Honda: 23 χρόνια υβριδικής ιστορίας
Η Honda έχει εξηλεκτρίσει σήμερα πλήρως την γκάμα των αυτοκίνητων της και φέρνει μόνο υβριδικές και πλήρως ηλεκτρικές προτάσεις. Ήξερες όμως ότι το πρώτο υβριδικό της ιαπωνικής μάρκας κυκλοφόρησε το 1999;
Honda: Το πρώτο της υβριδικό το είδαμε το 1997!
Μπορεί τα υβριδικά οχήματα να γνωρίζουν άνθιση τα τελευταία χρόνια με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να διαθέτουν μια mild ή full hybrid πρόταση στην γκάμα τους, ωστόσο ως φιλοσοφία υπάρχει εδώ και δεκαετίες. Παρόλα αυτά λίγοι είναι κατασκευαστές που έχουν επενδύσει πάνω τους όλα αυτά τα χρόνια. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις, ο πιο διάσημος κατασκευαστής στον κόσμο είναι η Toyota που μετράει πάνω από 20 χρόνια υβριδικής ιστορίας, όμως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως υπάρχει ένας ακόμη (σ.σ. και αυτός εξ Ανατολάς ορμώμενος) που έχει μια αντίστοιχη, λαμπρή, υβριδική ιστορία. Αναφερόμαστε βέβαια στην Honda και στις επόμενες γραμμές θα βρείτε κάποια σημεία σταθμούς στην υβριδική ιστορία της, ερχόμενοι στο σήμερα όπου όλη η ευρωπαϊκή της γκάμα είναι εξηλεκτρισμένη, όπως είχε δεσμευθεί να κάνει από την παρουσίαση του υβριδικού οράματός της το 2020.
Με εκκεντρική εμφάνιση και έντονο χαρακτήρα, το υβριδικό Insight αποτέλεσε ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν μπροστά από την εποχή του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Honda Insight: Το 1ο υβριδικό
Το 1999 η Honda παρουσίασε το Insight (σ.σ. ως πρωτότυπο το είχαμε δει το 1997 στο σαλόνι του Τόκιο), ένα αυτοκίνητο που μάλλον βρισκόταν μπροστά από την εποχή του, τόσο λόγω εκκεντρικής, αεροδυναμικής σχεδίασης - αρκεί να δείτε τις φωτογραφίες, όσο και λόγω της υβριδικής τεχνολογίας του, η οποία έφερε το όνομα “Honda Integrated Motor Assist (IMA)”. Πιο αναλυτικά, το 1ης γενιάς Honda Insight φόραγε ένα 3κύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα 67 ίππων που υποβοηθιόταν από ένα ηλεκτροκινητήρα 13,6 ίππων τοποθετημένο σε παράλληλη σειρά με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύ να είναι στους 73 ίππους. Ωστόσο, το εντυπωσιακό -ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα- ήταν η κατανάλωση που άγγιζε τα μόλις 3,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 που περιορίζονταν στα 80 γρ./χλμ.. Τέλος, δεν πρέπει να λησμονήσουμε την ιδιαίτερη προσοχή που είχε δοθεί για την κατασκευή του καθώς είχε χρησιμοποιηθεί ελαφρύ αλουμίνιο, μαγνήσιο και πλαστικό ώστε το συνολικό βάρος να είναι κάτω από στα 850 κιλά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »