7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιος είπε πως τα μικρομεσαία crossover είναι βαρετά στην όψη και στην οδήγηση; Το Toyota C-HR είναι διαφορετικό και σε σχεδίαση και σε δυναμικά χαρακτηριστικά, ακόμα και στις υβριδικές του εκδόσεις. Πως το καταφέρνει;
Toyota C-HR
2.698.347 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η πρόταση της Toyota στα μικρομεσαία SUV ακούει στο όνομα C-HR, η ανανεωμένη έκδοση του οποίου βρίσκεται στη διάθεση του ελληνικού κοινού.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση στο εξωτερικό, η αλήθεια είναι πως η πολύ «προχώ» σχεδίαση του C-HR με τα φουτουριστικά στοιχεία και τον επιθετικό προσανατολισμό καθιστά το ιαπωνικό SUV από τα πιο μοντέρνα μοντέλα της αγοράς γενικότερα, με ένα σχέδιο που μπορεί να αντέξει για αρκετά ακόμα χρόνια. Οι LED προβολείς προσφέρουν μια αγριωπή μορφή στο πρόσωπο του μοντέλου, την ίδια ώρα που οι προβολείς ομίχλης «φωλιάζουν» στις κάθετες γρίλιες, στα άκρα του νέου προφυλακτήρα που διέπεται από απλές γραμμές και μια οριζόντια φάσα στην οποία στηρίζεται η πινακίδα. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής φάσας που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών.
Περνώντας στο εσωτερικό, η γνώριμη εικόνα με το ασύμμετρο και ελαφρά κεκλιμένο προς τον οδηγό ταμπλό, δημιουργεί έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ μπορεί κανείς να αντιληφθεί το μεγάλο τεχνολογικό υπόβαθρο, χάρη στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με αναβαθμισμένες λειτουργίες διασυνδεσιμότητας. Η «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων που δεσπόζει στο κέντρο είναι ένα από τα highligts της καμπίνας. Αναλυτικότερα, το εν λόγω σύστημα επιτρέπει πλήρεις δυνατότητες σύνδεσης με το smartphone, ακόμα και με τις πιο πρόσφατες εκδόσεις Apple Car Play και Android Auto, ενώ υποστηρίζει ακόμα και ασύρματες (over the air) ανανεώσεις για τους χάρτες του πλοηγού. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ικανοί να φιλοξενήσουν τέσσερις ενήλικες, ενώ υπάρχουν και αρκετές θήκες για τα μικροαντικείμενα τους. Στο βωμό της κουπέ αισθητικής θυσιάζεται λίγο από το φως που θα έμπαινε στο πίσω κάθισμα δημιουργώντας ένα κάπως σκοτεινό «δωμάτιο», ή απλά προστατεύει τους επιβάτες από… αδιάκριτα βλέμματα. Κλείνοντας να σημειωθεί πως το διαμέρισμα των αποσκευών, έχει όγκο 377 λίτρων.
Μιλώντας για μηχανικά σύνολα το C-HR μπορεί να εφοδιαστεί με δύο διαφορετικές επιλογές. Το τελευταίο που προστέθηκε στη γκάμα του είναι το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force που είδαμε και στην Corolla, με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla αποδίδει 180 άλογα). Έτσι, η γκάμα του ιαπωνικού SUV διαθέτει πλέον δύο «πράσινες» επιλογές: το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HDF με 184 ίππους (εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2), σε συνεργασία πάντα με το αυτόματο πλανητικό σοφιστικέ κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT που η Toyota εφοδιάζει τα υβριδικά της μοντέλα.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2λιτρο υβριδικό C-HR επωφελείται μια ανασχεδιασμένης ανάρτησης που διατηρεί τα επίπεδα άνεσης του SUV, κάνοντας το παράλληλα πιο fun to drive.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση στο εξωτερικό, η αλήθεια είναι πως η πολύ «προχώ» σχεδίαση του C-HR με τα φουτουριστικά στοιχεία και τον επιθετικό προσανατολισμό καθιστά το ιαπωνικό SUV από τα πιο μοντέρνα μοντέλα της αγοράς γενικότερα, με ένα σχέδιο που μπορεί να αντέξει για αρκετά ακόμα χρόνια. Οι LED προβολείς προσφέρουν μια αγριωπή μορφή στο πρόσωπο του μοντέλου, την ίδια ώρα που οι προβολείς ομίχλης «φωλιάζουν» στις κάθετες γρίλιες, στα άκρα του νέου προφυλακτήρα που διέπεται από απλές γραμμές και μια οριζόντια φάσα στην οποία στηρίζεται η πινακίδα. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής φάσας που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών.
Περνώντας στο εσωτερικό, η γνώριμη εικόνα με το ασύμμετρο και ελαφρά κεκλιμένο προς τον οδηγό ταμπλό, δημιουργεί έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ μπορεί κανείς να αντιληφθεί το μεγάλο τεχνολογικό υπόβαθρο, χάρη στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με αναβαθμισμένες λειτουργίες διασυνδεσιμότητας. Η «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων που δεσπόζει στο κέντρο είναι ένα από τα highligts της καμπίνας. Αναλυτικότερα, το εν λόγω σύστημα επιτρέπει πλήρεις δυνατότητες σύνδεσης με το smartphone, ακόμα και με τις πιο πρόσφατες εκδόσεις Apple Car Play και Android Auto, ενώ υποστηρίζει ακόμα και ασύρματες (over the air) ανανεώσεις για τους χάρτες του πλοηγού. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ικανοί να φιλοξενήσουν τέσσερις ενήλικες, ενώ υπάρχουν και αρκετές θήκες για τα μικροαντικείμενα τους. Στο βωμό της κουπέ αισθητικής θυσιάζεται λίγο από το φως που θα έμπαινε στο πίσω κάθισμα δημιουργώντας ένα κάπως σκοτεινό «δωμάτιο», ή απλά προστατεύει τους επιβάτες από… αδιάκριτα βλέμματα. Κλείνοντας να σημειωθεί πως το διαμέρισμα των αποσκευών, έχει όγκο 377 λίτρων.
Μιλώντας για μηχανικά σύνολα το C-HR μπορεί να εφοδιαστεί με δύο διαφορετικές επιλογές. Το τελευταίο που προστέθηκε στη γκάμα του είναι το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force που είδαμε και στην Corolla, με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla αποδίδει 180 άλογα). Έτσι, η γκάμα του ιαπωνικού SUV διαθέτει πλέον δύο «πράσινες» επιλογές: το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HDF με 184 ίππους (εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2), σε συνεργασία πάντα με το αυτόματο πλανητικό σοφιστικέ κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT που η Toyota εφοδιάζει τα υβριδικά της μοντέλα.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2λιτρο υβριδικό C-HR επωφελείται μια ανασχεδιασμένης ανάρτησης που διατηρεί τα επίπεδα άνεσης του SUV, κάνοντας το παράλληλα πιο fun to drive.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!