11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η 5η γενιά του Toyota RAV4, που πριν από ¼ του αιώνα ίδρυσε ουσιαστικά την κατηγορία των SUV, ήρθε με μεγαλύτερες διαστάσεις, κορυφαία πρακτικότητα, μοντέρνες τεχνολογίες, μεγάλες εκτός δρόμου ικανότητες και Plug-in υβριδική έκδοση που καίει μόλις 1 λτ./100 χλμ.
Toyota RAV4
2.698.344 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Τοyota RAV4 έχει μια ξεχωριστή θέση στο πάνθεον της αυτοκίνησης γιατί 26 χρόνια πριν δημιούργησε την κατηγορία των SUV. Η ιδέα της Toyota για ένα urban crossover πήρε σάρκα και οστά το μακρινό 1989. Το όραμά της ήταν να «περάσει» μερικές από τις εκτός δρόμου δυνατότητες των 4Χ4 αυτοκινήτων της εποχής, σε μικρότερης κλίμακας αυτοκίνητα, τόσο σε όγκο όσο και σε βάρος. Το 1989 λοιπόν, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο, η Toyota παρουσίασε την φιλόδοξη τότε ιδέα της, μέσα από το πρωτότυπο Recreational Active Vehicle (RAV). Από τότε, πέρασαν περισσότερα από 30 χρόνια, μέσα στα οποία το RAV4 έχει παρουσιάσει 5 γενιές, καταγράφοντας περισσότερες από 10 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, που κατατάσσουν το SUV της Toyota στην 4η θέση των best seller μοντέλων στον κόσμο!
Με σαφώς πιο αιχμηρή σχεδίαση από πριν, το RAV4 βασίζεται σε μια πολυγωνική σχεδιαστική λογική, που αρχικά δείχνει κάπως, αλλά σε τελική ανάλυση είναι δυναμική και αν μη τι άλλο ξεχωριστή. Όπως και να έχει, η ουσία στο νέο RAV4 δεν είναι στο περιτύλιγμα, αλλά στη νέα πλατφόρμα TNGA-K στην οποία βασίστηκε το μεσαίο SUV και είναι 57% πιο άκαμπτη, μείωσε το κέντρο βάρους (αυξάνοντας ταυτόχρονα την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ.), λάνσαρε πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, βελτίωσε την κατανομή βάρους και εφοδιάστηκε με τη δεύτερης γενιάς σουίτα συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sende με αναπτυγμένα χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση στην καμπίνα, που εκτός από -στα όρια του premium- ποιότητα και μοντέρνο look, διαθέτει χαμηλομένη θέση οδήγησης, βελτιωμένη περιμετρική ορατότητα και σαφώς καλύτερη ευρυχωρία χάρη στην άυξηση του μεταξονίου και του πλάτους. Ο δε χώρος αποσκευών έχει φτάσει πλέον στα 580 λτ. (+79 από πριν) με την Toyota να υπόσχεται πως με την πτώση της 60:40 διαιρούμενης πλάτης των πίσω καθισμάτων μπορεί να χωρέσει ένα ποδήλατο βουνού με τροχούς 29 ιντσών χωρίς την αφαίρεσή τους. Στο πεδίο της πληροφόρησης και ψυχαγωγίας οδηγού και επιβατών, τέλος, η ιαπωνική μάρκα έχει φροντίσει να εφοδιάσει τον πίνακα οργάνων με μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία και μια οθόνη αφής 7 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, η οποία ωστόσο δεν έχει και την καλύτερη ανάλυση.
Αναφορικά με τους κινητήρες τέλος, η Toyota, πιστή στην οικολογική της ιδεολογία η οποία συντροφεύει ολόκληρη την γκάμα, εφοδιάζει το RAV4 με μία ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων, καλύπτοντας με ευκολία όλες τις απαιτήσεις που μπορεί να έχει κανείς από ένα σύγχρονο SUV. Προσφέρεται έτσι σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις με 2λιτρο κινητήρα 175 ίππων με χειροκίνητο η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ φυσικά διακρίνεται για την υβριδική τεχνολογία του στην έκδοση με τον 2,5 λτ. κινητήρα που αποδίδει συνδυαστικά 218 ίππους στην δικίνητη έκδοση ή 222 ίππους με τετρακίνηση AWD-i και υπόσχεται μικτή κατανάλωση μόλις 4,5 λτ./100 χλμ..
