ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το μικρομεσαίο της Opel δέχθηκε ένα φρεσκάρισμα με μικρές αισθητικές παρεμβάσεις, αλλά ριζικές αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων και το τεχνολογικό υπόβαθρο.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το μικρομεσαίο της Opel δέχθηκε ένα φρεσκάρισμα με μικρές αισθητικές παρεμβάσεις, αλλά ριζικές αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων και το τεχνολογικό υπόβαθρο.

Opel Astra

2.698.358 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Eίναι τόσο σκληρός ο ανταγωνισμός ειδικά στις πιο hot κατηγορίες, όπως τα μικρομεσαία μοντέλα, ώστε οι εταιρείες δεν έχουν περιθώρια για χρονοτριβή. Ό,τι πιο καινούριο είναι διαθέσιμο στα εργαστήρια, πρέπει να βρίσκει άμεσα το δρόμο προς τη μαζική παραγωγή. Κι αυτό ακριβώς κάνει η Opel για το Astra το οποίο, υλοποιεί αυτήν την περίοδο ένα πολύ ιδιαίτερο λίφτινγκ. Έχουμε συνηθίσει σε αυτές τις ανανεώσεις να βλέπουμε να αλλάζει λίγο το στιλ απ΄έξω και ακόμα λιγότερο οι κινητήρες και τα κιβώτια ταχυτήτων. Εδώ έγινε το αντίστροφο: άλλαξε οριακά η εμφάνιση με νέα μάσκα και φώτα, στοιχεία τα οποία επηρεάζουν θετικά και την αεροδυναμική, ενώ άλλαξε εκ βάθρων όλη η γκάμα των κινητήρων. Ολόκληρη, από την αρχή. Οι παλιοί 1.000άρηδες και 1.400άρηδες έδωσαν τη θέση τους σε σύνολα βενζίνης 1,2 και 1,4 λίτρων καθώς και σε νέους ντίζελ με 1,5 λίτρα. Στόχος ξεκάθαρος να πέσουν οι ρύποι και να πληρούνται οι προδιαγραφές των επόμενων ετών. Βλέπετε, από το 2020, θα έχουν ήδη ξεκινήσει τα όρια των 95 γρ./χλμ. και κάθε απόκλιση θα επιφέρει πρόστιμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Η Opel εστίασε λοιπόν σε αυτό και στο πώς θα γλυτώσει τέτοιες ποινές. Γιατί όμως να το κάνει με δικούς της κινητήρες και όχι με εκείνους του ομίλου PSA που είναι πλέον και μητρικός της όμιλος; Ο λόγος είναι στα συμβόλαια. Η Opel είχε ξεκινήσει από καιρό την εξέλιξη των νέων μοτέρ και όταν πριν δυο χρόνια προχώρησε η μεταβίβαση της Οpel στον PSA, είχε ήδη γίνει πολύ δουλειά. Επιπλέον, το Astra, ως προϊόν της GM ήταν συμφωνημένο με συμβόλαια να δώσει τα εν λόγω μοτέρ και σε άλλα μοντέλα των Αμερικανών. Αυτό δε μπορούσε να γίνει με σύνολα του γαλλικού ομίλου λοιπόν. 



Οι νέες επιλογές έχουν μελετηθεί ειδικά για χαμηλές τριβές και χαμηλό βάρος κερδίζοντας έως και 18 κιλά σε κάποιες περιπτώσεις. «Έχουμε αλλάξει τα πάντα, έως την τελευταία βίδα» λέει ο Ματτίας Αλτ, επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων στην Opel «και μάλιστα έχουμε χρησιμοποιήσει 100 βίδες λιγότερες».
 
H νέα γκάμα κινητήρων αποτελείται από σύνολα 1,2, 1,4 και 1,5 λίτρων. Όλοι είναι αλουμινένιοι, με μπλοκ και ειδικό άξονα εξισορρόπησης για να βελτιώνονται τα λειτουργικά τους χαρακτηριστικά. Υπάρχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας στους ντίζελ, φίλτρα σωματιδίων και στις βενζίνες, πέρα φυσικά από τους ντίζελ, οι οποίοι έχουν και σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με ψεκασμό διαλύματος AdBlue. H βασική επιλογή είναι το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ διατίθενται ακόμα, ένα αυτόματο 9άρι κι ένα CVT με επτά προεπιλεγμένες σχέσεις. Με αυτούς τους κινητήρες η Opel είναι ήδη έτοιμη για τη νόρμα ρύπων Euro 6d η οποία θα τεθεί σε ισχύ από το 2021. Και η Opel ανακοινώνει 5,2 λτ./100 χλμ. για την έκδοση 1,2 λίτρων και 130 ίππων (πρότυπο WLTP).


Με νέο και σημαντικά πιο digital πίνακα οργάνων θα διατίθεται το ανανεωμένο Opel Astra, το οποίο, επιπλέον έχει και αναβαθμισμένα Infotainment με οθόνη έως 8 ιντσών. Επιπλέον, έχει βελτιωμένη κάμερα εμπρός και πίσω, αναγνωρίζει και πεζούς εμπρός ενώ μπορεί και διαβάζει πολλά περισσότερα σήματα του Κ.Ο.Κ. από ότι πριν. Μικροαλλαγές έχουν γίνει και σε άλλα σημεία του ταμπλό, ωστόσο η καμπίνα παραμένει η ίδια, με πολύ καλό επίπεδο χώρων για τους επιβάτες και πορτ-μπαγκάζ από 370 λίτρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS