Η Bugatti πούλησε την 450η και τελευταία Veyron, μια εξατομικευμένη εκδοχή της Grand Sport Vitesse, που ονομάζεται «La Finale» (Η τελευταία).
Η τελευταία Veyron
2.937 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2015)
Εκτός από τον τελευταίο των Μοϊκανών υπάρχει και η τελευταία της Veyron, η Grand Sport Vitesse «La Finale» των 1.200 αλόγων, η 450η και τελευταία Veyron που έφτιαξε (και πούλησε) η Bugatti.
Η Bugatti πούλησε την 450η και τελευταία Veyron, μια εξατομικευμένη εκδοχή της Grand Sport Vitesse, που ονομάζεται «La Finale» (Η τελευταία). Το μοντέλο με αριθμό πλαισίου 450 αγοράστηκε από κάποιον πελάτη της Μέσης Ανατολής και θα βρεθεί στην έκθεση της Γενεύης, δίπλα από την πρώτη Veyron που φτιάχτηκε ποτέ.Είναι ίσως περιττό να τονίσουμε πως η La Finale θα αποτελέσει ένα άκρως συλλεκτικό κομμάτι, του οποίου η αξία αναμένεται να πολλαπλασιαστεί με την πάροδο του χρόνου. Η εν λόγω Grand Sport Vitesse παίρνει κίνηση από το γνωστό 16κύλινδρο σύνολο των 8,0 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 1.200 ίππων και ροπή 1.500 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ. σε μόλις 2,5 δλ., ενώ με τελική ταχύτητα 408,84 χλμ./ώρα (254 mph), κατέχει από το 2013 το σχετικό ρεκόρ.Από τότε που η Bugatti ξεκίνησε να φτιάχνει τη Veyron, έχουν περάσει 10 χρόνια, ενώ σε αυτό το διάστημα κατασκεύασε 300 coupe και 150 roadster μοντέλα. Η 1.001 ίππων Veyron 16.4 έκανε ντεμπούτο το 2005, με την ανοικτή Veyron 16.4 Grand Sport να ακολουθεί το 2008. Δύο χρόνια μετά, λανσαρίστηκε η Veyron 16.4 Super Sport των 1.200 αλόγων και το 2012 εμφανίστηκε η roadster εκδοχή, η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, της οποίας παραλλαγή αποτελεί η τελευταία του είδους, η έκδοση La Finale.Υπενθυμίζουμε, τέλος, πως το διάδοχο μοντέλο μάλλον θα είναι υβριδικό με ισχύ γύρω στους 1.500 ίππους, ενώ οι πιθανότητες είναι πως θα ονομάζεται Chiron. Περισσότερα προσεχώς…