To Κia e-Niro έχει τη δυνατότητα με μόνο μία φόρτιση να διανύσει 485 χιλιόμετρα, παίρνοντας ισχύ από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 64-kWh, η οποία μέσω ενός φορτιστεί 100 kW έχει τη δυνατότητα να φορτίσει μέχρι το 80% σε 54 λεπτά. Ti άλλες εκπλήξεις κρύβει;
Kia e-Niro
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά» άνοιξε το δρόμο ανάμεσα στις υπόλοιπες εταιρείες και στην Kia για να εισάγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το e-Niro. Ένα μοντέλο που στην ηλεκτρική του έκδοση είναι πολύ δημοφιλές στην Ευρώπη, ενώ ως Niro τα πάει περίφημα και στην Αμερική. Το e-Niro χρησιμοποιεί την τεχνολογία του αδελφού Hyundai Kona Electric για την κίνησή του και από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται στην καρδιά της μικρομεσαίας SUV/crossover κατηγορίας με μήκος στα 4.375 χλστ.. Είναι δηλαδή μικρότερο κατά 110 χλστ. από το Kia Sportage και κατά 20 χλστ. από το crossover XCeed για αυτό και ο «συνωστισμός» που δημιουργείται στην κατηγορία αυτή για την Kia, είναι και ο λόγος που το Νiro διατίθεται αποκλειστικά στη χώρα μας στις ηλεκτρικές και τις Plug-In Hybrid εκδόσεις του.
Ξεχωριστό με δυναμικά και εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά
Το Kia e-Niro είναι ένα ξεχωριστό αισθητικά αυτοκίνητο της κατηγορίας όχι μόνον επειδή δεν το «έχουμε» δει ξανά σε αυτή την γωνία της Ευρώπης αλλά και λόγω της σχεδίασής του. Ως ηλεκτρικό για παράδειγμα δεν διαθέτει γρίλιες εισαγωγής αέρα στην μάσκα του, ενώ πάνω σε αυτή έχει ενσωματωθεί η θύρα φόρτισής του. Τα φωτιστικά σώματα είναι όμορφα και αποπνέουν δυναμισμό παράλληλα με τα φώτα ημέρας που βρίσκονται χαμηλά στον προφυλακτήρα, ενώ το πίσω μέρος προβάλλει έναν πιο εκλεπτυσμένο αέρα με νίκελ διακοσμητικά στοιχεία, με τον προφυλακτήρα να ακολουθεί κι εδώ την σχεδίαση του εμπρός.
Με 204 PS & έως 455 χλμ. αυτονομίας
Το Kia e-Niro στην μεγαλύτερη και ισχυρότερη έκδοση που δοκιμάζουμε, εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 395 Nm ροπής (διαθέσιμη από μηδέν στροφές) και μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 64 kWh. Ο συνδυασμός είναι εξαιρετικός αφού τόσο η απόδοση είναι σε θέση να κινήσει κάτι παραπάνω από σβέλτα το βάρους 1.812 κιλών e-Niro με εντυπωσιακή αμεσότητα και τράβηγμα, αλλά και μέσω της ιδιαίτερα αυξημένης αυτονομίας που προσφέρει. Η Kia το αναφέρει το ηλεκτρικό σύστημα του e-Niro ως «επόμενης γενιάς» κάτι που ισχύει αν αναλογιστούμε πως με βάση της εργοστασιακές μετρήσεις στο πρότυπο WLTP προσφέρει αυτονομία έως 615 χλμ. σε αστικές συνθήκες και περισσότερα από 455 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Αυτή η αυτονομία μάλιστα επαληθεύεται και στην πράξη με πραγματική αυτονομία στην διάρκεια της δοκιμής μας παραπάνω από 400 χλμ. Αυτή εξαρτάται βέβαια και από την επιλογή του προγράμματος παραμετροποίησης (Eco, Eco+, Normal και Sport) καθώς και από την χρήση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση που προσφέρει το κιβώτιο μιας σχέσης. Μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι ο οδηγός ρυθμίζει τον βαθμό ανάκτησης με αποτέλεσμα να μπορεί να διαχειριστεί απόλυτα την αυτονομία και να καθορίσει την οδήγησή του.
Φόρτιση και κατανάλωση
Μια πλήρης φόρτιση για το Kia e-Niro διαρκεί 31 ώρες από απλή οικιακή πρίζα και 10 ώρες από wallbox ισχύος 7,4 kW. Aπό ταχυφορτιστή 100 kW από το 20% έως το 80% της χωρητικότητας επαναφορτίζεται σε 42 λεπτά. Η πραγματική κατανάλωση κυμαίνεται από 18.2 έως 19.5 kWh.
Ξεχωριστό & σύγχρονο, ευρύχωρο & premium ποιοτικά
Ανετο σταθερό και ασφαλές στο δρόμο
Στο δρόμο το Kia e-Niro επιδεικνύει πολύ στιβαρό πάτημα και προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης μέσω της ανάρτησής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο τόσο εντός πόλης μέσω της ευκολίας στην κίνησή του, όσο και εκτός με τις επιδόσεις του και την αυξημένη του αυτονομία. Η αμεσότητα της ισχύος και η μεγάλη απόδοση αναγκάζουν τα ηλεκτρονικά του να επέμβουν νωρίς για τον περιορισμό των υποστροφικών φαινομένων (απόρροια του βάρους) και τη διατήρηση της τροχιάς του αν ο οδηγός πιέσει σε δρόμο με στροφές. Σε κανονικούς ρυθμούς όμως και εκεί το e-Νiro αποδεικνύεται ευχάριστο και ασφαλές παρά τη μέτρια αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα του επαρκούν για την ασφαλή του ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα (σε 37,7 μέτρα), ενώ και η αίσθηση στο αριστερό πεντάλ είναι καλή παρά το by wire σύστημα που χρησιμοποιούν πλέον ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!