5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποια είναι τα όπλα του Renault Megane ώστε να αντιμετωπίσει το σκληρό ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία; Πόσα άλογα είναι η κορυφαία του έκδοση, που κατασκευάζει η Renault Sport;
Renault Megane
2.698.327 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η Renault προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του φρεσκαρισμένου μικρομεσαίου της Megane στις αρχές του έτους και μάλιστα σε ολόκληρη τη γκάμα των εκδόσεων.
Στο εξωτερικό μέρος, η πιο προφανής αλλαγή είναι εμφανής στο εμπρός μέρος, εκεί όπου οι προβολείς χρησιμοποιούν πλέον από την βασική έκδοση τεχνολογία LED, κάτι που βελτιώνει σύμφωνα με το γαλλικό στρατόπεδο την ορατότητα κατά 30% σε σύγκριση με τους προβολείς αλογόνου. Από εκεί και πέρα μικρές αλλά εμφανείς αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στον μπροστινό προφυλακτήρα, αλλά και στη γρίλια.
Από την τρίτη σε βαθμίδα έκδοση και πάνω, η Renault προσφέρει χαρακτηριστικά χρωμίου κάνοντας έτσι ακόμα πιο ξεχωριστή την εμφάνιση του μοντέλου. Αλλες αξιοσημείωτες αλλαγές περιλαμβάνουν τις νέες ζάντες αλουμινίου 16 και 18 ιντσών και τρία νέα χρώματα (Highland Grey, Baltic Grey και Solar Copper).
Στο εσωτερικό το Megane καλωσορίζει τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, ο οποίος συμπληρώνεται από μια οθόνη αφής 9,3 ιντσών για τα σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η Renault προχώρησε και σε κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές στην κεντρική κονσόλα και στα χειριστήρια του κλιματισμού βελτιώνοντας τα επίπεδα εργονομίας. Η στρογγυλοποίηση των νέων στοιχείων περιλαμβάνουν την προσθήκη νέας ταπετσαρίας, ενώ όσο ανεβαίνουν οι εκδόσεις προστίθενται περισσότερα στοιχεία όπως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές στο ανανεωμένο Megane είναι αυτές που δεν φαίνονται με κορυφαία όλων το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Το PHEV Megane (160 ίππων) επωφελείται από την τεχνολογία «E-Tech» υιοθετώντας το ίδιο πνεύμα με τα ηλεκτροκίνητα Clio και Captur. Ως εκ τούτου στην εν λόγω έκδοση συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μπαταρία 9,8 kWh. Το Megane E-Tech μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για 50 χιλιόμετρα με μέγιστη ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα σε μικτό κύκλό ή έως 65 χιλιόμετρα εντός πόλης.
Τα συμβατικά μοντέλα βασίζονται στον γνωστό βενζινοκινητήρα 1,3 TCe που διατίθεται σε πολλές διαφορετικές εκδόσεις 115, 140 και 160 ίππων. Σε αυτούς προστίθεται μία νέα έκδοση με ισχύ 100 αλόγων που θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Λίγο αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ο 1,0 λίτρου TCe, με απόδοση 120 ίππων.
Από την πλευρά του diesel, το Megane θα διατίθεται πλέον με καθαρότερους κινητήρες όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, με τον Blue dCi 1,5 λίτρων να έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 95 και 115 αλόγων. Η πρώτη συνδυάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η δεύτερη έχει στη διάθεσή της και την επιλογή του επτατάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη.
Προχωρώντας ψηλότερα στην ιεραρχία, η έκδοση GT Line ανήκει στο παρελθόν, με την R.S. Line να περνάει στη θέση της. Πολλές αλλαγές δεν υπάρχουν μεταξύ τους, με το εν λόγω μοντέλο να αποκτά ως επί των πλείστων πιο εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση. Φτάνοντας στο Megane R.S, το hot hatch έχει πλέον τον ίδιο κινητήρα που βρίσκουμε στο R.S. Trophy, δηλαδή τον υπερτροφοδοτούμενο 1,8 λίτρων που προσφέρει 300 ίππους (+20 άλογα από το προ ανανέωσης Megane RS) αλλά έχει αυξήσει τη ροπή κατά 20 Nm φτάνοντας εν τέλει τα 420 Nm. Τέλος το κορυφαίο Megane R.S. Trophy, λαμβάνει τις ίδιες ενημερώσεις styling μέσα και έξω όπως τα μικρότερα μοντέλα στη γκάμα, ωστόσο διαθέσιμα είναι και τα προαιρετικά καθίσματα Recaro, αποκλειστικά για αυτή την έκδοση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο εξωτερικό μέρος, η πιο προφανής αλλαγή είναι εμφανής στο εμπρός μέρος, εκεί όπου οι προβολείς χρησιμοποιούν πλέον από την βασική έκδοση τεχνολογία LED, κάτι που βελτιώνει σύμφωνα με το γαλλικό στρατόπεδο την ορατότητα κατά 30% σε σύγκριση με τους προβολείς αλογόνου. Από εκεί και πέρα μικρές αλλά εμφανείς αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στον μπροστινό προφυλακτήρα, αλλά και στη γρίλια.