Επιπλέον, πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε και το λανσάρισμα μιας Plug-in υβριδικής έκδοσης του RAV4 επί ευρωπαϊκού εδάφους (σ.σ. είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες πριν περίπου ένα χρόνο), η οποία αναμένεται να έρθει και στη χώρα μας εν ευθέτω χρόνω και εφοδιάζεται με τον γνώριμο κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson 2,5 λίτρων που βρίσκουμε και στο υβριδικό, συνδυασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αντλεί ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου 18,1 kWh, και συνδυαστικά αποδίδουν 306 ίππους. Σύμφωνα με το ιαπωνικό στρατόπεδο, το εν λόγω κινητήριο σύνολο προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις στο RAV4, αφού χρειάζεται μόλις 6 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ παράλληλα υπόσχεται κατανάλωση που θυμίζει... «παπάκι» αφού χρειάζεται 1 λτ./100 χλμ., καθώς μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για απόσταση έως και 75 χιλιόμετρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με σαφώς πιο αιχμηρή σχεδίαση από πριν, το RAV4 βασίζεται σε μια πολυγωνική σχεδιαστική λογική, που αρχικά δείχνει κάπως, αλλά σε τελική ανάλυση είναι δυναμική και αν μη τι άλλο ξεχωριστή. Όπως και να έχει, η ουσία στο νέο RAV4 δεν είναι στο περιτύλιγμα, αλλά στη νέα πλατφόρμα TNGA-K στην οποία βασίστηκε το μεσαίο SUV και είναι 57% πιο άκαμπτη, μείωσε το κέντρο βάρους (αυξάνοντας ταυτόχρονα την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ.), λάνσαρε πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, βελτίωσε την κατανομή βάρους και εφοδιάστηκε με τη δεύτερης γενιάς σουίτα συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sende με αναπτυγμένα χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση στην καμπίνα, που εκτός από -στα όρια του premium- ποιότητα και μοντέρνο look, διαθέτει χαμηλομένη θέση οδήγησης, βελτιωμένη περιμετρική ορατότητα και σαφώς καλύτερη ευρυχωρία χάρη στην άυξηση του μεταξονίου και του πλάτους. Ο δε χώρος αποσκευών έχει φτάσει πλέον στα 580 λτ. (+79 από πριν) με την Toyota να υπόσχεται πως με την πτώση της 60:40 διαιρούμενης πλάτης των πίσω καθισμάτων μπορεί να χωρέσει ένα ποδήλατο βουνού με τροχούς 29 ιντσών χωρίς την αφαίρεσή τους. Στο πεδίο της πληροφόρησης και ψυχαγωγίας οδηγού και επιβατών, τέλος, η ιαπωνική μάρκα έχει φροντίσει να εφοδιάσει τον πίνακα οργάνων με μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία και μια οθόνη αφής 7 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, η οποία ωστόσο δεν έχει και την καλύτερη ανάλυση.
Αναφορικά με τους κινητήρες τέλος, η Toyota, πιστή στην οικολογική της ιδεολογία η οποία συντροφεύει ολόκληρη την γκάμα, εφοδιάζει το RAV4 με μία ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων, καλύπτοντας με ευκολία όλες τις απαιτήσεις που μπορεί να έχει κανείς από ένα σύγχρονο SUV. Προσφέρεται έτσι σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις με 2λιτρο κινητήρα 175 ίππων με χειροκίνητο η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ φυσικά διακρίνεται για την υβριδική τεχνολογία του στην έκδοση με τον 2,5 λτ. κινητήρα που αποδίδει συνδυαστικά 218 ίππους στην δικίνητη έκδοση ή 222 ίππους με τετρακίνηση AWD-i και υπόσχεται μικτή κατανάλωση μόλις 4,5 λτ./100 χλμ..
Επιπλέον, πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε και το λανσάρισμα μιας Plug-in υβριδικής έκδοσης του RAV4 επί ευρωπαϊκού εδάφους (σ.σ. είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες πριν περίπου ένα χρόνο), η οποία αναμένεται να έρθει και στη χώρα μας εν ευθέτω χρόνω και εφοδιάζεται με τον γνώριμο κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson 2,5 λίτρων που βρίσκουμε και στο υβριδικό, συνδυασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αντλεί ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου 18,1 kWh, και συνδυαστικά αποδίδουν 306 ίππους. Σύμφωνα με το ιαπωνικό στρατόπεδο, το εν λόγω κινητήριο σύνολο προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις στο RAV4, αφού χρειάζεται μόλις 6 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ παράλληλα υπόσχεται κατανάλωση που θυμίζει... «παπάκι» αφού χρειάζεται 1 λτ./100 χλμ., καθώς μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για απόσταση έως και 75 χιλιόμετρα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!