8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Made in Japan κόμπακτ SUV με boxer κινητήρες στα 1,6 και 2,0 λίτρα, στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και «βαρβάτη» τετρακίνηση για δυναμικές και αξιόπιστες αποδράσεις. Η 2λιτρη έκδοση συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα για ήπια υβριδική λειτουργία.
Subaru XV
2.698.357 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η Subaru παραμένοντας σταθερή στις off-road αρχές της, εκπροσωπείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV με το σκληροτράχηλο XV. Η σύγχρονη urban αισθητική του σε συνδυασμό με την στιβαρή κατασκευή μπορούν να προσφέρουν από μια χαλαρή νύχτα στην πόλη έως μια απαιτητική off-road απόδραση σαββατοκύριακου, για τον οδηγό και την παρέα του.
Το Subaru XV προσφέρεται αποκλειστικά με κίνηση στους 4 τροχούς, με το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο CVT συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων τεχνολογίας Lineartronic, ενώ σε όλες τις εκδόσεις φέρει το σύστημα προληπτικής ασφάλειας ΕyeSight.
Είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρια σύνολα, ξεκινώντας από τον 1.600άρη 4κύλινδρο, ατμοσφαιρικό boxer βενζίνης, απόδοσης 114 ίππων και 150Nm ροπής, με 0-100χλμ./ώρα σε 13,9 δλ. και τελική ταχύτητα 175 χλμ. Στο άνω άκρο της γκάμας θα βρούμε το νέο ήπια υβριδικό σύνολο e-Boxer, το οποίο συνδυάζει τον γνώριμο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 150 ίππους στις 5.600-6.000 σ.α.λ. και 194 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 16,7 ίππων και 66 Nm ροπής, με το 0-100χλμ./ώρα να έρχεται σε 10,7 δλ. και την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 194 χλμ./ώρα. Συγκριτικό πλεονέκτημα για το «πράσινο» σύνολο της μάρκας αποτελεί η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα πάνω στο κιβώτιο CVT, χωρίς να επηρεαστεί η βασική δομική διάταξη της τετρακίνησης.
Στον τομέα του εξοπλισμού, το βασικό μα αρκετά πλήρες επίπεδο Pure, αποτελεί την εισαγωγική έκδοση με τον 1.600άρη κινητήρα, το επίπεδο Style αποτελεί την «βασική» του δίλιτρου e-Boxer, ενώ οι εκδόσεις ολοκληρώνονται με την Style navi και Premium. Στην υπερπλήρη έκδοση Style μεταξύ άλλων θα βρούμε διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα φώτα LED, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, δερμάτινες λεπτομέρειες στην καμπίνα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Στο ανώτερο επίπεδο Premium, σημαντικότερες προσθήκες αποτελούν η ηλεκτρική γυάλινη οροφή, τα ηλεκτρικά και δερμάτινα καθίσματα και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Μοντέρνα σχεδιαστικά και πολύ καλή ποιοτικά είναι η καµπίνα των επιβατών µε µαλακά πλαστικά και δερµάτινες επενδύσεις στο ταµπλό, τα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα και τη βάση της. Η πληθώρα οθονών ενθουσιάζει, µε την µεγαλύτερη κεντρική να είναι αφής 8 ιντσών, ενώ από πάνω της υπάρχει µια LCD 6,3 ιντσών με διάφορες ενδείξεις και πληροφορίες, όπως πχ κλίση του οχήματος, µετάδοση της κίνησης κτλ. Ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων είναι και µια 4,2 ιντσών οθόνη για να ενηµερώνει πιο άµεσα τον οδηγό µε βασικές πληροφορίες. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άπλετοι, ακόµη και αν μιλάµε για µεγαλόσωµα άτοµα, ενώ ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πανοραµική ορατότητα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Subaru XV προσφέρεται αποκλειστικά με κίνηση στους 4 τροχούς, με το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο CVT συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων τεχνολογίας Lineartronic, ενώ σε όλες τις εκδόσεις φέρει το σύστημα προληπτικής ασφάλειας ΕyeSight.
Είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρια σύνολα, ξεκινώντας από τον 1.600άρη 4κύλινδρο, ατμοσφαιρικό boxer βενζίνης, απόδοσης 114 ίππων και 150Nm ροπής, με 0-100χλμ./ώρα σε 13,9 δλ. και τελική ταχύτητα 175 χλμ. Στο άνω άκρο της γκάμας θα βρούμε το νέο ήπια υβριδικό σύνολο e-Boxer, το οποίο συνδυάζει τον γνώριμο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 150 ίππους στις 5.600-6.000 σ.α.λ. και 194 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 16,7 ίππων και 66 Nm ροπής, με το 0-100χλμ./ώρα να έρχεται σε 10,7 δλ. και την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 194 χλμ./ώρα. Συγκριτικό πλεονέκτημα για το «πράσινο» σύνολο της μάρκας αποτελεί η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα πάνω στο κιβώτιο CVT, χωρίς να επηρεαστεί η βασική δομική διάταξη της τετρακίνησης.
Στον τομέα του εξοπλισμού, το βασικό μα αρκετά πλήρες επίπεδο Pure, αποτελεί την εισαγωγική έκδοση με τον 1.600άρη κινητήρα, το επίπεδο Style αποτελεί την «βασική» του δίλιτρου e-Boxer, ενώ οι εκδόσεις ολοκληρώνονται με την Style navi και Premium. Στην υπερπλήρη έκδοση Style μεταξύ άλλων θα βρούμε διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα φώτα LED, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, δερμάτινες λεπτομέρειες στην καμπίνα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Στο ανώτερο επίπεδο Premium, σημαντικότερες προσθήκες αποτελούν η ηλεκτρική γυάλινη οροφή, τα ηλεκτρικά και δερμάτινα καθίσματα και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Μοντέρνα σχεδιαστικά και πολύ καλή ποιοτικά είναι η καµπίνα των επιβατών µε µαλακά πλαστικά και δερµάτινες επενδύσεις στο ταµπλό, τα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα και τη βάση της. Η πληθώρα οθονών ενθουσιάζει, µε την µεγαλύτερη κεντρική να είναι αφής 8 ιντσών, ενώ από πάνω της υπάρχει µια LCD 6,3 ιντσών με διάφορες ενδείξεις και πληροφορίες, όπως πχ κλίση του οχήματος, µετάδοση της κίνησης κτλ. Ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων είναι και µια 4,2 ιντσών οθόνη για να ενηµερώνει πιο άµεσα τον οδηγό µε βασικές πληροφορίες. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άπλετοι, ακόµη και αν μιλάµε για µεγαλόσωµα άτοµα, ενώ ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πανοραµική ορατότητα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!