8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και καταφέρνει να έχει αξιοζήλευτες επιδόσεις. Ποιες είναι αυτές; Πόση αυτονομία αποκτά με μια πλήρη φόρτιση και πόσο χρόνο απαιτεί αυτή;
Peugeot e-208
2.698.324 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Την ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208 την περιμέναμε με ανυπομονησία και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έρχεται κοντά στα συμβατικά μας στάνταρ και φαντάζει πως θα μπορούσε να αποτελεί το μελλοντικό μας καθημερινό αυτοκίνητο. Τόσο σε αισθητικό επίπεδο όσο και στους υπόλοιπους τομείς.
Η Peugeot λοιπόν σχεδίασε από την αρχή το νέο 208 έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίξει και μια τέτοια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και αν κρίνουμε από τον χαρακτήρα τόσο των συμβατικών του εκδόσεων, όσο και αυτής, τότε τα κατάφερε καλά. Και αυτό γιατί παρά το αισθητό αυξημένο του βάρος που αποτελεί «εχθρό» κάθε αυτοκινήτου, το e-208 δεν υπολείπεται σε χαρακτήρα, αποδεικνύοντας παράλληλα πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στις συμβατικές του εκδόσεις.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-208 έρχεται με ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στη e-CMP πλατφόρμα και σύμφωνα με τη Peugeot χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα normal και eco.
Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ και προσφέρει αυτονομία κίνησης 340 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Έπειτα, όσον αφορά στην επαναφόρτιση το μοντέλο χρειάζεται οκτώ ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW ή 5 ώρες και 15 λεπτά με φορτιστή 11 kW. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ταχείας φόρτισης με τα μοντέλο να φορτίζει μέχρι το 80% σε μόλις 30 λεπτά (σε ταχυφορτιστή 100 kW).
Στο αισθητικό κομμάτι, τώρα, ο αμάξωμα του e-208 δεν διαφέρει αισθητά από τα υπόλοιπα 208 με την μάσκα να έχει μπλε απόχρωση ως στοιχείο που συνοδεύει την ηλεκτρική του φύση. Παραμένει έτσι και σε αυτή την έκδοση ιδιαίτερα ξεχωριστό με το 5θυρο αμάξωμα να εκφράζει δυναμισμό με τις έντονες ακμές και τις όμορφες επιφάνειές του. Οι πιο παρατηρητικοί θα αντιληφθούν πως δεν υπάρχει απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος καθώς και την ιδιαίτερη σχεδίαση των ζαντών αυτής της έκδοσης.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό της, η ηλεκτρική έκδοση του 208 δεν διαφέρει παραμένοντας εντυπωσιακή με προηγμένο τεχνολογικά προφίλ. Και εδώ την παράσταση κλέβει η σχεδίαση i-cokpit του ταμπλό, τα ψηφιακά στοιχεία, ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με 3D effect, η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής και τα όμορφα μπουτόν της κεντρικής κονσόλας. Ποιοτικά παραμένει επίσης εξαιρετικό, ενώ μοναδικές διαφορές παρατηρούνται σε επιπλέον ενδείξεις που αφορούν την ηλεκτρική του λειτουργία. Τέλος, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στους χώρους της καμπίνας και των αποσκευών, προσφέροντας άνεση σε 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους (όγκος 311 λίτρα).
Οι υποψήφιοι αγοραστές του ηλεκτρικού Peugeot 208 επωφελούνται του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που ορίζουν την τιμή απόκτησης του e-208 Active (OBC 7,4kW) στις 26.754 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Peugeot λοιπόν σχεδίασε από την αρχή το νέο 208 έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίξει και μια τέτοια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και αν κρίνουμε από τον χαρακτήρα τόσο των συμβατικών του εκδόσεων, όσο και αυτής, τότε τα κατάφερε καλά. Και αυτό γιατί παρά το αισθητό αυξημένο του βάρος που αποτελεί «εχθρό» κάθε αυτοκινήτου, το e-208 δεν υπολείπεται σε χαρακτήρα, αποδεικνύοντας παράλληλα πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στις συμβατικές του εκδόσεις.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-208 έρχεται με ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στη e-CMP πλατφόρμα και σύμφωνα με τη Peugeot χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα normal και eco.
Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ και προσφέρει αυτονομία κίνησης 340 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Έπειτα, όσον αφορά στην επαναφόρτιση το μοντέλο χρειάζεται οκτώ ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW ή 5 ώρες και 15 λεπτά με φορτιστή 11 kW. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ταχείας φόρτισης με τα μοντέλο να φορτίζει μέχρι το 80% σε μόλις 30 λεπτά (σε ταχυφορτιστή 100 kW).
Στο αισθητικό κομμάτι, τώρα, ο αμάξωμα του e-208 δεν διαφέρει αισθητά από τα υπόλοιπα 208 με την μάσκα να έχει μπλε απόχρωση ως στοιχείο που συνοδεύει την ηλεκτρική του φύση. Παραμένει έτσι και σε αυτή την έκδοση ιδιαίτερα ξεχωριστό με το 5θυρο αμάξωμα να εκφράζει δυναμισμό με τις έντονες ακμές και τις όμορφες επιφάνειές του. Οι πιο παρατηρητικοί θα αντιληφθούν πως δεν υπάρχει απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος καθώς και την ιδιαίτερη σχεδίαση των ζαντών αυτής της έκδοσης.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό της, η ηλεκτρική έκδοση του 208 δεν διαφέρει παραμένοντας εντυπωσιακή με προηγμένο τεχνολογικά προφίλ. Και εδώ την παράσταση κλέβει η σχεδίαση i-cokpit του ταμπλό, τα ψηφιακά στοιχεία, ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με 3D effect, η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής και τα όμορφα μπουτόν της κεντρικής κονσόλας. Ποιοτικά παραμένει επίσης εξαιρετικό, ενώ μοναδικές διαφορές παρατηρούνται σε επιπλέον ενδείξεις που αφορούν την ηλεκτρική του λειτουργία. Τέλος, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στους χώρους της καμπίνας και των αποσκευών, προσφέροντας άνεση σε 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους (όγκος 311 λίτρα).
Οι υποψήφιοι αγοραστές του ηλεκτρικού Peugeot 208 επωφελούνται του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που ορίζουν την τιμή απόκτησης του e-208 Active (OBC 7,4kW) στις 26.754 ευρώ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!