Από την τρίτη σε βαθμίδα έκδοση και πάνω, η Renault προσφέρει χαρακτηριστικά χρωμίου κάνοντας έτσι ακόμα πιο ξεχωριστή την εμφάνιση του μοντέλου. Αλλες αξιοσημείωτες αλλαγές περιλαμβάνουν τις νέες ζάντες αλουμινίου 16 και 18 ιντσών και τρία νέα χρώματα (Highland Grey, Baltic Grey και Solar Copper).
Στο εσωτερικό το Megane καλωσορίζει τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, ο οποίος συμπληρώνεται από μια οθόνη αφής 9,3 ιντσών για τα σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η Renault προχώρησε και σε κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές στην κεντρική κονσόλα και στα χειριστήρια του κλιματισμού βελτιώνοντας τα επίπεδα εργονομίας. Η στρογγυλοποίηση των νέων στοιχείων περιλαμβάνουν την προσθήκη νέας ταπετσαρίας, ενώ όσο ανεβαίνουν οι εκδόσεις προστίθενται περισσότερα στοιχεία όπως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές στο ανανεωμένο Megane είναι αυτές που δεν φαίνονται με κορυφαία όλων το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Το PHEV Megane (160 ίππων) επωφελείται από την τεχνολογία «E-Tech» υιοθετώντας το ίδιο πνεύμα με τα ηλεκτροκίνητα Clio και Captur. Ως εκ τούτου στην εν λόγω έκδοση συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μπαταρία 9,8 kWh. Το Megane E-Tech μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για 50 χιλιόμετρα με μέγιστη ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα σε μικτό κύκλό ή έως 65 χιλιόμετρα εντός πόλης.
Τα συμβατικά μοντέλα βασίζονται στον γνωστό βενζινοκινητήρα 1,3 TCe που διατίθεται σε πολλές διαφορετικές εκδόσεις 115, 140 και 160 ίππων. Σε αυτούς προστίθεται μία νέα έκδοση με ισχύ 100 αλόγων που θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Λίγο αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ο 1,0 λίτρου TCe, με απόδοση 120 ίππων.
Από την πλευρά του diesel, το Megane θα διατίθεται πλέον με καθαρότερους κινητήρες όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, με τον Blue dCi 1,5 λίτρων να έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 95 και 115 αλόγων. Η πρώτη συνδυάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η δεύτερη έχει στη διάθεσή της και την επιλογή του επτατάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη.
Προχωρώντας ψηλότερα στην ιεραρχία, η έκδοση GT Line ανήκει στο παρελθόν, με την R.S. Line να περνάει στη θέση της. Πολλές αλλαγές δεν υπάρχουν μεταξύ τους, με το εν λόγω μοντέλο να αποκτά ως επί των πλείστων πιο εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση. Φτάνοντας στο Megane R.S, το hot hatch έχει πλέον τον ίδιο κινητήρα που βρίσκουμε στο R.S. Trophy, δηλαδή τον υπερτροφοδοτούμενο 1,8 λίτρων που προσφέρει 300 ίππους (+20 άλογα από το προ ανανέωσης Megane RS) αλλά έχει αυξήσει τη ροπή κατά 20 Nm φτάνοντας εν τέλει τα 420 Nm. Τέλος το κορυφαίο Megane R.S. Trophy, λαμβάνει τις ίδιες ενημερώσεις styling μέσα και έξω όπως τα μικρότερα μοντέλα στη γκάμα, ωστόσο διαθέσιμα είναι και τα προαιρετικά καθίσματα Recaro, αποκλειστικά για αυτή την έκδοση.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!