ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η πρώτη 4πορτη Alfa Romeo Brera στον κόσμο

 Σχολιάστε 
14.072 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2024)
Η πρώτη 4πορτη Alfa Romeo Brera στον κόσμο
8 Φωτογραφίες »

- 20 χρόνια πριν παρουσιάστηκε μια από τις πιο «sexy» Alfa Romeo
- Ήταν αποκλειστικά 2πορτη αλλά ένας σκληροπυρηνικός Alfista την έκανε 4πορτη
- Χρησιμοποίησε μία Alfa 159 και της έραψε το πίσω μέρος μιας Brera
- Με τον θρυλικό V6 Busso και 4κίνηση Q4

20 χρόνια πριν παρουσιάστηκε μια από τις πιο «sexy» Alfa Romeo

Πριν από σχεδόν 20 χρόνια, έκανε το ντεμπούτο της μια από τις πιο όμορφες Alfa Romeo όλων των εποχών και ίσως η ωραιότερη των τελευταίων δεκαετιών, μέχρι και την πρόσφατη (πριν από περίπου 7 χρόνια) «επανεκκίνηση» της φίρμας με τις Giulia και Stelvio αρχικά και Tonale-Junior σήμερα. Το όνομά της, Alfa Romeo Brera και αμέσως βρέθηκε στους τοίχους των παιδικών μας δωματίων και ως ταπετσαρία στα κινητά μας τηλέφωνα.
 

Ήταν αποκλειστικά 2πορτη αλλά ένας σκληροπυρηνικός Alfista την έκανε 4πορτη

Δια χειρός Giorgetto Giugiaro, όπως και η Alfa 159 στην οποία βασιζόταν, η Brera ήταν διαθέσιμη είτε ως coupe 4 θέσεων, είτε ως cabrio, με 2 θέσεις. Η αντικαταστάτρια της επίσης όμορφης Alfa GTV, αμέσως ξεχώρισε για τα… «sexy οπίσθιά» της. Αυτό το μέρος του αυτοκινήτου ήταν μάλλον που έκανε έναν Alfista στη Νότιο Αφρική να μετατρέψει μία Alfa Romeo 159 σε… 4πορτη Brera.


Δες στις επόμενες φωτογραφίες βήμα-βήμα τη μετατροπή.
8 Φωτογραφίες »

Δες στις επόμενες φωτογραφίες βήμα-βήμα τη μετατροπή.

Χρησιμοποίησε μία Alfa 159 και της έραψε το πίσω μέρος μιας Brera

Ο Brendon Scholtz, αποφάσισε να ενώσει τα δύο μοντέλα, ώστε να δημιουργήσει ένα μοντέλο που θα είναι εκτός από όμορφο και πρακτικό. Αρχικά πήρε μια τρακαρισμένη Brera (έτσι και αλλιώς δεν είχε λόγο να χαλάσει μια «καλή») και στη συνέχεια βρήκε μια άθικτη 159, η οποία θα λειτουργούσε ως «βάση» για την κατασκευή του.

Με τον θρυλικό V6 Busso και 4κίνηση Q4

Όμως η τελευταία δεν ήταν μια… απλή 159, αλλά η ισχυρότερη εκδοχή του μοντέλου, με τον κορυφαίο V6 3,2 λίτρων με 250 ίππους και 322 Nm ροπής και τετρακίνηση Q4. Η μετατροπή δεν ήταν τόσο απλή, μιας και έπρεπε να δοκιμάσει 2 φορές για να τα καταφέρει.

Την πρώτη φορά, αφού έκοψε και τα δύο μοντέλα ακριβώς μετά την πίσω κολόνα, ουσιαστικά πήρε το πίσω μέρος της Brera και με τις κατάλληλες προσαρμογές, το ένωσε πάνω στην 159. Όμως η διαφορά στο ύψος της οροφής μεταξύ των δύο μοντέλων δεν ήταν αυτή που ήθελε, με αποτέλεσμα να πάρει μια δεύτερη Brera και να δοκιμάσει ξανά από την αρχή. Η δεύτερη προσπάθεια έγινε με μεγάλη προσοχή και επικεντρωμένη στη λεπτομέρεια. Όταν τελείωσε το… χειρουργείο, αποφάσισε να βάψει το αυτοκίνητο σε ένα έντονο κόκκινο, Rosso Red της Alfa Romeo 8c Competizione, και να της προσθέσει τις ζάντες από Giulia QV, ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι τα σήματα Quadrifoglio Verde στα μπροστινά φτερά και οι κίτρινες δαγκάνες φρένων, ολοκληρώνοντας την μοναδική 4πορτη Brera στον κόσμο.

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL