ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Και ηλεκτρικά και Κάτω από 20 χιλιάρικα

 Σχολιάστε 
23.804 Επισκέψεις στο άρθρο
Και ηλεκτρικά και Κάτω από 20 χιλιάρικα
2 Φωτογραφίες »

- Kοστίζουν κάτω από 20 χιλιάρικα, και έρχονται αρχές 2025
- Έχουν μικρές διαστάσεις και αυξημένη απόσταση από το έδαφος
- 113 άλογα & εργοστασιακή αυτονομία 320 χλμ. έχει το C3
- Φορτίζεις άλλες ηλεκτρικές συσκευές με το Inster, που έχει αυτονομία έως 370 χλμ.

Kοστίζουν κάτω από 20 χιλιάρικα, και έρχονται αρχές 2025

Οι επιλογές αγοράς στα ηλεκτρικά μοντέλα αυξάνονται με τον καιρό και, μάλιστα, πλέον δεν βρίσκεις μόνο στις μεγάλες κατηγορίες (άρα και ακριβές), αλλά και σε μικρά μοντέλα πόλης που είναι πιο προσιτά και φορτίζουν πιο γρήγορα.

Δύο μικρά ηλεκτρικά μοντέλα που αναμένονται στην ελληνική αγορά άμεσα (αρχές του 2025) και έχουν ενδιαφέρουσα τιμή, συγκεκριμένα κάτω από 20 χιλιάρικα, είναι τα νέα Citroen C3 και Hyundai Inster. Το Citroen eC3 κοστίζει για την ακρίβεια 19.710 ευρώ (δες αναλυτικά τιμές & εξοπλισμό), ενώ το Hyundai Inster ξεκινάει από τα 18.186 ευρώ στην πρώτη έκδοση και τα 19.930 ευρώ στην έκδοση Long Range που είναι πιο κοντά σε τεχνικά χαρακτηριστικά στο γαλλικό μοντέλο (αναλυτικά τιμές εδώ).

113 άλογα & εργοστασιακή αυτονομία 320 χλμ. έχει το C3

Ως προς τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων, δηλαδή την ιπποδύναμη, την μπαταρία και την αυτονομία τους, το Citroen e-C3 έρχεται σε μία έκδοση με 113 άλογα με τελική ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα στα 11 δευτερόλεπτα. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό σύνολο φέρει μπαταρία 44 kWh για εργοστασιακή αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα. Τέλος, η κατανάλωση είναι 17,1 kWh/100 χλμ. σύμφωνα με την Citroen.

Φορτίζεις άλλες ηλεκτρικές συσκευές με το Inster, που έχει αυτονομία έως 370 χλμ.

Όσον αφορά το Inster, προσφέρεται σε δύο επιλογές κινητήρων. Στην βάση της γκάμας είναι η έκδοση Standard, που αποτελείται από ένα ηλεκτρομοτέρ 97 ίππων και μία μπαταρία 42 κιλοβατώρων με θεωρητική αυτονομία 327 χλμ..
 
Έπειτα είναι η έκδοση Long Range, στην οποία ο ηλεκτροκινητήρας έχει ίδια ροπή (147 Nm) αλλά μεγαλύτερη ισχύ (115 PS). Μεγαλύτερης χωρητικότητας είναι και η μπαταρία του (49 kWh), με την Hyundai να στοχεύει σε αυτονομία 370 χλμ. ενώ η κατανάλωση στις δύο εκδόσεις είναι 14,3 και 14,9 kWh/100 χλμ. αντίστοιχα. Τέλος, ενδιαφέρον στοιχείο για το Inster είναι πως έχει λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L), δηλαδή μπορεί να φορτίζει εξωτερικές ηλεκτρικές συσκευές (110V/220V), χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό, να φορτίσεις π.χ. ένα laptop ή μια άλλη συσκευή.

Το C3 έχει στάνταρ την ανάρτηση της Citroen, που καταπίνει όλες τις λακκούβες & εξασφαλίζει super άνεση

Και πού ξεχωρίζουν, πραγματικά, τα δύο νέα ηλεκτρικά SUV πόλης; Από την μία πλευρά, highlight για το e-C3 είναι η ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions, η οποία για πρώτη φορά προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό του C3. Είναι η εκείνη η μαλακή ανάρτηση που εξασφαλίζει super άνεση σε οδηγικό επίπεδο, καταπίνοντας τις λακκούβες και απορροφώντας τους όποιους κραδασμούς.

Μεγάλες οθόνες & super καθίσματα που γίνονται κρεβάτι για το Hyundai Inster

Στο 4-θέσιο Inster, τώρα, ξεχωρίζει η πρακτικότητα της καμπίνας. Όπως αναφέρει η μάρκα, τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι συρόμενα, ενώ οι πλάτες των μπροστινών καθισμάτων μπορούν να οριζοντιωθούν φτιάχνοντας έτσι δύο... μονά κρεβάτια! Σημαντικό επίσης για αυτήν ότι στο εσωτερικό του Inster χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα υλικά πολυαιθυλενίου (PET) από μπουκάλια και βιο-πολυπροπυλενίου που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο.
 
Διαβάστε περισσότερα στις γραμμές που ακολουθούν για τα βασικά χαρακτηριστικά των Citroen e-C3 και Hyundai Inster

Σελίδα 2Σχεδίαση: Με εντυπωσιακούς προβολείς εμπρός & τετράγωνο design
Σελίδα 3Εσωτερικό: Έχουν μοντέρνο & ψηφιακό εσωτερικό (10άρα οθόνη) αλλά διαφορετικής λογικής πίνακα οργάνων
Σελίδα 4Φορτωμένα με τεχνολογίες & πολλά συστήματα ασφάλειας
Σελίδα 5Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Mototriti.gr