Τα σχέδια της Porsche 944 Turbo RS ανήκουν στον ανεξάρτητο σχεδιαστή Khyzyl Saleem, ο οποίος μας έχει συνηθίσει με την ανεξάντλητη φαντασία του και τις προκλητικές δημιουργίες του.
Μερικές δεκαετίες πίσω, όταν πρωτοεμφανίστηκε η Porsche 944 είχε διχοτομήσει το φανατικό κοινό της γερμανικής φίρμας, κάτι που δεν ισχύει πλέον, αφού αρκετοί συλλέκτες έχουν μία στη συλλογή τους. Στην περίπτωση του ανεξάρτητου καλλιτέχνη Khyzyl Saleem, έγινε ψηφιακή και δανείστηκε αρκετά στοιχεία και εξαρτήματα από την Porsche 911 GT3 RS.
Επιθετικό & αεροδυναμικό body kit
Για το λόγο αυτό, το νέο μοντέλο λαμβάνει το όνομα 944 Turbo RS, συνδυάζοντας την τρέχουσα σχεδιαστική γλώσσα της Porsche και με άκρως «επιθετική» όψη. Στο μπροστινό μέρος, οι αναδυόμενοι προβολείς δίνουν τη θέση τους στα μοντέρνα LED φωτιστικά σώματα με μαύρο φόντο. Ο νέος επανασχεδιασμένος σπορ προφυλακτήρας διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, splitter και πλαϊνά αεροδυναμικά πτερύγια που είναι εμπνευσμένα από τη νέα GT3 RS.
Η πλαϊνή όψη της τονίζεται από τα «φουσκωμένα» φτερά στους θόλους των τροχών με τις αλουμινένιες ζάντες. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα συνεχίζουν με μεγάλα πτερύγια που συνδέονται στα πλαϊνά μαρσπιέ. Τέλος, το πίσω μέρος έχει αλλάξει ριζικά με την πίσω φωτιζόμενη LED μπάρα αλά 992, μία μεγάλη αεροτομή στο χαρακτηριστικό πίσω παρμπρίζ και ένα τεράστιο διαχύτη με μία διπλή «μπούκα» στο κέντρο.
Η 944 είχε κάνει το ντεμπούτο της το 1981
Η Porsche944 Turbo RS του Kyza παραμένει στα «χαρτιά», αφού ένα τέτοιο μοντέλο δεν προορίζεται για παραγωγή. Ωστόσο, αρκετοί είναι αυτοί (μαζί κι εμείς) που θέλουν να δουν μία σύγχρονη «ερμηνεία» της 944 να παίρνει σάρκα και οστά. Για την ιστορία, η Porsche 944 έκανε το ντεμπούτο της το 1981, ως ο διάδοχος της 924. Η ισχυρότερη έκδοση στη γκάμα ήταν η 944 Turbo S, με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων απόδοσης 247 ίππων.
Τι θα γίνει αν συνδυάσεις μία 944 και μία 911 GT3 RS;
Αυτό οραματίστηκε κι ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Khyzyl Saleem.