Η ΑΜG αποτελεί τον κύριο λόγο της αλλαγής του χαρακτήρα των Mercedes τα τελευταία χρόνια. Από την πρώτη C63 και έπειτα, τα γρήγορα «αστέρια» έχουν φτάσει να θεωρούνται ισάξια του αντίπαλου δέους της Μ GmbH από την BMW. Tώρα ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα και την αυτονόμησή τους, σε επίπεδο αντιπροσώπευσης.
Η παγκόσμια πρεμιέρα έγινε στο Τόκιο, όπου έκανε εγκαίνια το πρώτο showroom αποτελούμενο εξ ολοκλήρου από μοντέλα της AMG. Yπάρχουν άλλα 400 σε 40 χώρες της υφηλίου, όμως αποτελούν μέρος των αντιπροσωπειών της Mercedes. Πρωταγωνιστής και μεγάλος αστέρας της ομάδας είναι αναμφίβολα η GT, γύρω από την οποία έχει οικοδομηθεί η ανάπτυξη του brand.
Στους δυο ορόφους που καλύπτουν οι εντυπωσιακές εγκαταστάσεις στην περιοχή Setagaya της ιαπωνικής πρωτεύουσας, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να κάνουν εικονικά test drives σε εξομοιωτές, να θαυμάσουν παλαιότερα μοντέλα της εταιρίας και να μάθουν την ένδοξη ιστορία της AMG στους αγώνες.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η C43 θα αποτελέσει το «βαρύ πυροβολικό» για τον διπλασιασμό των πωλήσεων που αποσκοπούν, χωρίς όμως να παραμεληθούν οι διάσημοι V8 και V12 που έχουν εδραιώσει τον άλλοτε βελτιωτή Mercedes, σε πρώτο όνομα της διεθνούς σπορ οδηγικής σκηνής.