ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H τιμή του Audi RS 3 Sportback στην Ελλάδα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H τιμή του Audi RS 3 Sportback στην Ελλάδα

6.849 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2022)

Το πανίσχυρο Audi RS 3 Sportback με τον πεντακύλινδρο TFSI των 2,5 λίτρων αποδίδει 400 άλογα και 500 Nm ροπής και δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Η τιμή του «καυτού» Audi RS 3 Sportback

Διαθέσιμο στην Ελλάδα είναι πλέον το πανίσχυρο Audi RS 3 Sportback με τον TFSI κινητήρα «διαμάντι» των 2,5 λίτρων που θεωρείται ο μεγάλος αντίπαλος της Mercedes-AMG Α 45 S για την πρωτοκαθεδρία στα hot-hatch!
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 400 άλογα και 500 Nm, 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα

To πεντακύλινδο μοτέρ αποδίδει 400 άλογα και 500 Nm ροπής και δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να πετύχει το 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που μεταδίδει τη δύναμη του κινητήρα στον δρόμο.

Το πρώτο Audi με RS Torque Splitter

Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Επιπλέον το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear - ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON