ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Κia e-Niro έχει τη δυνατότητα με μόνο μία φόρτιση να διανύσει 485 χιλιόμετρα, παίρνοντας ισχύ από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 64-kWh, η οποία μέσω ενός φορτιστεί 100 kW έχει τη δυνατότ
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Κia e-Niro έχει τη δυνατότητα με μόνο μία φόρτιση να διανύσει 485 χιλιόμετρα, παίρνοντας ισχύ από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 64-kWh, η οποία μέσω ενός φορτιστεί 100 kW έχει τη δυνατότητα να φορτίσει μέχρι το 80% σε 54 λεπτά. Ti άλλες εκπλήξεις κρύβει;

Kia e-Niro

2.698.376 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Ηλεκτρικό χωρίς περιορισμούς: Θέλετε ένα ηλεκτρικό crossover με αυτονομία 400+ χλμ., μεγάλους χώρους, με καλή ποιότητα κατασκευής και ξεχωριστό; Το Kia e-Niro είναι το νέο big thing της Kia και είναι διαθέσιμο τώρα και στην Ελλάδα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Η επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά» άνοιξε το δρόμο ανάμεσα στις υπόλοιπες εταιρείες και στην Kia για να εισάγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το e-Niro. Ένα μοντέλο που στην ηλεκτρική του έκδοση είναι πολύ δημοφιλές στην Ευρώπη, ενώ ως Niro τα πάει περίφημα και στην Αμερική. Το e-Niro χρησιμοποιεί την τεχνολογία του αδελφού Hyundai Kona Electric για την κίνησή του και από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται στην καρδιά της μικρομεσαίας SUV/crossover κατηγορίας με μήκος στα 4.375 χλστ.. Είναι δηλαδή μικρότερο κατά 110 χλστ. από το Kia Sportage και κατά 20 χλστ. από το crossover XCeed για αυτό και ο «συνωστισμός» που δημιουργείται στην κατηγορία αυτή για την Kia, είναι και ο λόγος που το Νiro διατίθεται αποκλειστικά στη χώρα μας στις ηλεκτρικές και τις Plug-In Hybrid εκδόσεις του. 



Ξεχωριστό με δυναμικά και εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά
Το Kia e-Niro είναι ένα ξεχωριστό αισθητικά αυτοκίνητο της κατηγορίας όχι μόνον επειδή δεν το «έχουμε» δει ξανά σε αυτή την γωνία της Ευρώπης αλλά και λόγω της σχεδίασής του. Ως ηλεκτρικό για παράδειγμα δεν διαθέτει γρίλιες εισαγωγής αέρα στην μάσκα του, ενώ πάνω σε αυτή έχει ενσωματωθεί η θύρα φόρτισής του. Τα φωτιστικά σώματα είναι όμορφα και αποπνέουν δυναμισμό παράλληλα με τα φώτα ημέρας που βρίσκονται χαμηλά στον προφυλακτήρα, ενώ το πίσω μέρος προβάλλει έναν πιο εκλεπτυσμένο αέρα με νίκελ διακοσμητικά στοιχεία, με τον προφυλακτήρα να ακολουθεί κι εδώ την σχεδίαση του εμπρός. 



