8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η δεύτερη γενιά του Nissan LEAF, που είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής και best seller, απέκτησε μεγαλύτερη μπαταρία. Πόσες kWh έχει και τι αυτονομία προσφέρει στο μικρομεσαίο ηλεκτρικό;
Nissan LEAF
2.698.337 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Nissan LEAF έκανε το ντεμπούτο του πριν 10 χρόνια και σήμερα αποτελεί το best seller ηλεκτρικό όχημα παγκοσμίως. Ο οικογενειακός του χαρακτήρας, το value for money για τα δεδομένα των ηλεκτρικών, οι προηγμένες τεχνολογίες του, αλλά και η φιλοσοφία του πως βλέπει η Nissan το μέλλον μέσα από αυτό, αποτελούν κάποια από τα σημαντικά χαρακτηριστικά του
Όπως αναφέραμε, το LEAF ήταν το πρώτο προσιτό και ικανό για real life οδήγηση, 100% ηλεκτρικό, μοντέλο και μάλιστα για μια οικογένεια. Και κάπως έτσι έγινε παγκόσμιο ηλεκτρικό Best Seller με 300.000 πωλήσεις από το 2010, που λανσαρίστηκε. Με όλα τα παραπάνω δεδομένα η δεύτερη γενιά LEAF ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενη. Και πλέον είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα.
Αισθητικά, το νέο Nissan LEAF μόνο αδιάφορο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις. Αφησε πίσω τις καμπύλες της πρώτης γενιάς και απέκτησε πιο αιχμηρή σχεδίαση με σφηνοειδές εμπρός μέρος, αρκετές γωνίες και μπλε χαρακτηριστικές λεπτομέρειες. Η μάσκα «V-Μotion» της Nissan ξεχωρίζει μπροστά «κρύβοντας» ταυτόχρονα τις πρίζες φόρτισης (μία για ταχεία και μία για απλή φόρτιση). Πίσω κυριαρχούν τα αλα Juke φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ και ο ψευδοδιαχύτης, ενώ φυσικά λάμπει δια της απουσίας της κάποια εξάτμιση. Το νέο Nissan LEAF είναι χωρίς αμφιβολία ομορφότερο από το προηγούμενο και πιο αεροδυναμικό (cd 0,28). Με μήκος στα 4.490 χλστ. είναι 103 χλστ. μακρύτερο, ελάχιστα φαρδύτερο και υψηλότερο από το Pulsar, με το οποίο όμως έχουν το ίδιο μεταξόνιο στα 2.700 χλστ..
Σύγχρονη και high-tech είναι η εικόνα στην καμπίνα του Nissan LEAF, χωρίς ωστόσο να ξεχωρίζει ποιοτικά μιας και το ταμπλό φέρει σκληρά και αρκετά διαφορετικής υφής, μεταξύ τους, πλαστικά. Πάντως όλα τα επιμέρους τμήματα είναι γεροδεμένα, με μια φάσα μαλακής επένδυσης να ξεχωρίζει στην πρόσοψη του ταμπλό. Σίγουρα σε αυτή την τιμή υπάρχουν συμβατικά μοντέλα με πιο premium χαρακτηριστικά ποιότητας, αλλά μια τέτοια σύγκριση θα ήταν άδικη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πίνακας οργάνων με μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο στα δεξιά και μία ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών στα αριστερά, όπου απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες του ηλεκτρικού συστήματος (φόρτιση, αυτονομία, κατανάλωση ρεύματος κτλ), αλλά και διάφορα ακόμη χρήσιμα στοιχεία. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η μεγάλη οθόνη αφής του κορυφαίας συνδεσιμότητας συστήματος πολυμέσων και του συστήματος πλοήγησης, το οποίο, πέρα από τα συνήθη, παρέχει σε πραγματικό χρόνο και πληροφορίες για τα πλησιέστερα σημεία φόρτισης. Στον τομέα των χώρων, μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις ενήλικους επιβάτες, ενώ από τους μεγαλύτερους στην μικρομεσαία κατηγορία είναι ο βαθύς χώρος αποσκευών των 405 λτ. (435 λτ. με ράφι).
Κάτω από το καπό του LEAF εδρεύει ένας ηλεκτροκινητήρας που αντλεί ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας είτε 40 kWh στην «απλή» έκδοση ή 62 kWh στην έκδοση e+, αποδίδοντας 150 ίππους με 320 Nm ροπής και 217 ίππους με 340 Nm ροπής, αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία, η Nissan υπόσχεται 270 χλμ. για την έκδοση των 150 ίππων και 385 χλμ. για την LEAF e+, ωστόσο το «μεγάλο» LEAF εξοπλίζεται με ένα νέο Quick Charging σύστημα που επιτρέπει στο μοντέλο να φορτίζεται με ρυθμό μέχρι και με 100 kW, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να επαναφορτίζεται το ίδιο γρήγορα με το κανονικό LEAF, παρόλο που έχει μεγαλύτερη μπαταρία.
