Η Rolls-Royce «σνομπάρει» την υβριδική τεχνολογία χαρακτηρίζοντάς την ως «ενδιάμεσο βήμα». Αντιθέτως, η νέα Phantom θα αποκτήσει στην πορεία μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση, ενώ περιμένει την αυτόνομη οδήγηση να εξελιχθεί πριν την «αγκαλιάσει»…
Η Rolls-Royce είχε παρουσιάσει πριν από έξι χρόνια το ηλεκτρικό πρωτότυπο 102 EX, μια ιδέα που από ότι φαίνεται δεν έχει εγκαταλείψει. Σε συνέντευξή του ο CEO της εταιρείας, Torsten Muller-Otvos, επιβεβαίωσε πως η αρχιτεκτονική της νέας Phantom σχεδιάστηκε έχοντας κατά νου την ηλεκτροκίνηση. Το αφεντικό της φίρμας τόνισε πως η Phantom θα αποκτήσει ηλεκτρική έκδοση πριν το τέλος της «ζωής» της.
Ο κος Muller-Otvos εξήγησε πως η εταιρεία του ακολουθεί τις εξελίξεις, λέγοντας πως η Rolls-Royce περιμένει κάποιες πόλεις να απαγορέψουν την κίνηση στο κέντρο οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αν συμβεί αυτό, η ηλεκτροκίνηση είναι «must».
Το αφεντικό της θρυλικής βρετανικής φίρμας συνέχισε λέγοντας πως τα υβριδικά και plug-in υβριδικά είναι «ενδιάμεσα βήματα», ξεκαθαρίζοντας πως η εταιρεία του δε θα φτιάξει τέτοιες εκδόσεις. Δεσμεύεται στα ηλεκτρικά, αν και ακόμα οι πελάτες της δε ζητούν κάτι τέτοιο.
Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, ο κος Muller-Otvos μίλησε και την αυτόνομη οδήγηση, λέγοντας πως η Rolls-Royce δεν είναι αντίθετη σε κάτι τέτοιο, αλλά απλά περιμένει τη σχετική τεχνολογία να εξελιχθεί περαιτέρω. Όπως είπε η φίρμα «θα αγκαλιάσει την αυτόνομη οδήγηση όταν τα συστήματα είναι αρκετά βελτιωμένα ώστε οι ιδιοκτήτες δε θα χρειάζεται να έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι.».