Με 204 PS & έως 455 χλμ. αυτονομίας
Το Kia e-Niro στην μεγαλύτερη και ισχυρότερη έκδοση που δοκιμάζουμε, εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 395 Nm ροπής (διαθέσιμη από μηδέν στροφές) και μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 64 kWh. Ο συνδυασμός είναι εξαιρετικός αφού τόσο η απόδοση είναι σε θέση να κινήσει κάτι παραπάνω από σβέλτα το βάρους 1.812 κιλών e-Niro με εντυπωσιακή αμεσότητα και τράβηγμα, αλλά και μέσω της ιδιαίτερα αυξημένης αυτονομίας που προσφέρει. Η Kia το αναφέρει το ηλεκτρικό σύστημα του e-Niro ως «επόμενης γενιάς» κάτι που ισχύει αν αναλογιστούμε πως με βάση της εργοστασιακές μετρήσεις στο πρότυπο WLTP προσφέρει αυτονομία έως 615 χλμ. σε αστικές συνθήκες και περισσότερα από 455 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Αυτή η αυτονομία μάλιστα επαληθεύεται και στην πράξη με πραγματική αυτονομία στην διάρκεια της δοκιμής μας παραπάνω από 400 χλμ. Αυτή εξαρτάται βέβαια και από την επιλογή του προγράμματος παραμετροποίησης (Eco, Eco+, Normal και Sport) καθώς και από την χρήση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση που προσφέρει το κιβώτιο μιας σχέσης. Μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι ο οδηγός ρυθμίζει τον βαθμό ανάκτησης με αποτέλεσμα να μπορεί να διαχειριστεί απόλυτα την αυτονομία και να καθορίσει την οδήγησή του. 

Φόρτιση και κατανάλωση
Μια πλήρης φόρτιση για το Kia e-Niro διαρκεί 31 ώρες από απλή οικιακή πρίζα και 10 ώρες από wallbox ισχύος 7,4 kW. Aπό ταχυφορτιστή 100 kW από το 20% έως το 80% της χωρητικότητας επαναφορτίζεται σε 42 λεπτά. Η πραγματική κατανάλωση κυμαίνεται από 18.2 έως 19.5 kWh.



Ξεχωριστό & σύγχρονο, ευρύχωρο & premium ποιοτικά
H εικόνα στο εσωτερικό του Kia e-Niro είναι ξεχωριστή αισθητικά και προβάλλει πλούσιο εξοπλισμό, high tech διάκοσμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Τις εντυπώσεις κερδίζει η κονσόλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα που δεν εφάπτεται με την κεντρική κονσόλα και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το περιστροφικό χειριστήριο για την επιλογή κίνησης του αυτοκινήτου. Όμορφος και ευανάγνωστος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 7 ιντσών, ενώ στην κεντρική οθόνη αφής -επίσης 7 ιντσών- πέραν όλων των συστημάτων περιλαμβάνεται λεπτομερές υποσύστημα για την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, της κατανάλωσης και της αυτονομίας του. Το ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακά υλικά καλής ποιότητας και επιδεικνύει στιβαρή κατασκευή και καλό φινίρισμα, ενώ ικανοποιεί και με την εξαιρετική συναρμολόγησή του. Οι χώροι του είναι καλοί τόσο για τους επιβάτες και κυρίως για τους πίσω που έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο αέρα για τα γόνατα και ικανοποιητικό για τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών ικανοποιεί με τη σειρά του με διαθέσιμο όγκο 451 λίτρων.

Ανετο σταθερό και ασφαλές στο δρόμο
Στο δρόμο το Kia e-Niro επιδεικνύει πολύ στιβαρό πάτημα και προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης μέσω της ανάρτησής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο τόσο εντός πόλης μέσω της ευκολίας στην κίνησή του, όσο και εκτός με τις επιδόσεις του και την αυξημένη του αυτονομία. Η αμεσότητα της ισχύος και η μεγάλη απόδοση αναγκάζουν τα ηλεκτρονικά του να επέμβουν νωρίς για τον περιορισμό των υποστροφικών φαινομένων (απόρροια του βάρους) και τη διατήρηση της τροχιάς του αν ο οδηγός πιέσει σε δρόμο με στροφές. Σε κανονικούς ρυθμούς όμως και εκεί το e-Νiro αποδεικνύεται ευχάριστο και ασφαλές παρά τη μέτρια αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα του επαρκούν για την ασφαλή του ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα (σε 37,7 μέτρα), ενώ και η αίσθηση στο αριστερό πεντάλ είναι καλή παρά το by wire σύστημα που χρησιμοποιούν πλέον ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS