6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tο 5ης γενιάς Ibiza ήρθε πιο μεγάλο από ποτέ, με νέα πλατφόρμα και φρέσκες τεχνολογίες. Πόσο VW Polo κρύβει μέσα του; Ποια είναι τα κρυμμένα του μυστικά που θα το κρατήσουν ζωντανό στη μάχη των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς;
SEAT Ibiza
2.698.383 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η πέμπτη γενιά του SEAT Ibiza διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και βασίζεται στη πλατφόρμα MQB A0. Η νέα πλατφόρμα βοήθησε τους σχεδιαστές να μειώσουν το βάρος του, αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία του μοντέλου, με τη φίρμα να αναφέρει 30% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία.
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης το Ibiza ακολουθεί τη νεότερη γλώσσα της φίρμας, όντας επηρεασμένο από τα μεγαλύτερα «αδέλφια» Ateca και την προηγούμενη γενιά του Leon . Πιο συγκεκριμένα στο εμπρός μέρος συναντούμε νέα τριγωνικά φωτιστικά σώματα, ενώ και στον πρόβολο παρατηρούνται νέοι προφυλακτήρες με κυψελοειδείς γρίλιες και κάθετους προβολείς ομίχλης. Μυώδες εμφανίζεται το καπό, ενώ στο πλάι τα βλέμματα τραβούν οι έντονες ακμές που καταλήγουν στο πίσω μέρος, με τα νέα μοντέρνα, σχεδόν τετράγωνα φωτιστικά σώματα. Τέλος, στην έκδοση FR η μονή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, έχει αντικατασταθεί από δυο τελικά, προσδίδοντας ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα στο hot hatch μοντέλο.
Περνώντας στο εσωτερικό, το πρώτο που τραβά την προσοχή είναι το νέο σύστημα infotainment με την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Πέραν αυτού, στοιχεία της δυναμικής εξωτερικής σχεδίασης κάνουν την εμφάνισή τους και εδώ, με τις αιχμηρές και συνάμα λιτές γραμμές να έχουν την τιμητική τους. Το ταμπλό διατρέχει μια οριζόντια, προαιρετικά χρωματιστή, φάσα η οποία σπάει τη μονοτονία-μονοχρωμία στην καμπίνα. Στο πεδίο των χώρων, το νέο Ibiza, είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο την αύξηση των διαστάσεων προς πάσα κατεύθυνση, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να φτάνει τα 355 λτ..
Το νέο SEAT Ibiza έρχεται με μια πλήρη παλέτα μηχανικών συνόλων από ποτέ, καθώς για πρώτη φορά έχει στη γκάμα του και κινητήρα με φυσικό αέριο. Όσον αφορά τους θερμικούς κινητήρες έχει στη φαρέτρα του, τους τρικύλινδρους TSI κινητήρες χωρητικότητας 1,0 λτ. σε δυο version με 95 και 110 ίππους, ενώ κορυφαία επιλογή αποτελεί ο νέος 1.500άρης απόδοσης 150 ίππων, τον οποίο και θα συναντήσουμε κάτω από το καπό της έκδοσης FR. Στο diesel οι άνθρωποι της μάρκας έχουν ακολουθήσει την γνωστή συνταγή με τον TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 95 ίππων αντίστοιχα. Τέλος για πρώτη φορά το νέο SEAT Ibiza έρχεται σε έκδοση με φυσικό αέριο -CNG-, με τον 1.000άρη TSI απόδοσης 90 ίππων, ενώ οι διαθέσιμες επιλογές στη μετάδοση περιλαμβάνουν μηχανικά κιβώτια 5 και 6 σχέσεων, αλλά και το γνωστό αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης το Ibiza ακολουθεί τη νεότερη γλώσσα της φίρμας, όντας επηρεασμένο από τα μεγαλύτερα «αδέλφια» Ateca και την προηγούμενη γενιά του Leon . Πιο συγκεκριμένα στο εμπρός μέρος συναντούμε νέα τριγωνικά φωτιστικά σώματα, ενώ και στον πρόβολο παρατηρούνται νέοι προφυλακτήρες με κυψελοειδείς γρίλιες και κάθετους προβολείς ομίχλης. Μυώδες εμφανίζεται το καπό, ενώ στο πλάι τα βλέμματα τραβούν οι έντονες ακμές που καταλήγουν στο πίσω μέρος, με τα νέα μοντέρνα, σχεδόν τετράγωνα φωτιστικά σώματα. Τέλος, στην έκδοση FR η μονή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, έχει αντικατασταθεί από δυο τελικά, προσδίδοντας ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα στο hot hatch μοντέλο.
Περνώντας στο εσωτερικό, το πρώτο που τραβά την προσοχή είναι το νέο σύστημα infotainment με την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Πέραν αυτού, στοιχεία της δυναμικής εξωτερικής σχεδίασης κάνουν την εμφάνισή τους και εδώ, με τις αιχμηρές και συνάμα λιτές γραμμές να έχουν την τιμητική τους. Το ταμπλό διατρέχει μια οριζόντια, προαιρετικά χρωματιστή, φάσα η οποία σπάει τη μονοτονία-μονοχρωμία στην καμπίνα. Στο πεδίο των χώρων, το νέο Ibiza, είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο την αύξηση των διαστάσεων προς πάσα κατεύθυνση, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να φτάνει τα 355 λτ..
Το νέο SEAT Ibiza έρχεται με μια πλήρη παλέτα μηχανικών συνόλων από ποτέ, καθώς για πρώτη φορά έχει στη γκάμα του και κινητήρα με φυσικό αέριο. Όσον αφορά τους θερμικούς κινητήρες έχει στη φαρέτρα του, τους τρικύλινδρους TSI κινητήρες χωρητικότητας 1,0 λτ. σε δυο version με 95 και 110 ίππους, ενώ κορυφαία επιλογή αποτελεί ο νέος 1.500άρης απόδοσης 150 ίππων, τον οποίο και θα συναντήσουμε κάτω από το καπό της έκδοσης FR. Στο diesel οι άνθρωποι της μάρκας έχουν ακολουθήσει την γνωστή συνταγή με τον TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 95 ίππων αντίστοιχα. Τέλος για πρώτη φορά το νέο SEAT Ibiza έρχεται σε έκδοση με φυσικό αέριο -CNG-, με τον 1.000άρη TSI απόδοσης 90 ίππων, ενώ οι διαθέσιμες επιλογές στη μετάδοση περιλαμβάνουν μηχανικά κιβώτια 5 και 6 σχέσεων, αλλά και το γνωστό αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!