
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το EcoSport άνοιξε το δρόμο για τη Ford στα μικρά SUV/Crossover, τον οποίο ακολούθησαν τα Fiesta Active και Puma. Τι το ιδιαίτερο έχει και με τι κινητήρες προσφέρεται αυτή τη στιγμή;
Ford EcoSport
2.721.974 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το EcoSport είναι το μοντέλο που εκπροσωπούσε την Ford στην κατηγορία των μικρών SUV πριν την έλευση του νεότερου Puma. Πλέον, η αμερικανική μάρκα ανήκει στην κλειστή κάστα των εταιρειών που έχουν δύο μοντέλα στην συνεχώς ανελισσόμενη κατηγορία των B-SUV, ενώ πρόσφατα παρουσίασε και την ακόμα πιο περιπετειώδη έκδοση «Active» για το EcoSport. Σε όλα αυτά μπορεί να συνυπολογιστεί και το Fiesta Active, η Crossover έκδοση του δημοφιλούς μικρού της Ford, που της δίνει το μοναδικό πλενέκτημα της τριπλής εκπροσώπησης σε αυτή την κλάση.

Το EcoSport βασίζεται σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας του Fiesta που, με μήκος 4.096 χλστ., τοποθετούν το μοντέλο στο κάτω άκρο της κατηγορίας. Απεναντίας, το ύψος του φτάνει στα 1.653 χλστ. ορίζοντάς το ως το ψηλότερο από τα τρία προαναφερθέντα μοντέλα. Γενικότερα οι αναλογίες του θυμίζουν ένα πιο τετραγωνισμένο Fiesta και πιο off-road όχημα. Αισθητικά ξεχωρίζουν ο προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα στον πρόβολο, όπως και η εξαγωνική γυαλιστερή γρίλια.

Το EcoSport Active είναι ελαφρώς ψηλότερο από το «απλό», έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και φυσικά, έχει περισσότερα προστατευτικά γύρω από το αμάξωμα. Ακόμα, η Ford υποστηρίζει πως έχουν γίνει αναβαθμίσεις στην ανάρτησή του ενώ εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Οι ζάντες του είναι 17 ιντσών ενώ ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος αφού περιλαμβάνει: cruise control, οθόνη αφής 8 ιντσών, θερμαινόμενους και ηλεκτρικούς καθρέπτες, LED DRL φώτα, φιμέ παράθυρα κ.α.

Μπαίνοντας στην καμπίνα του EcoSport, το τοπίο είναι γνώριμο και παραπέμπει εν πολλοίς στο Fiesta, με επίκεντρο την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων SYNC3 με ευρείες δυνατότητες διασύνδεσης. Το άνω μέρος του ταμπλό είναι επενδεδυμένο με μαλακό υλικό βελτιώνοντας μικρές αστοχίες του προ ανανέωσης μοντέλου. Από εκεί και πέρα, στο EcoSport κάθεσαι ψηλά, έχοντας πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ οι θήκες για να μικροαντικείμενα θέτουν σε καλά επίπεδα την πρακτικότητα. Αναφορικά με την τελευταία, παρατηρείται ποικιλία απόψεων για την πόρτα του χώρου αποσκευών (334 λτ.) η οποία ανοίγει προς τα έξω και αριστερά και όχι προς τα πάνω. Από τη μία προσφέρει μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, αλλά σε φαινόμενα περιορισμένου χώρου στάθμευσης μπορεί να δυσκολέψει την κατάταση.

Κλείνουμε με τους κινητήρες, εκεί όπου τη δεδομένη χρονική στιγμή μόνη επιλογή είναι ο 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας σε δύο εκδόσεις ισχύος 100 και 125 ίππων, αντίστοιχα, σε συνδυασμό μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αναφορικά με τις εκδόσεις, προσφέρεται στην Connected και την πιο σπορτίφ ST-Line, ενώ οσονούπω αναμένεται το λανσάρισμα της Active.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το EcoSport βασίζεται σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας του Fiesta που, με μήκος 4.096 χλστ., τοποθετούν το μοντέλο στο κάτω άκρο της κατηγορίας. Απεναντίας, το ύψος του φτάνει στα 1.653 χλστ. ορίζοντάς το ως το ψηλότερο από τα τρία προαναφερθέντα μοντέλα. Γενικότερα οι αναλογίες του θυμίζουν ένα πιο τετραγωνισμένο Fiesta και πιο off-road όχημα. Αισθητικά ξεχωρίζουν ο προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα στον πρόβολο, όπως και η εξαγωνική γυαλιστερή γρίλια.

Το EcoSport Active είναι ελαφρώς ψηλότερο από το «απλό», έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και φυσικά, έχει περισσότερα προστατευτικά γύρω από το αμάξωμα. Ακόμα, η Ford υποστηρίζει πως έχουν γίνει αναβαθμίσεις στην ανάρτησή του ενώ εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Οι ζάντες του είναι 17 ιντσών ενώ ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος αφού περιλαμβάνει: cruise control, οθόνη αφής 8 ιντσών, θερμαινόμενους και ηλεκτρικούς καθρέπτες, LED DRL φώτα, φιμέ παράθυρα κ.α.

Μπαίνοντας στην καμπίνα του EcoSport, το τοπίο είναι γνώριμο και παραπέμπει εν πολλοίς στο Fiesta, με επίκεντρο την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων SYNC3 με ευρείες δυνατότητες διασύνδεσης. Το άνω μέρος του ταμπλό είναι επενδεδυμένο με μαλακό υλικό βελτιώνοντας μικρές αστοχίες του προ ανανέωσης μοντέλου. Από εκεί και πέρα, στο EcoSport κάθεσαι ψηλά, έχοντας πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ οι θήκες για να μικροαντικείμενα θέτουν σε καλά επίπεδα την πρακτικότητα. Αναφορικά με την τελευταία, παρατηρείται ποικιλία απόψεων για την πόρτα του χώρου αποσκευών (334 λτ.) η οποία ανοίγει προς τα έξω και αριστερά και όχι προς τα πάνω. Από τη μία προσφέρει μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, αλλά σε φαινόμενα περιορισμένου χώρου στάθμευσης μπορεί να δυσκολέψει την κατάταση.

Κλείνουμε με τους κινητήρες, εκεί όπου τη δεδομένη χρονική στιγμή μόνη επιλογή είναι ο 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας σε δύο εκδόσεις ισχύος 100 και 125 ίππων, αντίστοιχα, σε συνδυασμό μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αναφορικά με τις εκδόσεις, προσφέρεται στην Connected και την πιο σπορτίφ ST-Line, ενώ οσονούπω αναμένεται το λανσάρισμα της Active.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!