Το FALKEN AZENIS FK510 της ιαπωνικής εταιρίας είναι ιδανικό για οδηγούς απαιτητικών οχημάτων, που αναζητούν άριστη πρόσφυση και εξαιρετική απόδοση. Δείτε περισσότερα με 1 κλικ!
Falken Azenis FK510
2.698.430 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός του με, 4D Nano Design, στην ουσία του προσφέρει βελτιστοποιημένες νέες ενώσεις υψηλής απόδοσης σε μοριακό επίπεδο με αποτέλεσμα να έχει καλύτερη πρόσφυση τόσο σε στεγνό, όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Παράλληλα είναι φτιαγμένο από υβριδικά υποστρεφόμενα υλικά, ώστε να δίνει χειρισμό εμπιστοσύνης και σταθερότητα.Το Switchback siping βοηθά στη μεγιστοποίηση της επαφής ελαστικού με τoν δρόμο κατά τη διάρκεια των στροφών σε βρεγμένο. Επίσης διαθέτει τέσσερις ευρείες περιφερειακές αυλακώσεις, οι οποίες επιτρέπουν στο νερό να ρέει μέσα από το έλασμα επαφής για να αντισταθεί στην υδρολίσθηση.
Ο προηγμένος σχεδιασμός του πέλματος του δίνει όχι μόνο απόλυτο χειρισμό αλλά προσφέρει και οδηγική άνεση. Ο ειδικός σχεδιασμός του σκελετού ελαχιστοποιεί την παραγωγή θορύβου και εξασφαλίζει μια εξαιρετικά ήσυχη και ευχάριστη διαδρομή για τον οδηγό και όλους τους επιβάτες.
Πρόκειται για ένα ελαστικό που αποδίδει εξαιρετικά και σε βρεγμένους δρόμους. Έχει πολύ μικρή απόσταση φρεναρίσματος και δεν χάνει την πρόσφυση ακόμα και κατά τη διάρκεια ξαφνικών ελιγμών. Η άριστη επίδοσή του στο βρεγμένο πιστοποιείται και στις δοκιμές, επομένως το ελαστικό έχει την υψηλότερη βαθμολογία Α στον δείκτη Wet στην ετικέτα του.
Τα χαρακτηριστικά του AZENIS FK510 TIRE με μια ματιά:
- Τεχνολογία ελέγχου τάσης. Eίναι ένα ιδιόμορφο σχήμα καλουπιού περιβλήματος το οποίο παρέχει μια πιο εύκαμπτη περιοχή μεσαίου πλευρικού τοιχώματος για να απορροφά το κλονισμό παρέχοντας βελτιωμένη δυνατότητα χειρισμού μέσω του άκαμπτου εξωτερικού πέλματος και του χείλους του πλευρικού τοιχώματος.
- Adaptive Constant Pressure (ΑΚΕ) Design. Παρέχει βελτιωμένο πέλμα ελαστικών στην κατανομή πίεσης στο οδόστρωμα, βελτιώνοντας τόσο τη σταθερότητα κατεύθυνσης όσο και τις αποστάσεις σταματήματος του οχήματος.
- 4D ΝΑΝΟ σχεδιασμός τεχνικής σύνθεσης. Παρέχει εξαιρετική πρόσφυση και ανθεκτικότητα μέσω προηγμένων υλικών βιομάζας, τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση της ευκαμψίας και της πρόσφυσης του πέλματος ενώ παράλληλα μειώνεται η παραγωγή θερμότητας των πολυμερών.
- Μεταβλητότητα στήριξης. Σε όλη την επιφάνεια του πέλματος επιτρέπει ελεγχόμενη ευελιξία διατηρώντας παράλληλα τη συνολική ακαμψία του μπλοκ.
- Εξοπλισμός. Βοηθά στη βελτιστοποίηση της επιφάνειας επαφής κατά τη στροφή σε βρεγμένες συνθήκες, διεισδύοντας στην επιφάνεια του νερού και ενισχύοντας την απόδοση των στροφών.
Δείτε περισσότερα για το ελαστικό της Falken στο παρακάτω βίντεο
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη μάρκα-μοντέλο ελαστικού που σας ενδιαφέρει)
- Bridgestone Weather Control A005 EVO
- Continental PremiumContact 6
- Continental WinterContact TS 860 S
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!