιματισμού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όσον αφορά την αυτονομία (σύμφωνα με τα WLTP τεστ), και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με μια μπαταρία λιθίου 93,4 kWh που επιτρέπει στην Turbo να κινείται ηλεκτρικά για έως 450 χιλιόμετρα και στην Turbo S για 412 χλμ. ενώ η διάρκεια φόρτισης ανάλογα την πηγή ποικίλει από τα 22 και κάτι λεπτά έως τις 11 ώρες (για το 80%).
Το μήκος της Τaycan ορίζεται στα 4.963 χλστ., το πλάστος στα 1.966 χλστ. (2.144 με καθρέπτες) και το μεταξόνιο στα 2.900 χλστ.. Υπάρχουν δύο πορτ-μπαγκάζ, ένα εμπρός στα 81 λίτρα και ένα πίσω στα 366 λίτρα. Η εξωτερική της εμφάνιση δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη και σίγουρα υιοθετεί την κλασική σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας που κάνει το μοντέλο αμέσως αναγνωρίσιμο. Η Porsche ωστόσο δεν θέλησε να προσφέρει ένα ακόμη όμορφο αυτοκίνητο αλλά κάνει λόγο πως ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι μόνο 0.22, γεγονός που βοηθά το μοντέλο να πετυχαίνει τις επιδόσεις και την ηλεκτρική αυτονομία που αναφέραμε παραπάνω.
Ο τεχνολογικός εξοπλισμός της είναι τεράστιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα κέντρο ελέγχου και προσαρμογής της ανάρτησης με τα συστήματα Porsche Active Suspension Management, Porsche Dynamic Chassis Control Sport και Porsche Torque Vectoring Plus να δίνουν το παρών. Τέλος, για την καλύτερη οδηγική εμπειρία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσα από 5 modes (Normal, Sport, Sport Plus ,Range και Individual).
Αν σας αρέσουν οι οθόνες στην καμπίνα ενός αυτοκινήτου, τότε η νέα Porsche Taycan θα σας καλύψει πλήρως. Χωρίς να απομακρύνεται από την κλασική οριζόντια σχεδίαση των 911, το ταμπλό της Taycan έχει για πρώτη φορά οθόνη ακόμα και μπροστά από τον συνοδηγό, ανεβάζοντας τον αριθμό των monitor στα 5, με το συνολικό τους μέγεθος να αγγίζει τις 53 ίντσες! Tο βλέμμα τραβά αμέσως η τεράστια 16,8 ιντσών κυρτή οθόνη πίσω από το τιμόνι. Αυτή λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά προσφέρει και την δυνατότητα ελέγχου διαφόρων λειτουργιών, από τα φώτα και τα συστήματα ευστάθειας, μέχρι την ρύθμιση της ανάρτησης και την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, μέσω των κουμπιών αφής που την περιβάλλουν.
Λίγο πιο δεξιά βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής των 10,9 ιντσών για το infotainment, ενώ ακριβώς δίπλα της βρίσκεται άλλη μια αντίστοιχου μεγέθους που στέκεται ακριβώς μπροστά από τη θέση του συνοδηγού, που αποτελεί επίσης μέρος του νέου infotainment που χρησιμοποιεί η Porsche στην Taycan. Στην περίπτωση των δύο αυτών monitor, όταν είναι σβηστά προσαρμόζονται απόλυτα και διακριτικά με το υπόλοιπο ταμπλό. Η τέταρτη οθόνη αφής 8,4 ιντσών βρίσκεται λίγο πιο χαμηλά, και λειτουργεί κυρίως για τον έλεγχο του κλιματισμού ή την ένδειξη του επιπέδου της μπαταρίας κατά τη φόρτιση, ενώ στο κάτω μέρος της ενσωματώνει και ένα εξελιγμένο απτικό touchpad. Στο όλο σύστημα υπάρχει και υποστήριξη φωνητικών εντολών ενός εικονικού βοηθού που ενεργοποιείται λέγοντας «Hey Porsche», όπως συμβαίνει και στις Mercedes. Η 5η και τελευταία οθόνη βρίσκεται στα πίσω καθίσματα μεγέθους 5,9 ιντσών, μέρος του προαιρετικού τετραζωνικού συστήματος κλιματισμού.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!