Το πανίσχυρο Audi RS 3 Sportback με τον πεντακύλινδρο TFSI των 2,5 λίτρων αποδίδει 400 άλογα και 500 Nm ροπής και δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα.
Διαθέσιμο στην Ελλάδα είναι πλέον το πανίσχυρο Audi RS 3 Sportback με τον TFSI κινητήρα «διαμάντι» των 2,5 λίτρων που θεωρείται ο μεγάλος αντίπαλος της Mercedes-AMG Α 45 S για την πρωτοκαθεδρία στα hot-hatch!
Με 400 άλογα και 500 Nm, 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα
To πεντακύλινδο μοτέρ αποδίδει 400 άλογα και 500 Nm ροπής και δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να πετύχει το 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που μεταδίδει τη δύναμη του κινητήρα στον δρόμο.
Το πρώτο Audi με RS Torque Splitter
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Επιπλέον το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear - ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σπορτίφ αλλά και πολυτελής η καμπίνα
Στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ειδικά σχεδιασμένος για το RS και μεταξύ άλλων εμφανίζει τις τιμές των στροφών ανά λεπτό με τη μορφή ραβδογραμμών και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η οθόνη είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση «RS Runway», με τις τιμές να εμφανίζονται με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου - την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος, ενώ μπορεί να δείξει και τις δυνάμεις G. Τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο λογότυπο και ραφή αντίθεσης σε ανθρακί χρώμα, συνδυάζονται με το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων με επίπεδη βάση και ενσωματωμένα, paddles. Όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση.
Από 83.950 ευρώ η τιμή του
Η τιμή του RS 3 Sportback στην Ελλάδα είναι 83.950 ευρώ.
Πάτησε χώμα ελληνικό το πανίσχυρο RS 3!
- 400 PS και 500 Nm ροπής αποδίδει ο 5κύλινδρος TFSI των 2,5 λτ.
- Πετυχαίνει το 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα
- Σπορτίφ, hi-tech αλλά και πολυτελής η καμπίνα
Η Mercedes-AMG A 45 S των 421 ίππων κοστίζει μόλις 500 ευρώ λιγότερα. Εσύ θα διάλεγες την AMG ή το RS 3 Sportback;