Η Ford επέλεξε το εργοστάσιο στη Βαλένθια ως το πλέον κατάλληλο για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ανακοινώνοντας παράλληλα επενδύσεις ύψους 2 δισ. δολαρίων για το εργοστάσιό της στην Κολωνία που θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών στα τέλη του 2023.
Ηλεκτρική έδρα της Ford το εργοστάσιο στη Βαλένθια
Η Ford ανακοίνωσε ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, επιβεβαιώνοντας την επιλογή του εργοστασίου της στη Βαλένθια της Ισπανίας ως προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων βασισμένων στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς. Εν αναμονή της προϊοντικής έγκρισης, το εργοστάσιο της Βαλένθια θα μπορούσε να κατασκευάζει πρωτοποριακά ηλεκτρικά και συνδεδεμένα οχήματα ξεκινώντας αργότερα μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.
Η Ford προχωρά επίσης με μία μετατροπή ύψους 2 δισ. δολαρίων στις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία, όπου θα ξεκινήσει η παραγωγή ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων από το 2023. Σε ότι αφορά το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis της Γερμανίας, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία θα συνεχίσει την παραγωγή του επιβατικού Ford Focus, ενώ η φίρμα αξιολογεί επίσης επιλογές για μελλοντικά concepts της μονάδας.
Ετοιμάζει ηλεκτρικό Puma
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική της Ford προβλέπει μία σειρά ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας ηλεκτρικής έκδοσης του δημοφιλούς Ford Puma, αλλά και δύο ακόμα χωρίς ρύπους SUV. Μέρος του πλάνου είναι και η επέκταση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων με ηλεκτρικά οχήματα Ford Pro και συνδεδεμένες υπηρεσίες.
600.000 ηλεκτρικά ετησίως μέχρι το 2026 στην Ευρώπη
Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει την πώληση στην Ευρώπη 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως, την ώρα που επιθυμεί ετήσια παραγωγή παγκοσμίως άνω των 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών μέχρι την ίδια χρονιά.
Επιταχύνει προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη η Ford!
- Ανακοίνωσε ηλεκτρική έδρα το εργοστάσιο στη Βαλένθια.
- Επένδυση «μαμούθ» για το εργοστάσιο στην Κολωνία, που θα κατασκευάζει και αυτό ηλεκτρικά.
- Ετοιμάζει ηλεκτρικό Puma.
- 600.000 ηλεκτρικά ετησίως μέχρι το 2026 στην Ευρώπη, ο στόχος της εταιρείας.
Θα αγόραζες ένα ηλεκτρικό Puma ή θα προτιμούσες το ήπια υβριδικό με τη βενζίνη;