ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο αγώνας ήταν αμφίρροπος και ολοκληρώθηκε ισόπαλος.

Ηλεκτρική κόντρα: Audi RS e-tron GT VS Formula E (+vid)

2.222 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2021)

Ο πρώην πρωταθλητής της Formula 1, Nico Rosberg μπήκε στο νέο Audi RS e-tron GT και αντιμετώπισε σε αγώνα drag τον πρωταθλητή της Formula E, Lucas di Grassi που ανέλαβε να οδηγήσει το ηλεκτρικό αγωνιστικό μονοθέσιο της γερμανικής φίρμας!

Αν και στο άκουσμα φαντάζει άδικο ένα αγωνιστικό μονοθέσιο της Formula Ε να κοντράρει ένα αυτοκίνητο δρόμου, ακόμα και αν αυτό είναι το πανίσχυρο Audi RS e-tron GT, όπως φάνηκε στην κόντρα που έστησε η γερμανική μάρκα, η διαφορά στην επιτάχυνση μεταξύ των δύο αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων δεν είναι πολύ μεγάλη.
 
Φυσικά, το Audi RS e-tron GT δεν αποτελεί ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα, αλλά την ηλεκτρική ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας. Πριν από λίγο καιρό το χωρίς ρύπους μοντέλο έκανε την εμφάνισή του, μαζί με το λιγότερο ισχυρό e-tron GT. Στο κορυφαίο RS e-tron GT, η συνολική ισχύς είναι 598 άλογα (440 kW) και η συνολική ροπή 830 Nm. Στη λειτουργία boost, η ισχύς αυξάνεται για λίγο στα 646 άλογα (475 kW) που είναι και η κορυφαία απόδοση του gran tourer της Audi.  
 
Από την άλλη η ισχύς του μονοθεσίου της Formula E είναι πολύ χαμηλότερη, (340 PS), ωστόσο πολύ πιο κάτω είναι το βάρος και φυσικά σε ανώτερο επίπεδο είναι η αεροδυναμική, λόγω της αγωνιστικής του φύσης. Μιλώντας για επιτάχυνση το RS e-tron GT κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ 3,1 χρειάζεται το μονοθέσιο της Formula E.
 
Όπως θα δείτε και στο βίντεο ο αγώνας ήταν αμφίρροπος και ολοκληρώθηκε ισόπαλος, αφού το κάθε όχημα να κέρδισε από μία φόρα στα δύο ανοίγματα που έγιναν συνολικά. Φυσικά το αποτέλεσμα λίγη σημασία έχει, αφού αυτό που κλέβει την παράσταση είναι η επιτάχυνση του RS e-tron GT χωρίς μάλιστα να ακουστεί... κιχ.
 
Δείτε το βίντεο

fiat
Moto