Κλείνουμε με δύο πράγματα που σίγουρα δεν ξέρετε:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όπως αναφέραμε, το LEAF ήταν το πρώτο προσιτό και ικανό για real life οδήγηση, 100% ηλεκτρικό, μοντέλο και μάλιστα για μια οικογένεια. Και κάπως έτσι έγινε παγκόσμιο ηλεκτρικό Best Seller με 300.000 πωλήσεις από το 2010, που λανσαρίστηκε. Με όλα τα παραπάνω δεδομένα η δεύτερη γενιά LEAF ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενη. Και πλέον είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα.
Αισθητικά, το νέο Nissan LEAF μόνο αδιάφορο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις. Αφησε πίσω τις καμπύλες της πρώτης γενιάς και απέκτησε πιο αιχμηρή σχεδίαση με σφηνοειδές εμπρός μέρος, αρκετές γωνίες και μπλε χαρακτηριστικές λεπτομέρειες. Η μάσκα «V-Μotion» της Nissan ξεχωρίζει μπροστά «κρύβοντας» ταυτόχρονα τις πρίζες φόρτισης (μία για ταχεία και μία για απλή φόρτιση). Πίσω κυριαρχούν τα αλα Juke φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ και ο ψευδοδιαχύτης, ενώ φυσικά λάμπει δια της απουσίας της κάποια εξάτμιση. Το νέο Nissan LEAF είναι χωρίς αμφιβολία ομορφότερο από το προηγούμενο και πιο αεροδυναμικό (cd 0,28). Με μήκος στα 4.490 χλστ. είναι 103 χλστ. μακρύτερο, ελάχιστα φαρδύτερο και υψηλότερο από το Pulsar, με το οποίο όμως έχουν το ίδιο μεταξόνιο στα 2.700 χλστ..
Σύγχρονη και high-tech είναι η εικόνα στην καμπίνα του Nissan LEAF, χωρίς ωστόσο να ξεχωρίζει ποιοτικά μιας και το ταμπλό φέρει σκληρά και αρκετά διαφορετικής υφής, μεταξύ τους, πλαστικά. Πάντως όλα τα επιμέρους τμήματα είναι γεροδεμένα, με μια φάσα μαλακής επένδυσης να ξεχωρίζει στην πρόσοψη του ταμπλό. Σίγουρα σε αυτή την τιμή υπάρχουν συμβατικά μοντέλα με πιο premium χαρακτηριστικά ποιότητας, αλλά μια τέτοια σύγκριση θα ήταν άδικη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πίνακας οργάνων με μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο στα δεξιά και μία ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών στα αριστερά, όπου απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες του ηλεκτρικού συστήματος (φόρτιση, αυτονομία, κατανάλωση ρεύματος κτλ), αλλά και διάφορα ακόμη χρήσιμα στοιχεία. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η μεγάλη οθόνη αφής του κορυφαίας συνδεσιμότητας συστήματος πολυμέσων και του συστήματος πλοήγησης, το οποίο, πέρα από τα συνήθη, παρέχει σε πραγματικό χρόνο και πληροφορίες για τα πλησιέστερα σημεία φόρτισης. Στον τομέα των χώρων, μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις ενήλικους επιβάτες, ενώ από τους μεγαλύτερους στην μικρομεσαία κατηγορία είναι ο βαθύς χώρος αποσκευών των 405 λτ. (435 λτ. με ράφι).
Κάτω από το καπό του LEAF εδρεύει ένας ηλεκτροκινητήρας που αντλεί ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας είτε 40 kWh στην «απλή» έκδοση ή 62 kWh στην έκδοση e+, αποδίδοντας 150 ίππους με 320 Nm ροπής και 217 ίππους με 340 Nm ροπής, αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία, η Nissan υπόσχεται 270 χλμ. για την έκδοση των 150 ίππων και 385 χλμ. για την LEAF e+, ωστόσο το «μεγάλο» LEAF εξοπλίζεται με ένα νέο Quick Charging σύστημα που επιτρέπει στο μοντέλο να φορτίζεται με ρυθμό μέχρι και με 100 kW, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να επαναφορτίζεται το ίδιο γρήγορα με το κανονικό LEAF, παρόλο που έχει μεγαλύτερη μπαταρία.
Κλείνουμε με δύο πράγματα που σίγουρα δεν ξέρετε:
- Το LEAF δεν αναφέρεται στην αγγλική λέξη για το «φύλλο» , αλλά στα αρχικά του «Leading, Environmentally Friendly, Affordable, Family vehicle» (πρωτοπόρο, περιβαλλοντικά φιλικό, προσιτό, οικογενειακό).
- Μπορεί να οδηγηθεί ουσιαστικά με ένα και μόνο πεντάλ, αυτό του γκαζιού, λόγω της λειτουργίας e-Pedal. Ο οδηγός μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει και να σταματά εντελώς με ένα μόνο πεντάλ - ακόμα και σε ανηφόρες και κατηφόρες. Σηκώνοντας το πόδι από το γκάζι, το LEAF επιβραδύνει μόνο του με έως και 0,2g (να σημειωθεί πως υπάρχει κανονικά πεντάλ φρένου).
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!